Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ärsyttävin naapuri

Vierailija
21.04.2019 |

Mulle se on mikä näkyy ja kuuluu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätteidenuudelleenlajittelija. Mä oon ne jo lajitellut. 

Vierailija
2/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meluava ja bilettävä.

Vierailija
4/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisti. Asunnolla ramppaa porukkaa 24/7. Pimputtelevat kännissä ja sekaisin muita ovikelloja. Eivät tajua mistään mitään. Haisevat todella pahalle, ja kämpät todella saastaisia. 

Vierailija
5/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävin naapuri on sellainen josta ei saa mitään selvää. Ei tiedä yhtään mitä se tekee ja milloin käy ulkona, tekis edes saatana jonkun virheen että pääsis haukkumaan oikein kunnolla.

Vierailija
6/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivat elämäntapatyöttömät wt:t

Vierailija
7/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesvastuuton koiranomistaja, metelöitsijä, tupakoitsija, fyysisesti vaarallinen henkilö, mielisairas, mulkku esiteini-ikäinen, narkki rikollinen varas. Kaikki nähty ja koettu.

Vierailija
8/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mielisairas mutta eipä ole valitettu. Johtunee siitä, että käyttäydyn fiksusti, en haise enkä metelöi.

Yleensäkin me hoidetut hullut olemme huomattavan yhteiskuntakelpoisia verrattuna diagnosoimattomiin, jotka kärsivät muiden ulkonäöstä, painosta, elämäntavoista ja sisustuselementeistä. Ym.

Vierailija
9/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo, joka on aina pihassa ja haukkuu muut naapurit. Kävelee perässä autolle asti, kun en koskaan pysähdy juttelemaan.

Vierailija
10/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissavihaaja. Kirjoittaa someen vihapuhetta kuvien kera. 

Vierailija
11/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meluava ja bilettävä.

Subwooferisti ja alkoholin suurkuluttaja.

Vierailija
12/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seisoooooh niiiiiiii kovaaaaaah av mamma mis oooot tuuuu ny tuu tuu tuuuu uuuuuuuh huome stokkan kellolla klo 13 tuu uuuuh tuu uuuuh tuuuuuuuh

Tiina-Kaisa on jo matkalla helpottamaan oloasi.

Vierailija
13/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppautuja. T. suomalainen :D

Vierailija
14/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantapääastuja, piereskelijä, kovaan ääneen kailottava/puhelimeen huutaja, sellainen joka ei kunnioita hiljaisuusaikaa arkenakaan.

Vierailija
15/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantapääastuja, piereskelijä, kovaan ääneen kailottava/puhelimeen huutaja, sellainen joka ei kunnioita hiljaisuusaikaa arkenakaan.

HÖRLUR 

Vierailija
16/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka tupakoi parvekkeella ja jonka koira räksyttää.

Vierailija
17/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia jumputtava ja kovaan ääneen hiljaisuuden aikaan mölisevä.

Vierailija
18/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun epätoive-naapurini on tupakoitsija. Kerran oli sellainen mies monta vuotta, jonka tupakansavut tunkeutuivat rakosista eteiseeni. Kuulemma ns. sivusavu on vieläkin epäterveellisempää kuin tupakoitsijan omiin keuhkoihinsa imemä savu.

Tuttava meni lääkärille pitkittyneen yskän takia. Tohtori tutki ja sanoi: "Ihan ensimmäiseksi Teidän pitää lopettaa tupakointi."   Potilas ei ollut eläissään tupakoinut, mutta kylläkin hengittänyt naapurihuoneistosta tulleita tupakansavuja.   - Ei siis tupakointi ole yksityisasia, koska se aiheuttaa vaaran toisten terveydelle. 

Vierailija
19/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öisin meluaja. Kiva mennä aamulla töihin kun nukkunut pari tuntia pätkissä. Yläkerran naapuri, nyt jo entinen, biletti 24/7 vuoden verran ja voin sanoa elämäni olleen yhtä helvettiä. Tein valituksen pari kertaa ja tämä jätkä tuli raivoon mulle sen takia, pelotti lapsen takia. Osaketalo, mutta omistaja vuokraa tuota asuntoa.

Vierailija
20/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa asuu ilmeisesti joku taulukauppias joka alkaa paukuttamaan säännöllisesti 21.45-22.15 välisenä aikana. Itselläni on aikainen herätys töistä johtuen joten joudun käymään nukkumaan jo klo 20.00. Muutaman tunnin yöunien tämä naapuri herättää minut jonka jälkeen en saa enää nukuttua.