Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan selviä lopun aikoja eletään mielestäni.

Vierailija
22.04.2019 |

Siis eihän sitä kukaan ihminen pysty sanomaan, että koska Jeesus tulee takaisin maan päälle hakemaan hyvät ihmiset luokseen Taivaaseen ja heittämään pahat ihmiset Kadotukseen, mutta minä en oikeastaan nyt ihmettelisi, jos se tapahtuisi piankin kun on pääsiäisen aikaan kaikenlaisia iskuja kirkkoihin, Notde Damessa oli tulipalo jne. Lisäksi ihmiset ovat ympäri maailmaa tietääkseni vuosien ajan omituista ääntä, josta ei oikein tiedetä, että mistä se tulee mutta minä epäilen, että se ääni voi tulla Taivaan torvista, joita siellä soitetaan merkkinä siitä, että lopun aikoja eletään ja että ihmiset osaisivat odottaa viimeistä tuomiota. Minä ainakin odotan. Täällä maan päällä muut ihmiset varmasti tuomitsisivat minut armotta Helvettiin, jos saisivat päättää, mutta onneksi eivät saa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän me eletään.

Vierailija
2/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taivaaseen pääse olemalla hyvä. Taivaaseen pääsee vaikka lapsen seksuaalimurhaaja, jos hän on syntynyt uudesti uskossa Herraan Jeesukseen. Toisaalta vaikka tekisit pelkkää hyvää eläessäsi, joudut helvettiin, ellet usko Isän uhranneen Poikaansa, sillä sinussa elää kuitenkin perisynti. 

Vierailija
4/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, alanko mäkin rapistelemaan foliota? Mun edellisen vastauksen tarkistusnumero oli kuusi kuusi kuusi.

Mitäs ap siihen sanot? T: nro 2

Vierailija
5/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt selvää että Jeesus tulee pian, koska maailmnan meno on mennyt niin hulluksi ja lihaa vaan palvotaan esim. Raha ja perse ja tissit ja merkkilaukut?? Ei ihmistä luotu noita varten todellakaan. 

Miettikää nyt jos kaikki eläimetkin sekoisivat ja alkaisivat ostella vaan jotain merkkilaukkuja ja vetäisivät huumeita:)

Vierailija
6/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messiah Welcome

Vierailija
7/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneskos kerta se nyt jo on, että se jeesus on tulossa? Sadaskymmenes? Piti kuulemma tulla jo opetuslasten eläessä, mutta aina vaan on ajankohta siirtynyt.

2000 vuotta tässä on jo odoteltu. Sääliksi käy uskovaisia.

Vierailija
8/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tule pian takaisin!!!!  Lyhdyssäni on öljyä.

Vierailija
9/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneskos kerta se nyt jo on, että se jeesus on tulossa? Sadaskymmenes? Piti kuulemma tulla jo opetuslasten eläessä, mutta aina vaan on ajankohta siirtynyt.

Voit sääliä meitä ihan rauhassa.

Vierailija
10/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte muuten hi h hhu l it odottaa vielä aika pitkään satuolentoanne.

Sillä välin kaikki muut nauravat teille hörhöille -ihan oikeutetusti! :)

Vierailija
11/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...katsoopa minne tahansa näkee sotia, luonnonmullistuksia, irstautta ,ahneutta, sekasortoa, pahuutta. Aivan kuten ennustettu on....vedellä, tulella ja miekalla... ja se portto seitsenpäisen lohikäärmeen selässä...Vaikka en edes kuulu kirkkoon, niin alkaa näyttää että Raamatun ennustukset toteutuvat.

Vierailija
12/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesushan on sanonut, että hän viipyy, että kaikki saisivat hänestä kuulla. Se tarkoittanee sitä, että kaikkien sielujen pitää syntyä uudestaan ja saada mahdollisuus valita. Niin mä sen olen käsittänyt.  Koska miten muuten jotkut ihmiset, jotka elävät joissain heimoissa voisivat tuntea uuden testamentin tai toisaalta ihmiset, jotka elivät ennen Jeesusta? 

Siksi maailman väkilukukin varmaan lisääntyy koko ajan, että jokainen sielu saa mahdollisuuden valita Jeesus.

Vierailija
13/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään väliä, kuuluuko kirkkoon, jos uskoo sydämessään ja toteuttaa elämässään Jeesuksen opetuksia. 

Vierailija
14/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jeesus tulee. Milloin, ehkä piankin, mutta hetkeä eikä aikaa voi tietää.

Vierailija
15/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanloppua on povattu niin kauan kuin on kirjoittaa osattu ja todennäköisesti kauan ennen sitäkin, mutta nyt se on ekan kerran mahdollista ihan itse toteuttaa.

Vierailija
16/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on hörhöjen mielestä ihan just tulossa.

Vierailija
17/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulette että Jeesuksella olis joku tarve tulla takaisin jos se kerran hakattiin nauloilla kiinni lankkuun. Mä en ainakaan tulis, menisin ihan toiselle planeetalle missä osattais käyttäytyä kunnioittavasti vieraita kohtaan.

Vierailija
18/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän ovat mm. Nostredamus ja Edgar Cayce, sekä jotkut muutkin ennustaneet, että jotain isoa on tulossa ennen vuotta 2030. Kolmas maailmansota taisi olla se mitä Nostradamus ennusti. Mullistuksia silti. Nythän sopivasti vielä alkaa suurlamakin ihan pian. Sopii kuvioon, silloinhan sitä asiat kiristyy.

Vierailija
19/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jeesus tulee. Milloin, ehkä piankin, mutta hetkeä eikä aikaa voi tietää.

Ihan vinkkinä sanoisin että satujen muuttumista todeksi saa odottaa melkoisen pitkään. Ennen loppuu Auringosta vety ja siihenkin menee se reilut 4 miljardia vuotta vielä.

Vierailija
20/35 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järjetöntä, että joskut oikeesti luulee, että kuulumalla kirkkoon pääsee taivaasen tai ei pääse?? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi