Häiritseekö sinua yhtään, että nykyään televisio suorastaan tulvii kaiken maailman pimppivaivamainoksia?
On emätinpuikkoa hiivatulehdukseen, kosteuttavaa emätinpuikkoa, liukuvoidetta, virtsankarkailusuojia, orgasmintuottajaa jne. jne. Eihän mitään tällaista ollut vielä parikymmentä vuotta sitten!
Kommentit (17)
Ei häiritse yhtään, hyvä että asioista puhutaan.
No ei todellakaan häiritse. Miksi häiritsisi?
Kyllä häiritsee kun on lapsia talossa. Ko. mainokset on täysin turhia. Sidemainokset on lisäksi todella typeriä.
Mikä pimppivaivoissa on sen hankalampaa kuin vaikka päänsäryssä tai polvikivussa?
Sun kannattaa aloittaa joku terapia.
Ja iltapäivälehtien jutut samaa tasoa myös. Ne vasta ällöttää!
Onhan miehilläkin urologisia pulmia, muttei teeveestä tai radiosta toitoteta "EIKÖ HEPPI SEISO? TÄMÄ VALMISTE AUTTAA!" "KERTYYKÖ KULLINNUPPIIN MÖHMÄÄ? KOKEILE TÄTÄ!"
Älkää katsoko niitä kaup. kanavan ohjelmia.
Ne ns. ”testaavat” hyvin kohderyhmää.
Näitä ei ole pakko ostaa. .iestwn tenoja ei mainosteta, ettei miesten arvokkuus katoa. Siksi seksistisiä kuviakaan miehistä ei näytetä. Mainosmaailmassa naisilla ei ole arvokkuutta.
Ei haittaa, miksi ihmeessä ne sua haittaa?
Ohjelmia mainostetaan niiden katsojille. Niiden katsojilla on vagina.
Vaginassa saattaa olla ongelma -> markkinoidaan kohdennettu tuote.
Voice of Finlandin mainostauolla häiritsi HS:n orgasmi-mainos, jossa sanaa toistettiin niin monta kertaa, että 10 v kysyi: "Mikä on korkasmi??" Mielestäni aihe ei vielä kuulu 10-vuotiaan elämään.
Joo,ja niitä kumimulkkuja myös koko ajan mainostetaan.
Ällöttävää
Kyllä häiritsee - liika on liikaa tässäkin!
Näitä mainoksia lähetetään."Jotta elämäsi olisi nautinnollisempaa".
Vierailija kirjoitti:
Onhan miehilläkin urologisia pulmia, muttei teeveestä tai radiosta toitoteta "EIKÖ HEPPI SEISO? TÄMÄ VALMISTE AUTTAA!" "KERTYYKÖ KULLINNUPPIIN MÖHMÄÄ? KOKEILE TÄTÄ!"
Olen minä kyllä nähnyt lukuisia mainoksia mieskuntoa lisäävistä tuotteista ja ihan televisiossakin. Tosin niissä on käytetty asiallisempaa kieltä. Eihän naisille suunnatuissa mainoksissakaan tuollaista kieltä käytetä.
Miesten Tenoja yms. mainostetaan myös, mutta vähemmän, koska naiset nyt vain sattuvat tarvitsemaan niitä paljon enemmän anatomisista eroista ja synnytyksistä johtuen. Sitä mainostetaan, mille on markkinat.
Kyllä ihmisen pitää katsoa peiliin, jos normaalit asiat noin vaivaavat. Tämä vaivaaminen on yleensä vielä jotenkin misogyynistä. En ole kuullut, että kukaan vastustaisi esimerkiksi ummetusta helpottavien tai ripuliin auttavien tuotteiden mainontaa, vaikka suolen toiminnan kuvailun ei luulisi olevan vähemmän ällöä. Paskasta voi kyllä puhua, mutta ei emättimen kuivuudesta. Miksi ihmeessä? Syyt ovat psykologiassa.
Siitä puhe mistä puute?