Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinkkujen pääsiäinen on sujunut?

Vierailija
21.04.2019 |

Ja miten jatkuu?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein kanaa, juon viiniä. Aika tylsää. Voisi ehkä koittaa pestä ikkunat.

-n31

Teitkö keittoa?

Kastiketta.

Vierailija
22/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yönylitreffit, sitten tapasin exän, tänään olen lasten kanssa, ehkä huomennakin, töitä kotona, netflixiä, ehkä tapaan ystävän, ehkä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tosiaan tekisi terää, kun viime sessiosta on jo 6 päivää. Mutta lempeni kohde on 180 km:n päässä, joten ei.

Vierailija
24/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oleilua ja liikuntaa, en valita.

Vierailija
25/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä olen tehnyt pihahommia. Haravoin ja putsasin räystäät neulasista ja lehdistä. Kasasin grillin ja testasin sitä. Ei mikään villi sinkkupääsiäinen 😉

Vierailija
26/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä alapeukuttaja on? Joku, joka pahoittaa mielensä, jos sinkulla on seksiä?

Vierailija
27/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä alapeukuttaja on? Joku, joka pahoittaa mielensä, jos sinkulla on seksiä?

Jos kysymys on että miten sinkkujen pääsiäinen sujuu niin onhan nuo "uuh lääh seksíä tekisi mieli"-kommentit aika aiheettomia.

Vierailija
28/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kysymys on että miten sinkkujen pääsiäinen sujuu niin onhan nuo "uuh lääh seksíä tekisi mieli"-kommentit aika aiheettomia.

No voi hyvänen aika 😁

Onhan se tosiaan kamalaa, jos sinkun mieli joskus tekisi, ja se ajatus pitkinä pyhinä käy mielessä.

Edellisestä kerrastakin vasta reilu vuosi aikaa.

Vierailija
29/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvänen aika 😁

Onhan se tosiaan kamalaa, jos sinkun mieli joskus tekisi, ja se ajatus pitkinä pyhinä käy mielessä.

Edellisestä kerrastakin vasta reilu vuosi aikaa.

Miksette sitten aloita omaa topikkia seksinnälkäisille sinkuille, miksi pitää tulla pääsiäisenviettotopikkiin ulisemaan?

Vierailija
30/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuo kyllä, kun eivät vastaa aloituksen kysymykseen, mutta alapeukutettu on esim. minun vastaustani, jossa kerroin, että minulla oli treffit ja tänään olen lasten kanssa. Outoa.

Vierailija
31/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäistä :( Tein just pienen karitsanpaistin ja valkosipuliperunoita. Kohta syömään.

Vierailija
32/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juhlinut kaksi päivää, vientiä riitti. Käynyt äidin luona syömässä. Tosi hauska pääsiäinen on ollut!

Vierailija
33/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaverilla saunassa ja grillailemassa, tänään sukulaisella pääsiäislounaalla. *röyh*

Vierailija
34/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti oikea ja sallittu vastaus kysymykseen on, että "yksinäisesti".

Kaikki muut vastaukset, joista näkyy elämänilo ja se, että sinkulla on ollut kiva pääsiäinen, ovat vääriä 😊

Vierailija
35/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin vähän kipeänä ja lepäilin koko päivän. Ennen puoltayötä onneksi kuitenkin jaksoin lähteä ortodoksien pääsiäisyön palvelukseen (en kuulu ort. kirkkoon mutta tuo on perinne). Tässä länsisuomalaisessa kaupungissa ei ole paljoa ortodokseja, mutta kirkko oli aivan täynnä ja tungoksessa vähän pyörrytti. Kotona olin kahden aikaan. Loppuun asti en ajatellutkaan olla, koska en voi luterilaisena osallistua ehtoolliselle. 

Tänään olen tehnyt kirjoitushommia ja pian lähden kävelemään. 

Vierailija
36/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin tuossa kummatkin autot ja toiseen vaihdoin kesärenkaat. Veljen perheen kanssa tein vähän polttopuuhommia ja ulkoilin koirien kanssa sekä grillasin. Ylipäätään nauttinut kauniista kevätsäästä ja auringonpaisteesta.

Vierailija
37/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina kaaduin sänkyyn. Pe nukuin. Eilen seksiä yhden tutun miehen kanssa, tänään toisen.

Tuttu vanha varattu vonkasi kaljoille. Elävät nyt avoimessa suhteessa, niin saa naida kaikkialla.

Mut olen kotona. Pesen pyykkiä. Nukun ja ti taas työhelvettiin...

Vierailija
38/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä maaten ja sarjaa katsellen. Ikkunat ja lattiat sain pestyä.

Vierailija
39/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaalassa. Välillä käynyt ulkona kävelemässä ja nauttimassa auringonpaisteesta ja lämmöstä.

Vierailija
40/44 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisellä ilmeisesti tarkoitetaan vain ihmistä, jolla ei ole parisuhdetta. Ainakin tässä ketjussa on jo kirjoitellut ihmiset, joilla on lapsi(a) ja ystäviä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi