Miksi vanhempaa miestä sanotaan vain hopeaketuksi mutta vanhempi nainen on puuma?
Kommentit (11)
Jos et ole huomannut niin miehet eivät ole ikinä tarvinneet mitään nimityksiä itselleen. Mies on aina vaan mies. Kaikki hopeakettu-läpätkin ovat teennäisiä ja nolon kuuloisiakin.
Mies tekee mitä haluaa ja se siitä. Ei tarvitse selitellä, ei mouruta eikä esittää.
Onko vanhempi nainen aina puuma? Oon ollut käsityksessä, että vain kuuma timmi vanhempi nainen on puuma. Tavallinen pottunenäinen mammanpallero ei.
Meilläpäin puhutaan naisista huuhkajina. Naamakin kuin petolinnun p
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin puhutaan naisista huuhkajina. Naamakin kuin petolinnun p
Ja miksi lyhyttä tukkaa kutsutaan naisella kananp*seeksi kuin sama kampaus miehellä on tyylikäs?
Puuma on nuoria miehiä saalistava vanhempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko vanhempi nainen aina puuma? Oon ollut käsityksessä, että vain kuuma timmi vanhempi nainen on puuma. Tavallinen pottunenäinen mammanpallero ei.
https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/lp/8kv/hggt/3175/1351191056…
hopeakettuhan tulee siitä kun miehillä on päässä korkeintaan muutama harmaa karva kun taas kaikki naiset nykyään melkein värjää päänsä niin ei voi sanoa edes hopeapuumaksi.
no mua sano 26 vuotiaana yks mies puumaks. :DDDDDDDDDDDDDDDDD ja se mies oli mun kaa saman ikänen... ja olin just sillon lihonnu aika paljon eli joo olin pyöreä.. :DD mut en todellakaa mikää puuma enkä ikin haluu et kukaa nimittää mua sillä nimellä. ihan naurettavaa et parista kilosta kiinni ootko puuma vai normaali nainen. :'DDDDDDDDD tai parista kuukaudesta. ei voi olla niin et ku on 26,6 v, niin on sit puuma ja 26,5 v niin ei ole puuma.
ei kiitos, en ole puuma nyt enkä tule olemaan.
Vierailija kirjoitti:
hopeakettuhan tulee siitä kun miehillä on päässä korkeintaan muutama harmaa karva kun taas kaikki naiset nykyään melkein värjää päänsä niin ei voi sanoa edes hopeapuumaksi.
Muutama harmaa karva? 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama harmaa karva? 🙈
Ai että, kyllä ne suomalaiset 50+ miehet on sitten komeita!
En oo kuullut tota hopeet et tuu. Ja en haluu et kukaan kutsuu mua puumaks