Jos ette syöneet lammasta pääsiäisenä, mitä söitte?
Kiinnostaa tulevaisuutta ajatellen.
Meillä on nyt ollut kaksi vuotta kanaviillokkia ja ajattelin, että ens vuonna vois olla muutakin.
Kommentit (48)
Perjantaina ja lauauntaina söin itsetehtyä lihamakaronilaatikkoa, sitten sunnuntaina Kabanossi Grillbalkan uunimakkaraa keitettyjen perunoiden kera ja tänään maanantaina alaskanseitifileetä uunissa paistettuna sitruunamehulla maustettuja ja niiden kanssa chillillä maustettut keitetyt perunat.
En syö koskaan pääsiäisenä tai muulloinkaan lammasta, vaan nauta, sika, kana ja kalkkuna riittävät minulle lihansyöjänä. Hevosta olen joskus syönyt osana metwurstia.
Pitsaa tilattiin perjantaina, lauantaina tein tonnikalapastaa, sunnuntaina käytiin hampurilaisella ja tänään tehdään intialaista.
Omenainen kaurapaistos, brittakakku, kinderkakku, suklaamoussetiramisu, lakritsainen marenkikakku
Ankkaa. Tosin vain yhtenä päivänä ja sitäkin vähän. Parina päivänä söin ihan tavallista kanawokkia.
Vierailija kirjoitti:
Ankkaa. Tosin vain yhtenä päivänä ja sitäkin vähän. Parina päivänä söin ihan tavallista kanawokkia.
Aijjuu, sushia söin kiirastorstaina. Kala kelpaisi mulle muutenkin pääsiäisenä. Ei oikein innosta nuo lampaat tai muut.
Lohta, kanaa, naudan paistia. Kasvisruokana pehmoinen porkkanasosekeitto valkkaritujauksella. Jälkkäreinä aprikoosijuustokakku, Mignon-munat, mämmijäätelö ja kinderpiirakka.
Vierailija kirjoitti:
Uunilenkki ja ranut, oli krapularuokaa. :D
Kunnon äijä-ruokaa, yes!!
Meillä oli ihana basilika-vuohenjuustotomaattikeitto yhtenä päivänä, kalaa useampana. Raikkaat salaatit joka aterialla. Ollaan nautittu nyt pääsiäisenä hyvät ateriat joka päivä. Ihanaa!