Miten sinkkujen pääsiäinen on sujunut?
Kommentit (44)
Oli yönylitreffit, sitten tapasin exän, tänään olen lasten kanssa, ehkä huomennakin, töitä kotona, netflixiä, ehkä tapaan ystävän, ehkä en.
Seksi tosiaan tekisi terää, kun viime sessiosta on jo 6 päivää. Mutta lempeni kohde on 180 km:n päässä, joten ei.
Ihan oleilua ja liikuntaa, en valita.
Mökillä olen tehnyt pihahommia. Haravoin ja putsasin räystäät neulasista ja lehdistä. Kasasin grillin ja testasin sitä. Ei mikään villi sinkkupääsiäinen 😉
Kuka tämä alapeukuttaja on? Joku, joka pahoittaa mielensä, jos sinkulla on seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä alapeukuttaja on? Joku, joka pahoittaa mielensä, jos sinkulla on seksiä?
Jos kysymys on että miten sinkkujen pääsiäinen sujuu niin onhan nuo "uuh lääh seksíä tekisi mieli"-kommentit aika aiheettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysymys on että miten sinkkujen pääsiäinen sujuu niin onhan nuo "uuh lääh seksíä tekisi mieli"-kommentit aika aiheettomia.
No voi hyvänen aika 😁
Onhan se tosiaan kamalaa, jos sinkun mieli joskus tekisi, ja se ajatus pitkinä pyhinä käy mielessä.
Edellisestä kerrastakin vasta reilu vuosi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvänen aika 😁
Onhan se tosiaan kamalaa, jos sinkun mieli joskus tekisi, ja se ajatus pitkinä pyhinä käy mielessä.
Edellisestä kerrastakin vasta reilu vuosi aikaa.
Miksette sitten aloita omaa topikkia seksinnälkäisille sinkuille, miksi pitää tulla pääsiäisenviettotopikkiin ulisemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nuo kyllä, kun eivät vastaa aloituksen kysymykseen, mutta alapeukutettu on esim. minun vastaustani, jossa kerroin, että minulla oli treffit ja tänään olen lasten kanssa. Outoa.
Yksinäistä :( Tein just pienen karitsanpaistin ja valkosipuliperunoita. Kohta syömään.
Olen juhlinut kaksi päivää, vientiä riitti. Käynyt äidin luona syömässä. Tosi hauska pääsiäinen on ollut!
Eilen kaverilla saunassa ja grillailemassa, tänään sukulaisella pääsiäislounaalla. *röyh*
Ilmeisesti oikea ja sallittu vastaus kysymykseen on, että "yksinäisesti".
Kaikki muut vastaukset, joista näkyy elämänilo ja se, että sinkulla on ollut kiva pääsiäinen, ovat vääriä 😊
Eilen olin vähän kipeänä ja lepäilin koko päivän. Ennen puoltayötä onneksi kuitenkin jaksoin lähteä ortodoksien pääsiäisyön palvelukseen (en kuulu ort. kirkkoon mutta tuo on perinne). Tässä länsisuomalaisessa kaupungissa ei ole paljoa ortodokseja, mutta kirkko oli aivan täynnä ja tungoksessa vähän pyörrytti. Kotona olin kahden aikaan. Loppuun asti en ajatellutkaan olla, koska en voi luterilaisena osallistua ehtoolliselle.
Tänään olen tehnyt kirjoitushommia ja pian lähden kävelemään.
Pesin tuossa kummatkin autot ja toiseen vaihdoin kesärenkaat. Veljen perheen kanssa tein vähän polttopuuhommia ja ulkoilin koirien kanssa sekä grillasin. Ylipäätään nauttinut kauniista kevätsäästä ja auringonpaisteesta.
Torstaina kaaduin sänkyyn. Pe nukuin. Eilen seksiä yhden tutun miehen kanssa, tänään toisen.
Tuttu vanha varattu vonkasi kaljoille. Elävät nyt avoimessa suhteessa, niin saa naida kaikkialla.
Mut olen kotona. Pesen pyykkiä. Nukun ja ti taas työhelvettiin...
Sängyssä maaten ja sarjaa katsellen. Ikkunat ja lattiat sain pestyä.
Mielisairaalassa. Välillä käynyt ulkona kävelemässä ja nauttimassa auringonpaisteesta ja lämmöstä.
Yksinäisellä ilmeisesti tarkoitetaan vain ihmistä, jolla ei ole parisuhdetta. Ainakin tässä ketjussa on jo kirjoitellut ihmiset, joilla on lapsi(a) ja ystäviä.
Kastiketta.