Nythän kukaan ei odota innoissaan 20-lukua. Muistaako kukaan odotettiinko tulevaa kovasti myöskään 09/99/89/79?
Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan että 89 ja 99 olisi kyllä odotettu seuraavaa vuosikymmentä/-tuhatta todella isosti.
Kommentit (28)
Tulossa on iloinen 20-luku kieltolakeineen.
Minä olen -99 syntynyt, enkä muista odottaneeni 2010-lukua mitenkään erikoisesti. Se tuntui vaan jatkolta 2000-luvulle. Nyt kuitenkin olen jostain syystä enemmän jännittynyt 2020-lukuun. Johtunee siitä, että olen sillä vuosituhannella oikeasti aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis 1999 muuttui vuosituhat. Ei noihin muihin ole mitään suurta odotusta liittynyt.
Kyllä -99 odotettiin ihan hulluina 2000-lukua, ei pelkästään vuotta 2000. Pelättiin tietokoneiden sekoavan.
1920-luku oli jännää aikaa. Oli kieltolaki, salakapakat ja tyyli kaunista art decoa. Naiset olivat upeita ja miehet komeita. 2020-luku voisi olla yhtä jänskää.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan hipit takasin taas 60- luvulla?
Ei tule. Me ollaan kuoltu jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se 31.12.1999 oli kaikin tavoin vuosituhannen vaihde, sanoi matemaatikko mitä tahansa. Vai oliko hän lainkaan paikalla? 😂
No kun nimenomaan ei ollut kaikin tavoin. Silloin oli kulunut vasta 1999 vuotta ajanlaskun alusta.
Tuleekohan hipit takasin taas 60- luvulla?