Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi haukotus. S**tanallisen epävarmat miekkoset

Vierailija
22.04.2019 |

Joka ikinen kerta sama juttu. Minun täytyy aina olla super aktiivinen kaikkien kanssa ja kukaan ei ikinä viestittele minulle seuraavana päivänä siitä, kun olemme aloittaneet juttelemaan. Netissä on pakko tutustua miekkosiin, koska kukaan ei ikinä puhu minulle livenä.

Olen niin väsynyt tähän. Kaikki miekkoset vain katoilevat jatkuvasti. Olen ihan normaali luonteeltani, ainostaan teen nopeasti selväksi, etten ala roikkumaan. Tämä siis silloin kun huomaan, ettei mistään tule taaskaan mitään, ellen minä tee yksin työtä toisen eteen.

Olen ihan loppu ja kyllästynyt.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän että minusta huokuu nykyää parempi itsetunto. Miekkoset tietävät että tiedän saavani aina uuden (joka on kiinnostunut ulkokuorestani.)

Mutta minkä takia pitää olla aina niin skeptinen. Minkä takia ei voi vain tutustua ja katsoa millainen olen oikeasti.

Vierailija
2/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän että minusta huokuu nykyää parempi itsetunto. Miekkoset tietävät että tiedän saavani aina uuden (joka on kiinnostunut ulkokuorestani.)

Mutta minkä takia pitää olla aina niin skeptinen. Minkä takia ei voi vain tutustua ja katsoa millainen olen oikeasti.

No millainen sinä olet oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tiedän mistä huono itsetunto johtuu. Kysymys on sen koosta.

Vierailija
4/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just,kuinka ärsyttävä sana 'miekkonen' onkaan. Varsinkin kun sitä toistaa monta kertaa.  >: (

Vierailija
5/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos joku on kiinnostunut, sitten viestittää ja piirittää. älä vaivaa päätäsi enää.

Vierailija
6/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, sää oot siis hirvee tyrkky!

Vierailija
7/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka ikinen kerta sama juttu. Minun täytyy aina olla super aktiivinen kaikkien kanssa ja kukaan ei ikinä viestittele minulle seuraavana päivänä siitä, kun olemme aloittaneet juttelemaan. Netissä on pakko tutustua miekkosiin, koska kukaan ei ikinä puhu minulle livenä.

Olen niin väsynyt tähän. Kaikki miekkoset vain katoilevat jatkuvasti. Olen ihan normaali luonteeltani, ainostaan teen nopeasti selväksi, etten ala roikkumaan. Tämä siis silloin kun huomaan, ettei mistään tule taaskaan mitään, ellen minä tee yksin työtä toisen eteen.

Olen ihan loppu ja kyllästynyt."

no mä sain kyllä sen käsityksen, että et ole ihan normaali.

Vierailija
8/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että rima on aseteltu turhan korkealle. Yleensä miehet tungeksii kigula edellä netissä ja puutarhassa. Ei tartte paljon siinä kysellä tai yrittää.

Vierailija
9/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tosiaan kyllästynyt kun et ole yhtään XD

Vierailija
10/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa.

Itse tapasin miehen ja se olin minä joka yhteyttä piti. Sanoinkin asiasta että tämä on kaksi suuntainen tie, hänenkin pitää yhteyttä pitää mikäli on kiinnostunut.

Aikaa kului ja punkkaankin asti päästiin. Yllätys oli melkoinen kun järeämpään varustukseen törmäsin.

Siitä vielä jatkettiin jonkin tovi vaan sanoistaan huolimatta yhteydenpito jäi minulle suurimmaksi osaksi.

Ilmeisesti oli kiinnostunut, en vaan jaksanut niin vaivalloista suhdetta ylläpitää ja koosta epävarmuus ei todella voinut johtua. Käyttämättömyydestä ja harjoituksen puutteesta enemmänkin.

Vierailija
11/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että rima on aseteltu turhan korkealle. Yleensä miehet tungeksii kigula edellä netissä ja puutarhassa. Ei tartte paljon siinä kysellä tai yrittää.

Pelimiehet toimii näin. He kun tietävät mitä haluavat ja tietävät miten saada haluamansa.

Nää ns. tavalliset pelkää olevansa liian tyrkkyjä ja sit ne ghoustaa itse itsensä kun eivät kykene normaaliin yhteydenpitoon.

Vierailija
12/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille sukupuolille jaetaan "älä jahtaa" ohjetta, joten tässä tulos.

Mies odottaa, että sinä otat yhteyttä. Ja niin sinäkin odotat että mies ottaa yhteyttä.

Kumpikaan ei saa jahdata. Tässä tulos, ei synny suhteita. Netti on huono siis tämän asian suhteen, koska täältä se jahtaamis info on opittu.

Vierailija
13/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmille sukupuolille jaetaan "älä jahtaa" ohjetta, joten tässä tulos.

Mies odottaa, että sinä otat yhteyttä. Ja niin sinäkin odotat että mies ottaa yhteyttä.

Kumpikaan ei saa jahdata. Tässä tulos, ei synny suhteita. Netti on huono siis tämän asian suhteen, koska täältä se jahtaamis info on opittu.

Ei ole ihme että suomalaiset kuolee sukupuuttoon.

Ollaan liian häveliäitä pariutumaan 😂

Vierailija
14/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat vaan jaella ultimaattumeita et "ainostaan teen nopeasti selväksi, etten ala roikkumaan"

kyl mä ainakin ajattelen heti että jahah, taas näitä ja lähden sitten kävelemään tai ghoustaan

eipä katos kiinnosta sanelupolitiikkaa harrastavat naiset

Vierailija
15/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa.

Itse tapasin miehen ja se olin minä joka yhteyttä piti. Sanoinkin asiasta että tämä on kaksi suuntainen tie, hänenkin pitää yhteyttä pitää mikäli on kiinnostunut.

Aikaa kului ja punkkaankin asti päästiin. Yllätys oli melkoinen kun järeämpään varustukseen törmäsin.

Siitä vielä jatkettiin jonkin tovi vaan sanoistaan huolimatta yhteydenpito jäi minulle suurimmaksi osaksi.

Ilmeisesti oli kiinnostunut, en vaan jaksanut niin vaivalloista suhdetta ylläpitää ja koosta epävarmuus ei todella voinut johtua. Käyttämättömyydestä ja harjoituksen puutteesta enemmänkin.

Noilla järeän varustuksen jätkillä on varaa millä valita. Tuo ettei pitänyt juuri sinuun yhteyttä on merkki siitä että sillä oli monta muutakin halukasta. Sitä kun koko riittää voi vaihtaa naisia yhtä usein kuin sukkia. 

Vierailija
16/16 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa.

Noilla järeän varustuksen jätkillä on varaa millä valita. Tuo ettei pitänyt juuri sinuun yhteyttä on merkki siitä että sillä oli monta muutakin halukasta. Sitä kun koko riittää voi vaihtaa naisia yhtä usein kuin sukkia. 

Valitettavasti olet väärässä.

Miehellä ei paljoakaan kokemusta seurustelusta. Ollaan +30v.

Tää on pienensuuri kylä ja itse tänne vasta muuttaneena sain historian aukkokohdat myöhemmin tietooni ja nykysellään elo on jatkunut naisettomana.

Harmi. Kiva mies mutta saamaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme