Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sitten kun lapset muuttaa kotoa pois?

Vierailija
21.04.2019 |

Meillä alkaa olla sellainen tilanne suht lähellä, koska nuorimmainenkin alkaa lähestyä täysi-ikäisyyttä.
Mitäs sitten, kun kaksin jäädään, kun "meitä" ei enää ole. Me ei kummemmin puhuta, eripuraa on säännöllisesti, yhteisiä harrastuksia tms ei ole, parisuhdettakaan ei ole ollut vuosiin. Täälläkö möllötämme omassa, rapistuvassa kodissae kuin vieraat, yksinäisinä. Ahdistaa, ikääkin itsellä vasta n.40v.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no ei muuta kuin lusikat jakoon ja Mummotunneliin humppaamaan.

Vierailija
2/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapian paikka. Ei se ero ole ainoa ratkaisu. Jos löydätte toisenne uudestaan niin se lasten kotoa muutto antaa ihan uutta kahdenkeskistä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rapistuvassa kodissa , heitä vanhat rumat verhot ,matot ja ylimääräiset huonekalut mäkeen ja osta raikkaat uudet. Lähde mieluisiin harastuksiin .Miksi möllöttäisit kotona.

Jos oot läski, liiku ja laihduta. Uusi kampaus ja ihan uusi pukeutumistyyli ,jos entinenei miellytä. Siinäpä se on.

Vierailija
4/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että sun oma elämä on viimein alkamassa ja voit tehdä mitä haluat. Jos mies ei sovi kuvioihin niin eroa.

Vierailija
5/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne 1/3 saatu onnellisesti maailmalle oman elämän alkuun. 2/3 lukiossa vielä. Viihdymme kyllä miehen kanssa edelleen ihan kaksistaan.

Vierailija
6/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on toinen kuherruskuukausi. Asuntoautolla saa vihdoin tehtyä pitkiäkin reissuja, ja kotona voi rakastella ja tötsytellä ihan vapaasti. Aikansa kutakin, nyt on meidän kahden vuoro.

Vierailija
7/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas on toinen kuherruskuukausi. Asuntoautolla saa vihdoin tehtyä pitkiäkin reissuja, ja kotona voi rakastella ja tötsytellä ihan vapaasti. Aikansa kutakin, nyt on meidän kahden vuoro.

420?

Vierailija
8/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

420?

Sattuu sitä kummempaakin.

Vierailija
9/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että tästä lähentyä enää voi, liikaa satutettu ja painolastia. Minut on vakuutettu siitä, että olen suuri(n) syy miehen erinäisiin ongelmiin ja enhän vaimoksikaan kelpaa, siivoojaksi, ruoanlaittajaksi yms kyllä. Äitiytenikin on osin kyseenalaistettu ja varmaan syystäkin, mutta annas olla jos miehen isyydestä mitään kohtaa arvostelee tai kritisoi. Kaikki, ihan kaikki, päätyy aika siihen kuinka puhutaan ja jauhetaan minusta ja minun "epäonnistumisista", virheistä jne.

Ap

Vierailija
10/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WT:n käsitys nautiskelusta: omatoimilobotomia

Vierailija
11/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun olemme miehen kanssa kaksin ja lapset lentäneet pesästä, tuntuu tyhjältä, hiljaiselta ja pysähtyneeltä. Pitäisi keksiä jotain muuta täyttämään tämä tyhjiö, mutta en oikein kykene repäisemään itseäni irti tästä jymähtämisen tilasta. En halua lemmikkiä, en koiraa, enkä kissaa, koska minulla on allergioita. Ehkä jokin uusi harrastus olisi paikallaan? Ei vaan tunnu innostavan mikään ...

N59

Vierailija
12/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että tästä lähentyä enää voi, liikaa satutettu ja painolastia. Minut on vakuutettu siitä, että olen suuri(n) syy miehen erinäisiin ongelmiin ja enhän vaimoksikaan kelpaa, siivoojaksi, ruoanlaittajaksi yms kyllä. Äitiytenikin on osin kyseenalaistettu ja varmaan syystäkin, mutta annas olla jos miehen isyydestä mitään kohtaa arvostelee tai kritisoi. Kaikki, ihan kaikki, päätyy aika siihen kuinka puhutaan ja jauhetaan minusta ja minun "epäonnistumisista", virheistä jne.

Ap

Eikö tuo ole riittävän selkeä vihje, että ero on paras ratkaisu. Älä uhriudu tuon enempää, katkeruus ei ketään kaunista.

Vierailija
13/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tötsyttelettekö kannabista, piereskelettekö vai mitä tuo tarkoitti?

Vierailija
14/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Teidän ongelmat taitavat olla ihan muualla kuin lasten poismuutossa.

Vierailija
15/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Kun esikoinen muutti omilleen ja muuttoauton perävalot katosivat näköpiiristä, aloin heti remontoida esikoisen huonetta. Tyhjän huoneen remontoiminen kun on varsin helppoa ja nopeaa. Kun sain sen valmiiksi, innoissani siirsin kuopuksen tavarat tilapäisesti sinne ja remontoin kuopuksen huoneen samaan syssyyn. Kuopuksen tavarat takaisin omaan huoneeseen, esikoisen huoneesta makkari ja entisestä makkarista remontoin itselleni työhuoneen. Remontti-intoni laantui hetkeksi, mutta sen jälkeen meni taas vauhdilla olohuone, keittiö ja muutkin tilat. Lasten omilleen muuttohan on just paras hetki remontoida rapistumaan päässyttä kotia. 

Parisuhteeseen kannattaa hakea ammattiapua, jos ollaan päästy vieraantumaan toisistaan. Eikä se erokaan mikään kamala asia ole, jos ei toisen kanssa kykene enää asumaan. Voihan sitä vaikka vuokrata asunnon ja asua hetken aikaa erillään nähdäkseen, tuleeko toisen kanssa elämistä ikävä vai ei. Samalla tavalla sitä käy harrastuksissa, tapaa ystäviään ja muita läheisiään lasten omilleen muuton jälkeenkin kuin ennen sitä. Jos sulla ainoa harrastus on ollut lapset, niin kannattaa hankkia joku uusi harrastus. Joku sellainen, mitä et ehkä ole vain ehtinyt tai voinut harrastaa silloin, kun lapset olivat vielä kotona. 

Vierailija
16/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vika ei siis olekaan lasten lähdössä, vaan teidän suhteessanne?

Vierailija
17/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi annat hänen tehdä niin? Sisaren kädenojennus:

http://avioerohakemus.net

Vierailija
18/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankalalta tuntuu, niin eroa. Minä en tiedä mitään parempaan, kuin tämä itsekseni eläminen. Olen leski, ollut jo kauan, enkä elä yksin, lapset perheineen on lähellä, mutta miehiä huolin vain seksiin, en muuhun. Ja nuorempia, ennikäisiäni ukkoja. Nuoremmat eivät jää nurkkiin happanemaan, nähdään vain mukavan illanvieton tiimoilta. Ikäiset ukot alkaa heti kysellä emännäksi. Ei tule kauppoja, ei.

Vierailija
19/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi rakennatte lapsen huoneesta ns. salaisen puutarhan. Sitten parin kuukauden päästä voitte nauttia satoa Takaan että sen jälkeen huomaatte kaikenlaista kivaa ihan tavallisista asioista. Toisistanne nauttiminen saa ihan uusia ulottuvuuksia. Tämä vain ehdotuksena. Mun puolesta pistäkää vaikka lusikat jakoon jos ette muuta keksi.

Vierailija
20/34 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 2,5 vuotta sitten. Olin kurjista kurjin, surkeista surkein, ihmisenä perseestä.

Nyt, jostain kumman syystä, aikuiset lapset rakastavat minua, tukeutuvat ja tukevat toisiaan ja minua, eivätkä halua tavata isäänsä.

He sanovat, että isä on itsekeskeinen, sietämättömän narsistinen alkoholisti.

Sitä olin uumoillut, mutta ajattelin olevani itse sekaisin. Varmaan olinkin, mutta eri syistä kuin luulin. Valtava syyllisuyyden taakka on kadonnut. Ja minulla vanhalla akalla on jopa rakastettu.