Alan kohta olemaan kokonaan harmaa hiuksista
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Melkein kokonaan harmaa alkaa olla jo. Ei haittaa.
Mies sanoo että pitäisi mennä kampaajalle ja värjätä hiukset. Kai kohta 46v saa olla jo harmaa.
Mä löysin just ekan harmaan hiuksen päästäni. Ekat kunnon rypytkin on ilmaantuneet silmäkulmiin. Olen 50 v. Mutta älkää vielä alkako epäilemään, että valehtelen tai kehuskelen itseäni. Mun naama nimittäin roikkuu ikävästi, että se siitä nuorekkuudesta! Onneksi ei haittaa pahemmin, kun on niin paljon kaikkea mielenkiintoista elämässä.
Mä en voi värjätä hiuksiani, enkä edes halua. Ylpeenä kannattelen harmaan nutturani. T:52v
Mies sanoo, mies sanoo, mies sanoo.
51v ja viimeistä väriä puskee. Kampaaja sanoi että muodikas väri, kaikki nuoretkin haluaa tällaisen :) Lohdutti vaikka ei totta ollutkaan. Hiukset tuntuu tosi paksuilta ja karheilta. Oma äitini ei ole yhtään harmaantunut ja jaksaa pilkata minua. Serkkuni harmaantui jo nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä ootte kokoharmaat?
60
Voi kun olisikin harmaantunut jotenkin tasaisesti. Mutta ihan kuin lokinpaskalänttejä tuli melkein mustaan tukkaani. Pakko oli mennä värjäämään, oli niin surullinen näky. N 55
Itsellä ekat harmaat jo enne, kun täytin 30 v. Tummat hiukset minulla ja käyn kyllä säännöllisesti värjäyttämässä. En halua harmaata karheaa hiuspehkoa...
En minäkään. Melkein kokonaan harmaa alkaa olla jo. Ei haittaa.