Swingerit: panetteko vain ihmisiä joihin tunnette aidosti vetoa?
Vai käykö myös random tyyppi, joka on esim. hyvännäköinen mutta kemiaa ei ole?
Kommentit (6)
Kyllä pitää olla kemiaa, panna voi kotonakin joten ihan kenen kanssa vaan ei homma toimi. Ainakaan meillä. Toisilla sitten eri mielellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mene ihan noin. Itse tilaisuuteen mennään jo virittyneenä, itse koen sen lähinnä uteliaisuutena ja tietty kiimana. Vastapuolen ei tarvitse olla puoleensavetävä, riittää ettei ole vastenmielinen. Olen mies, bi, joten kokemukset sen myötäiset.
:o
En voisi kuvitella panevani edes seksuaalisesti neutraalia tyyppiä. Eli pitää olla kemiaa
Minun dominani määrää ketä saan naida parinvaihdossa.
Problem solved.
Mulle nimenomaan se kemia on tärkein.
Tässä varmaan monta koulukuntaa ja tilannetta esim. GangBang fantasia jossa haluaa useita miehiä.. Silloin kiinnostaa vain saada paljon miehiä ja munaa.. Joskus sitten intiimimpää jossa kemiat ja henkilöllä enemmän merkitystä. Itse tykätään käydä Iran klubilla kun eri teemoja ja mahdollisuuksia totetuttaa itseään.. Tämä lajihan ei ole helppo eikä todellakaan sovi kaikille!!
Ei se mene ihan noin. Itse tilaisuuteen mennään jo virittyneenä, itse koen sen lähinnä uteliaisuutena ja tietty kiimana. Vastapuolen ei tarvitse olla puoleensavetävä, riittää ettei ole vastenmielinen. Olen mies, bi, joten kokemukset sen myötäiset.