Teini haluaisi yökylään prismaperheeseen, miten suhtautua
En tiedä onko viisasta päästää. Mitä noissa perheissä esim syödään?
Kommentit (52)
Ei v¤%tu ei ois pitänyt sanoa tuota m**tari sanaa, kohta tulee vouhottajat juhlimaan tuolla sutkauksella... On tämä työmaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä on prismaperhe?
Mihin tämä liittyy ja miten?
Just näin! Minäkään en ole koskaan kuullut Prisma-perheestä.
Voisiko joku valaista, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on prismaperhe?
Mihin tämä liittyy ja miten?Just näin! Minäkään en ole koskaan kuullut Prisma-perheestä.
Voisiko joku valaista, kiitos!
Prisma-perheellä taidetaan tarkoittaa "tylsää keskiluokkaista elämää, kahta lasta, shoppailua kauppakeskuksissa lauantaisin" tms.
Luulisin, että aloitus liittyy myös tähän ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3447968/teini-haluaisi-lestadioilaiskav…
Älä päästä lasta tuollaiseen paikkaan.
Jos olet kasvattanut lapsesi hyväitsetuntoiseksi, en näkisi vaaraa. Normaali teini ei ole ihan niin altis huonoille vaikutuksille kuin yleisesti luullaan.
Itse olen näyttänyt lapsille sekä citymarketin että alepan että prisman, jotta oppivat käyttämään arvostelukykyään. Lidl on vielä ylittämätön kynnyskysymys meidän perheessä.
Mies hoitaa tämän hankintapuolen taloudessamme ja luotan siihen, ettei anna huonoa kuvaa naapureille ja sukulaisille.
Itse käyn vain R-kioskilla, jos on pakko jossain käydä ja sielläkin hyvin nopeasti ja hiljaiseen aikaan.
Mitä syödään. No esim. x-tra pizzaa, ja kaikkea muutakin extraa.
ArkiMaitoa ja ArkiJuustoa. En sallisi.
En usko että tuosta vierailusta seuraa mitään hyvää.
En missään tapauksessa päästäisi lasta standardiperheeseen.
itse en anna lasteni seurustella LIDL perheitten lapsien kanssa.
Ovat yököttävän epäisänmaallisia ne perheet, jotka ostavat ruokansa saksalaisesta yksityisestä ruokakaupasta. Valistan lapsiani myös asiasta, että pahaan Lidl kauppaan ei meidän perheen rahoja saa viedä.
K kauppa ja S kauppa ovat sentään suomalaisia, ja tuovat työpaikkoja Suomeen.
Me ollaan sale ja ämmäperhe. Välillä mies kyllä hairahtuu reissuillaan Lidliin jä mä k-markettiin tai citymarkettiin. Hyvä olla laajakatseinen, talossa nuorisoakin.
Vierailija kirjoitti:
ArkiMaitoa ja ArkiJuustoa. En sallisi.
Minä päästäisin, mutta laittaisin Lidln evästä mukaan.l
voitsissusnäitäkahjoja kirjoitti:
mikä on wt-perhe,mikä prismaperhe? Puuttuu kermaper*seperhe AHahahahah
Sekin löytyy! Buahhahhahhaa! Hienostopersepaprulla pyyhkivät :)
Voithan antaa sille eväät mukaan...tai ehkä parasta kun menet itsekin tueksi ettei tule kerralla liian suurta kulttuurishokkia.
Ap entä jos tämä perhe vie lapsesi Prismaan?? Syytät loppuelämän itseäsi. Älä päästä!
Teini voisi jo lopettaa nämä monta päivää jatkuneet teini-trollit, koska huomenna on koulupäivä ja aikainen herätys.
Parempi että yhteiskuntaluokat yökyläilevät omiensa joukossa, ei kannata sekaantua prismaporukoihin.
Meillä ratkaistiin niin, että maksoin lapselleni hotellin, menee sinne sitten kun ilta alkaa olla pitkällä.
On se kamalaa, älä vaan päästä. Alkaa kotonakin vaatia kaikkea normaalia syötävää jne.Voi ooppia vielä ihmisten tavoille.
Mepä ollaan Mestarin Herkkuperhe :D