Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten totuttautua yksinäisyyteen?

Vierailija
22.04.2019 |

AP:lla tämä tilanne, että näyttää vahvasti siltä, että yksinäinen loppuelämä häämöttää. Nyt tosin ikää vielä 23 vuotta, mutta tässä on kokeiltu kaikki mahdolliset kommervenkit kumppanin löytämiseksi (uusi työ, koulutus, harrastukset, baareilu, deittipalstat jne), mistään ei tunnu löytyvän kumppania ja alkaa voimat olla vähissä. En jotenkaan osaa silti tottua ajatukseen, että saattaisin olla koko elämäni yksin. Miten tähän tunteeseen voi parhaiten päästä käsiksi, ja miten pystyisi siitä huolimatta tekemään elämästä mielekästä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keksiä itselleen tekemistä.

Itse haen lääkikseen, koska ei ole muutakaan elinpiirissäni näkyvissä.

Kaikenlainen harrastaminen on hyvä myös ja vapaaehtoistyö.

En ole koskaan seurustellut ja näyttää siltä, etten koskaan saa myöskään lapsia.

N33

Jep, yritän kyllä pitää itseni mahd. aktiivisena aina, mutta näin loma-aikoina heti vain tajuaa, miten helpompaa ja mukavampaa olisi, kun vierellä olisi joku. Huomenna paluu arkeen joten eiköhän se olotila sillä lähde, mutta tavallaan olen onnellinen siitä, että saan kuitenkin tehdä työtä mistä tykkään, ja opiskella alalla mistä nautin. Tilannetta vaan mutkistaa vanhempien suhtautuminen: varsinkin äiti jo haaveilee isoäitiydestä niin fanaattisesti (olen siis ainut lapsi) ja yrittää väenvängällä löytää minulle kumppania aina kun tavataan, että on alkanut itseäkin hirvittää tämä, tuntuu kuin väkisin pitäisi löytää joku suhde.

-AP

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla