Voiko olla ettei alkoholi enää juovuta?
Nuoruudessa tuli juotua ja oltua kännissä, olin sosiaalinen juoja. Nykyään jos koitan juoda a) hirveen makusta b) en ole juopunut vaikka oon juonut tosi paljonkin, esim viinapullo plus muuta.
Eli pitäisi juopua... Siksi en juo koska en ole juopunut enää. Voiko se johtua seurasta, niin ku yks kaveri sanoo?
Oon 35v ja oon kyl lihonu nuoruudesta 10kg
Kommentit (6)
Siksi en juokkaan. Ja hyvä pointti tuo, ettei varmaan samalle tunnu!
Mietin vaan voiko siihen olla jokin sairaus? En siis omalle kohdalle mieti vaan yleisesti..
Miettinyt ihan samaa. Nuorempana join kuin sieni ja pidin tässä liki kymmenen vuotta taukoa ja nyt kun ottaa niin tuntuu ettei alkoholi nouse päähän ollenkaan.
Minä olen juonut nyt 4 vrk. ja tänään 0,5 litraa kirkasta sekä 18 kolmosta. En koe olevani humalassa ja pystyn kirjoittamaan omasta mielestäni kohtuullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miettinyt ihan samaa. Nuorempana join kuin sieni ja pidin tässä liki kymmenen vuotta taukoa ja nyt kun ottaa niin tuntuu ettei alkoholi nouse päähän ollenkaan.
Niinpä.
Näin kun ottaa usean päivän peräkkäin kestää ihan hitosti kunnes nousee päähän. Kaljaa menee 6-8 että alkaa tuntua selvältä eikä krapulaiselta. Siitä humalaan asti en edes halua laskea montako kaljaa.
Kyllä sinä väkisinkin olet juopunut, jos juot pullon viinaa ja vielä muuta päälle. Juopumus ei ehkä tunnu samalta kuin teininä, mutta juopunut olet ihan varmasti.
Jos juominen ei tunnu hauskalta, niin ei kannata juoda. Säästyy rahat ja terveys.