Mies omistaa meillä kaiken
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi elän ja asun yksin omistamassani asunnossa. Enkä tänne kyllä huolisikaan minkäänlaista äijänretkua vastuksilleni. Vapaus on ihanaa! 😄N40
En usko, että sinulla on ollut ikinä kovin pitkä jono miehiä oven takana, joten tuo yksinäisyys taitaa olla sellainen pakon sanelema juttu. 😄
Miksi teillä on tuollainen tilanne ylipäätään? Avaisitko edes vähän ap?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on tuollainen tilanne ylipäätään? Avaisitko edes vähän ap?
Minun rahani on käytetty elämiseen ja mies on perinyt omaisuutensa. Minun perintörahani käytettiin ihan arjen peruselämiseen.
Miksi olet tuollaiseen suostunut? Ap hyvä.
Meillämies ei omista meillä yhtään mitään, koska meillämiestä ei ole ja minä omistan taloni sisuksineen. Viime yönä pohdiskelin avioliittoa ja tunsin ahdistusta ajatuksesta, että olisin elatusvelvollinen aikuista kohtaan. En varmaan koskaan tahdo naimisiin. Minä en rahojani jakele.
Vierailija kirjoitti:
On pitänyt elättää perhettä ja ollaan aina oltu todella pienituloisia.
Vierailija kirjoitti:
Meillämies ei omista meillä yhtään mitään, koska meillämiestä ei ole ja minä omistan taloni sisuksineen. Viime yönä pohdiskelin avioliittoa ja tunsin ahdistusta ajatuksesta, että olisin elatusvelvollinen aikuista kohtaan. En varmaan koskaan tahdo naimisiin. Minä en rahojani jakele.
No kivat sulle sitten. Sillekin varmaan on syynsä että olet yksin siellä talossani.
Osta jotain, niin sitten säkin omistat jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen pää. Sitä paitsi naiset ovat ailahtelevien tunteidensa ja hormoniensa vietävissä, joten on ylipäätään järkevää, ettei naiselle anneta vastuuta mistään merkittävämmästä omaisuudesta.
EHHEH. Oisko se kuitenkin mies joka enemmän hormooniensa vietävissä?
Noilla on selkeä ero.
Mies on ehkä jonkinverran vietävissä sukuviettinsä vuoksi, naisen ollessa hormonien vietävänä tarkoittaa se sitä, että häneltä lähtee se vähäinenkin järki päästä.
Ymmärrätkö eron ?
Käytäntö näyttää kuitenkin selvästi, että miehiltä lähtee se vähäinenkin järki päästä, kun viidenkympin villityksessään haksahtavat parikymppiseen misukkaan, joka nyhtää ukolta ensin rahat ja sen jälkeen lemppaa pellolle. Siinä vaiheessa fiksu ja vastuullinen ex-vaimo lapsineen on saanut uuden elämänsä järjestymään ja pyörimään mukavasti, eikä huoli jalkovälinsä ja hormoniensa vietävänä olevaa ukkoa enää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinäkin olet osallistunut perheen elättämiseen, niin mikä on ollut esteenä sinun nimesi laittamiseen omistuspapereihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinäkin olet osallistunut perheen elättämiseen, niin mikä on ollut esteenä sinun nimesi laittamiseen omistuspapereihin?
Mies on halunnut laittaa yksin niihin nimensä. Kokee että perintö kuuluu vaan hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen pää. Sitä paitsi naiset ovat ailahtelevien tunteidensa ja hormoniensa vietävissä, joten on ylipäätään järkevää, ettei naiselle anneta vastuuta mistään merkittävämmästä omaisuudesta.
Noilla on selkeä ero.
Mies on ehkä jonkinverran vietävissä sukuviettinsä vuoksi, naisen ollessa hormonien vietävänä tarkoittaa se sitä, että häneltä lähtee se vähäinenkin järki päästä.
Ymmärrätkö eron ?
Käytäntö näyttää kuitenkin selvästi, että miehiltä lähtee se vähäinenkin järki päästä, kun viidenkympin villityksessään haksahtavat parikymppiseen misukkaan, joka nyhtää ukolta ensin rahat ja sen jälkeen lemppaa pellolle. Siinä vaiheessa fiksu ja vastuullinen ex-vaimo lapsineen on saanut uuden elämänsä järjestymään ja pyörimään mukavasti, eikä huoli jalkovälinsä ja hormoniensa vietävänä olevaa ukkoa enää takaisin.
Enpä ole tuollaisiin tapauksiin törmänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on halunnut laittaa yksin niihin nimensä. Kokee että perintö kuuluu vaan hänelle.
Niinhän se kuuluukin. Sun perintösi kuuluu vain sinulle. On oma asiasi miten olet sen käyttänyt, olisit sijoittanut johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se kuuluukin. Sun perintösi kuuluu vain sinulle. On oma asiasi miten olet sen käyttänyt, olisit sijoittanut johonkin.
Niin olisi pitänyt mutta sitten ei olisi rahat riittäneet arkielämään.
Omistathan sä p.....n ja tuhlaahan mies siihen isoja summia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla on selkeä ero.
Ymmärrätkö eron ?
Harvoinpa 50 mies antaa jonkun pikkutytön kusettaa itseään, itse en tiedä yhtäkään tuollaista tapausta.
Sen sijaan tiedän monia tapauksia joissa 50 mies on ottanut nuoren tytön seksilelukseen ja maskotikseen (kuulun itsekin näihin) ja vaihtelee sitä aina kun siltä tuntuu.
Vanhemmilla naisilla ei kyllä näy niitä nuoria poikia lemmikkeinään muuta kuin campiassa tai jossain muissa banaanivaltioissa reissaillessaan. Mistähän tämäkin johtuu, osaisitko kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu. Mies omistaa talonkin.
Ja miltä se tuntuu? Ei oikeastaan miltään. Jos ero tulee, minulle ei jää mitään, mutta rakennan sitten kaiken itse uudelleen. Pienet säästöt minulla on eron varalle, se on vain fiksua. On sitten millä maksaa vuokravakuus ja ”uudet” huonekalut.
Näin on ihan hyvä. Ulospäinhän tämä näyttää ihan hirveältä ja monella olisi selvästi asiaan kommentoitavaa, muttei ole kukaan kommentoinut. Hiiteen muiden ajatukset, minulle ja miehelleni tämä sopii joten saa sopia muillekin.
Jos teillä ei ole avioehtoa, omaisuus jaetaan puoliksi. Myös ne sinun pienet säästöt.
Mies tekee yrittäjänä nuohoushommia lähes lomaa pitämättä ja te elätte köyhyysrajalla? Älä valehtele. Mies luultavasti piilottaa osan rahoista salaiselle tilille.
Mieshän se tässä jutussa on täysi idiootti. Menee naimisiin jonkun köyhän mudelin kanssa eikä tee edes avioehtoa... Nyt kun ap ottaa eron, niin hän saa puolet kaikesta. Mies taas menettää puolet kaikesta. Otapa ap siis ero, pistä hakemus heti tänään eteenpäin.