Sohva haisee perseeltä. Miten puhdistan
Kangassohva, päällistä ei saa irti. Saako jotenkin putsattua tai raikastettua vai tuikkaanko suoraan tuleen?
Kommentit (37)
Ripottele ruokasoodaa/leivinjauhetta anna vaikuttaa 15-30min ja inuroi. Raikastaa ja vie hajun.
Yli 10 v vanha kangassohva ja puhdas. Pidän suojusta ja varsinkin kun joku tulee.
Haiseeko naisen perseeltä? Voisin tulla hakemaan pois.
Höyrypesuri tai tekstiilipesuri. Voi monipuolisesti käyttää kotona.
Sooda, natron, eli
"hieroglyfeista":
-HSMN-
Puhdistaa kylla. Vesi auttaa siina samalla kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yli 10 v vanha kangassohva ja puhdas. Pidän suojusta ja varsinkin kun joku tulee.
Olen käyttänyt suojus peflettejä mutta haju on jo pinttynyt. Hävettää kun on vieraita ja joudun selittelemään etteivät istuisi sohvalle
Ap
Olisi kannattanut viedä pakkaseen tuulettumaan
Minulla taas perse haisee sohvalta,miten saan hajun pois?
Höyrypesuri, ruokasooda, nuotio...
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas perse haisee sohvalta,miten saan hajun pois?
-sooda
-kloriitti
-karkea teräsvilla
-höyrypesuri
-lopuksi parfymointi ruusuntuoksulla
Esim.Cittarissa myydään sellaista hajunpoistosuihketta, joka oikeasti neutralisoi persiin hajun mielestäni melko tehokkaasti. En muista nyt nimeä, olisko ollut joku Softcare-merkkinen. Mainoksessa Saija Palin nuuhkaisee penkkiä ja ensin irvistää, sitten suihkuttaa kyseistä tuotetta ja nuuhkaisee udelleen ja sitten hymyilee.
Siis miltä haisee? Ettekö käytä käsisuihkua ison tarpeen jälkeen????
Vierailija kirjoitti:
Siis miltä haisee? Ettekö käytä käsisuihkua ison tarpeen jälkeen????
Hä,minä luulin että sillä pestään kädet?
Vierailija kirjoitti:
Esim.Cittarissa myydään sellaista hajunpoistosuihketta, joka oikeasti neutralisoi persiin hajun mielestäni melko tehokkaasti. En muista nyt nimeä, olisko ollut joku Softcare-merkkinen. Mainoksessa Saija Palin nuuhkaisee penkkiä ja ensin irvistää, sitten suihkuttaa kyseistä tuotetta ja nuuhkaisee udelleen ja sitten hymyilee.
No jos Saija Palin kerran hymyilee niin pitääpä käydä ostamassa tuota pari krossia varastoon.
Meillä sohva haisee persulta. Kanakeiton ja sahanpurun aromi. Hyi hitto mikä löyhkä.
Kyllä se pilumehulla lähtee! GIRLPOWER!