Naisella on aina etuoikeus verrattuna mieheen, nykypäivänä. Tässä syy miksi.
Jos on vaikkapa 160cm nainen
ja
170cm mies
Molemmat terveitä alkuoletuksena.
Kummalla on etuoikeus?
Vaikka tässä tilanteessa oltaisiin kummankin osalta minkä tahansa näköinen kasvoiltansa, minkä tahansa painoinen, niin nainen voi sentään tehdä asialle jotain.
Mies ei voi. Mies ei voi kasvaa pidemmäksi. Naisella pituus ei merkkaa, päinvastoin, miehet jopa pitää lyhyistä naisista ja lyhyys on naisissa itse asiassa ETU ja peräti hyvä ominaisuus.
Lyhyys miehessä on deal breaker.
Nainen voi kävellä ja treenata itsensä kondikseen, kunhan on vain hoikka niin voila. Miestä riittää.
Tällä 170cm miehellä taas tulee olemaan vaikeuksia. Hänen ainoa mahdollisuus on varallisuuden kerääminen, sillä tällä pituudella ei pötkitä naismarkkinoilla mihinkään. Tällä pituudella myös miehen ulkonäkö ja vartalo on täysin irrelevanttia, eli salilla käymisestä ei hyödy mitään oman markkina-arvonsa kasvattamiseen, vain terveytensä kannalta hyötyy.
Mutta naismarkkinoiden suhteen tällä miehellä vain varallisuudella hän voi saavuttaa jotain.
Joten. Nämä kaksi tervettä ihmistä, nainen ja mies, näillä asioille mitä luoja soi heille. Naisella on suuri etuoikeus, siis romanttisen kumppanin saamisen todennäköisyydessä. 100-1 etu, ellei suurempi.
Ja joku vielä kehtaa väittää, että miehillä on niiiiiiiiiiiiiiiiin helppoa.
Kommentit (56)
Kaikilla naisilla on siis 192 cm pitkä lääkärimies. Okei. Mistä se lääkäripula sitten oikein johtuu?
Miten perustelet että lyhyt nainen olisi haluttavampi?
Ainakin gallupeissa miesten toiveiden keskiarvo on tasan tarkkaan naisten keskipituus, eivätkä miehet pääse yksimielisyyteen siitä onko pitkä vai lyhyt nainen miuluisampi.
Syy miksi naiset pitävät pituutta haittana on se että pitkille naisille kelpaa vain pitkä mies, ja koska kaikki naiset haluavat mieluiten pitkän miehen, valinnan varaa on vähemmän kun ei ole valmis joustamaan kriteereistä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin gallupeissa miesten toiveiden keskiarvo on tasan tarkkaan naisten keskipituus, eivätkä miehet pääse yksimielisyyteen siitä onko pitkä vai lyhyt nainen miuluisampi.
Syy miksi naiset pitävät pituutta haittana on se että pitkille naisille kelpaa vain pitkä mies, ja koska kaikki naiset haluavat mieluiten pitkän miehen, valinnan varaa on vähemmän kun ei ole valmis joustamaan kriteereistä.
En halua pitkää miestä. En tunne yhtään lyhyttä naista (ja niitä tunnen paljon) joka haluaisi nimenomaan pitkän miehen. Ennemmin lyhyempi eli sopivampi tai sitten se yleisin eli pituutta ei edes ajatella tai pidetä kriteerinä.
Mutta totta kai sinä tiedät paremmin mitä minäkin haluan ja miksi pidän omaa pituuttani omgelmana.
N152cm
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen on liian pitkä?
Ei se mitään haittaa, kunhan vaan ei ole säkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua pitkää miestä. En tunne yhtään lyhyttä naista (ja niitä tunnen paljon) joka haluaisi nimenomaan pitkän miehen. Ennemmin lyhyempi eli sopivampi tai sitten se yleisin eli pituutta ei edes ajatella tai pidetä kriteerinä.
Mutta totta kai sinä tiedät paremmin mitä minäkin haluan ja miksi pidän omaa pituuttani omgelmana.N152cm
Minä tunnen näitä kymmeniä. Jopa edellisviikolla eräs 154-senttinen tindermatchini kieltäytyi lähtemästä treffeille kanssani, kun olen hänen makuunsa "liian lyhyt". Mulla on keskusteluista screenshotitkin tallella, siltä varalta jos trolliksi epäillään.
-170cm mies
Vierailija kirjoitti:
Koska suuri osa miehistä pitää pienistä naisista. Siroista, ns petite naisista. Heillä riittää kysyntää AINA.
Toki on pitkien naisten perään olevia miehiä, aina. Mutta valtaosasta miehiä jos puhutaan, niin petite nainen on heille kultaa.
Se on täysin psykologista, pientä naista on helpompi dominoida seksuaalisesti jne. Kaikki miehet fantasioi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos lyhyys on naiselle etu, miksi suurin osa lyhyistä ja keskipituisista naisista haluaisi olla ainakin vähän pitempi kuin on? Pitkän kokemukseni mukaan oma ilmoitus ja mitattu tulos eroavat toisistaan varsin usein, eikä pituutta koskaan pyöristetä alaspäin. Ja jos pituus on vaikka 166,5 cm, se puoli senttiä muistetaan aina mainita.
Miksi valitat lyhyen miehen osasta tässä maailmassa? Suuntaa huomiosi niihin naisiin, joille lyhyt mies kelpaa. Et sinä ongelmaasi ruikuttamalla paranna.
Olen yrittänyt suunnata huomioni näihin naisiin, mutta kokemuksieni perusteella nämä naiset ovat kuolleet sukupuuttoon. Ei yksiäkään treffejä takana elämäni aikana, vaikka kasvoni ovatkin komeat.
-M167
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lyhyys on naiselle etu, miksi suurin osa lyhyistä ja keskipituisista naisista haluaisi olla ainakin vähän pitempi kuin on? Pitkän kokemukseni mukaan oma ilmoitus ja mitattu tulos eroavat toisistaan varsin usein, eikä pituutta koskaan pyöristetä alaspäin. Ja jos pituus on vaikka 166,5 cm, se puoli senttiä muistetaan aina mainita.
Miksi valitat lyhyen miehen osasta tässä maailmassa? Suuntaa huomiosi niihin naisiin, joille lyhyt mies kelpaa. Et sinä ongelmaasi ruikuttamalla paranna.
Olen yrittänyt suunnata huomioni näihin naisiin, mutta kokemuksieni perusteella nämä naiset ovat kuolleet sukupuuttoon. Ei yksiäkään treffejä takana elämäni aikana, vaikka kasvoni ovatkin komeat.
-M167
Komeus ei auta kun on huono itsetunto ja suuri itsesääli.
"Naisella pituus ei merkkaa, päinvastoin, miehet jopa pitää lyhyistä naisista ja lyhyys on naisissa itse asiassa ETU ja peräti hyvä ominaisuus."
Minua kiusattiin koko kouluaika lyhyydestä. Kiusaajat olivat poikia. Miesopettaja vain naureskeli kiusaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M167
Komeus ei auta kun on huono itsetunto ja suuri itsesääli.
Huono itsetuntoni johtuu vain siitä, kun itseäni ei hyväksytä kokoni vuoksi. Jos hyväksyttäisiin, itsetuntoni olisi hyvä.
-M167
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M167
Ei sille sitten kai mitään voi. Huonot kortit sait. Auttaako murehtiminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M167
Ei, mutta onhan se surullista. Itselläni on paljon kokemusta lastenhoidosta ja olen hyvä siinä, mutta tämä valuu täysin hukkaan, kun en tule koskaan saamaan omia lapsia. Varallisuuttakin löytyy, ja sekin pitää varmasti tuhlata täysin elämän loppuun mennessä, kun ei tule olemaan perillisiäkään.
-M167
Vierailija kirjoitti:
"Naisella pituus ei merkkaa, päinvastoin, miehet jopa pitää lyhyistä naisista ja lyhyys on naisissa itse asiassa ETU ja peräti hyvä ominaisuus."
Minua kiusattiin koko kouluaika lyhyydestä. Kiusaajat olivat poikia. Miesopettaja vain naureskeli kiusaamiselle.
Minuakin, erona vaan se, että kiusaajat olivat sekä poikia että tyttöjä.
M173
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla on siis 192 cm pitkä lääkärimies. Okei. Mistä se lääkäripula sitten oikein johtuu?
Lääkäripula johtuu oletettavasti siitä kun kaikki 192 cm lääkärimiehet ovat jääneet koti-isiksi. Ei niitä ainakaan vastaanotolla näe, ihan vaan 175 senttiset ovat jääneet työpaikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M167
Ei, mutta onhan se surullista. Itselläni on paljon kokemusta lastenhoidosta ja olen hyvä siinä, mutta tämä valuu täysin hukkaan, kun en tule koskaan saamaan omia lapsia. Varallisuuttakin löytyy, ja sekin pitää varmasti tuhlata täysin elämän loppuun mennessä, kun ei tule olemaan perillisiäkään.
-M167
Teepä sitten treffi-ilmoitus, jossa kerrot, että reipas ja mukava 167-senttinen mutta komeakasvoinen, lapsista pitävä ja isäksi sopiva varakas mies etsii omaa kultaa ja lapsille äitiä. Eiköhän edes yksi nainen löydy.
Jaa. Minun tuntemani 165cm mies meni juuri yhden mielestäni maailman näteimmän ja söpöimmän 163cm naisen kanssa naimisiin, molemmat hyvissä töissä ja lapsi suunnitteilla. Ei tuolla kovin kurjasti vaikuttaisi menevän.
Itsekin olen tapaillut 168cm miestä ja yksi parhaista kavereistani on itseäni reippaasti lyhyempi, kauniin naisen kanssa hänkin. Itse olen 170cm nainen.
Aijaa, mun mies on 190cm mutta meillä on ns. Cuckold suhde, mun pano taas on 170cm..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäripula johtuu oletettavasti siitä kun kaikki 192 cm lääkärimiehet ovat jääneet koti-isiksi. Ei niitä ainakaan vastaanotolla näe, ihan vaan 175 senttiset ovat jääneet työpaikalleen.
Hitsin hyvä kommentti! Kiitos, sain parhaat naurut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suuri osa miehistä pitää pienistä naisista. Siroista, ns petite naisista. Heillä riittää kysyntää AINA.
Toki on pitkien naisten perään olevia miehiä, aina. Mutta valtaosasta miehiä jos puhutaan, niin petite nainen on heille kultaa.
Se on täysin psykologista, pientä naista on helpompi dominoida seksuaalisesti jne. Kaikki miehet fantasioi siitä.
Ja tuohan ei pidä paikkaansa.
Tutkitusti pitkiä naisia haluaa merkittävä osa miehistä, ja mitä lyhyempi mies, sitä halukkaampi ottamaan itseään pidemmän naisen.
Tutkitusti miehistä seksuaalisesti submissiivisia on 20-25%, kun taas naisista seksuaalisesti dominoivia on vain 1-4%.
Ettei vain olisi niin että sinä pitkänä naisena haluat pitkän miehen joka dominoisi sinua seksuaalisesti, ja harmittelet että juuri ne miehet katselevat siroja petite-naisia?
Hyvä helevetti tätä märisevää kääpiötä. Eikö sen turpaa tukkea mikään?