Olisi kiva viettää iltapäivää omalla pihalla ilman että pitää kuulla rakkien räksytystä.
Koska lienee turha toivo kuvitella, että ihmiset tajuaisivat pitää räkyttävät rakkinsa neljän seinän sisällä, pitää toivoa, että niistä lähtee pian henki.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Meillä syntyy kesällä vauva ja naapurissa ärsyttävä rakki. Harmittaa että vauvan ulkona nukuttamisesta ei näytä taitavan tulla mitään. 😟
Sinun parkuva pentusi saattaa häiritä koko naapurustoa eikä vain sitä koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä köyhien valitusta. Muuttakaa paremmille asuinalueille missä on isommat tontit ja naapureihin matkaa. Saatte olla rauhassa.
Minulla ON sellainen koti, mutta kuten sanoin; olen evakossa putkirempan takia.
Minua ei häiritse naapureiden koiran haukku eikä lasten kiljahtelu, mutta se häiritsee kun ilmat lämpenee ja alkavat olla ulkona niin laittavat autoradion täysille ja auton ovet auki. Sitä helvetinmoista mökää ja jumputusta riittää kesäiltoina, en ymmärrä miksi eivät kuuntele sisällä radiota vaan pitää huudattaa niin että koko kylä raikuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä syntyy kesällä vauva ja naapurissa ärsyttävä rakki. Harmittaa että vauvan ulkona nukuttamisesta ei näytä taitavan tulla mitään. 😟
Sinun parkuva pentusi saattaa häiritä koko naapurustoa eikä vain sitä koiraa.
No mä en jätä sitä vauvaa sinne ulos rääkymään muiden kiusaksi kuten naapuri jättää oman koiransa räksyttämään vaikka koko päiväksi.
Kyllä mä sen verran naapureita osaan ottaa huomioon.
Tyyppillisintä omakotitaloalueella on laittaa huutavat kakarat ulos ja itse mennä sisään niin ei kuulo mene.
Jep. Mä vihaan nykyään koiria.... Eilenkin kaksi lenkkeilijää kulki mun edessä kahden koiran kanssa ja sen toisen koira jäi mulkkaamaan mua pitkäks aikaa eikä se lenkkelijä yhtään vetänyt narua lyhyemmälle,sitten kohdalla alkaa räksyttämään ilman mitään syytä! Tämä lenkkeijä vaan lässyttää koiralle "oliko siinä pelottavan näköinen ihminen" Ei s*atana mikä taliaivo. Ihme ettei koira käynyt kiinni. Vähän teki mieli sano pari valittua sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mä vihaan nykyään koiria.... Eilenkin kaksi lenkkeilijää kulki mun edessä kahden koiran kanssa ja sen toisen koira jäi mulkkaamaan mua pitkäks aikaa eikä se lenkkelijä yhtään vetänyt narua lyhyemmälle,sitten kohdalla alkaa räksyttämään ilman mitään syytä! Tämä lenkkeijä vaan lässyttää koiralle "oliko siinä pelottavan näköinen ihminen" Ei s*atana mikä taliaivo. Ihme ettei koira käynyt kiinni. Vähän teki mieli sano pari valittua sanaa.
Entä jos ajaisit parran pois tai jotain? Lapsetkin pelkäisivät sitten vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ajaisit parran pois tai jotain? Lapsetkin pelkäisivät sitten vähemmän.
Ei ole partaa :) Oon ihan normaalin näköinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä köyhien valitusta. Muuttakaa paremmille asuinalueille missä on isommat tontit ja naapureihin matkaa. Saatte olla rauhassa.
Asutaan ns. paremmalla asuinalueella eikä tontitkaan kovin pieniä ole. Eikä se muutenkaan tontin koosta kiinni ole, räksytys kuuluu kauas. Luulitko ettei näillä paremmilla asuinalueilla ole rakkeja?