Miten sinkkujen pääsiäinen on sujunut?
Kommentit (44)
En ole itsekään kovin uskonnollinen mutta ihmettelen sitä että ihmiset siivoavat jopa pesevät ikkunoita pääsiäispyhänä, ei kyllä tulisi itselle mieleenkään.
Oma pääsiäinen on mennyt flunssassa. En ole uskonnollinen ihminen joten tavallaan nämä pyhät ovat itselleni ihan tavallisia päiviä. Koiran kanssa olen pakolliset ulkoilut tehnyt. Muuten koneella ja tv:tä katsoessa aika mennyt. Olen sellainen "todella yksinäinen ihminen" eli ei ole edes ystäviä. Senkin vuoksi on vaikeaa miettiä parisuhdetta. Muutenkin tämän pitäisi varmaan olla elämän parasta aikaa mitä nyt elän. Tuntuu vaan vähän kaukaiselta haaveelta. Ahdistunut olen monesti asiasta ja jotkut ikävät ajatukset ja eräs jo kuollut ihminen "ei jätä minua rauhaan" ja hänen elämänsä ja koko persoonansa pyörii mielessäni lähes kokoajan. En voi kuunnella enää evanescencen my immortal biisiä, koska muistan hänet siitä ja sitten alkaa itkettää niin paljon. Eli tällaiset ajatukset täällä ja tämä on yleistä. Vaikeaa välillä olla onnellinen ja sitten taas yrittää iloita jostain pienestä ja hetken aikaa helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole itsekään kovin uskonnollinen mutta ihmettelen sitä että ihmiset siivoavat jopa pesevät ikkunoita pääsiäispyhänä, ei kyllä tulisi itselle mieleenkään.
Itse olen työviikoilla liian väsynyt siivoamaan. Myös viikonloput menevät usein jossain menoissa, joten pääsiäisenä sattuu olemaan enemmän aikaa siivota. Ihmetyttääkö vielä?
Joku, joka tuntee olevansa tylsäksi muuttuneessa parisuhteessaan kuin vankilassa. Hänen olisi parempi olla, jos ei olisi toivetta, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.