Jopa 70v miehet voivat olla pienten lasten vanhempia
Sauli Niinistö sai lapsen 69-vuotiaana. Nyt 70 vuotiaana hänellä on pieni lapsi.
Miksi se on niin ihmeellistä käsittää täällä? Miehet voivat tehdä lapsia vanhempanakin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehet voivat tehdä lapsia vanhana, siittiöt silti huononevat ka sairauksien sekä vammaisten lasten mahdollisuus kasvaa sekä vanhat miehet tarvitsevat nuoren vaimon lsten tekoon ja sellaisia jokainen vanhus ei saa
On tehty tutkimus että nuori nainen ei auta siihen jos mies on itse vanha. Tulee silti sairas lapsi miehen korkean iän takia
Vain PIENELLE PROSENTTIOSUUDELLE tulee sairas lapsi, ei kaikille niinkuin väität.
Mullakin 2 tervettä lasta, heidän syntyessään äiti 42 ja 44 sekä isä 46 ja 48. Ovat jo sen verran isoja että nepsy-sairaudetkin olisi huomattu.
Kyllä, mutta pitää myös muistaa ja ymmärtää että kaikki 70v miehet eivät ole Niinistöjä.
Itse miehenä ajattelen että kyllä 50v on myös miehille se viimeinen ns takaraja isäksi tulolle, ja sekin on jo aika korkea ikä.
Kaikki on tietysti kovin yksilöllistä ja tapauskohtaista.
Tämä asia on kuitenkin vain mielipidekysymys, ja jokainen saa olla mitä mieltä tahtoo.
Kuvastaa hyvin miesten minä,minä,minä -ajattelumaailmaa. Ei väliä, että lapsesta tulee tod.näk. jotenkin vammainen, jonka se nuorempi äiti joutuu hoitamaan ja vielä kaikkien haveksimana yh:na. Kunhan minä,minä,minä -mies vain saa mitä tahtoo tai saa itkupotkuraivarin.
”40v ikämiehet”... ei stna. Ikänies on joku 80v ja siitä ylöspäin
Vierailija kirjoitti:
Kuvastaa hyvin miesten minä,minä,minä -ajattelumaailmaa. Ei väliä, että lapsesta tulee tod.näk. jotenkin vammainen, jonka se nuorempi äiti joutuu hoitamaan ja vielä kaikkien haveksimana yh:na. Kunhan minä,minä,minä -mies vain saa mitä tahtoo tai saa itkupotkuraivarin.
Ni edelleenkään se lapsi ei ole ”tod näk” vamnainen. Onko kaikki palstalla niin idareita että ei tajua todennäköisyyslaskennasta mitään? Jos on riski saada joku nepsy-sairaus vaikka 1:300 niin ei lapsi ole ”tod näk vammainen”.
En haluaisi äitinä olla sen seitsemänkymppisen lapselle. Sama kuin olisi yksinhuoltaja tai vielä pahempi, omaishoitaja sillekin. Kaikkeen hulluun sitä ihmiset itsensä hommaavatkin.
Muistaakseni Mikko Kuustonen oli vähän katkerakin vanhemmilleen, jotka saivat hänet myöhään. Hän jäi nuorena yksin, kun molemmat kuolivat.
Ei ollut ketään tukemassa omassa nuoressa aikuisuudessa tai isäksi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehet voivat tehdä lapsia vanhana, siittiöt silti huononevat ka sairauksien sekä vammaisten lasten mahdollisuus kasvaa sekä vanhat miehet tarvitsevat nuoren vaimon lsten tekoon ja sellaisia jokainen vanhus ei saa
On tehty tutkimus että nuori nainen ei auta siihen jos mies on itse vanha. Tulee silti sairas lapsi miehen korkean iän takia
Joo. Yksi tutkimus. Sillä ei vielä juhlita.
Veikkaisin, että jos tutkimuksen taustoja pengottaisiin tarkemmin niin sieltä löytyy jotain feministikytköksiä tai muita epäilyttäviä viiteryhmiä.
Itsekästä hankkia lapsia tuossa iässä. Lapsi pääsee 10-vuotiaana vaihtamaan isän vaippoja ja 15- vuotis syntymäpäivät vaihtuu isän hautajaisiin