Huh huh onpas tinderi kauhee paikka miehelle
Naisilla on siellä joku 5 sekunnin keskittymiskyky. Siis jos ne edes viitsii aloittaa keskustelun.
Sitten jos pitkän ruinaamisen ja anomisen jälkeen nainen ilmestyykin treffeille niin eipäs se näyttäkään hyvältä kuten oli kuvissa. Noloo sitten istua läpi treffien jonkun naisen kanssa joka ei ollenkaan kiinnosta. Kuvittele joku lihava kauhea joka väkisin yrittää tyrkyttää itseään.
Mikä olisi hyvä treffisivusto jossa tuollaisia ongelmia ei olisi?
Niin ja tiedän kyllä et oon ihan komee mies, turha siitä tulla mussuttamaan. Ehkä en chattaile mitään tarpeeksi huvittavia sirkuspellejuttuja kun ei ole niin paljon tinder kokemusta.
Kommentit (12)
Näin naisena oon kyllä ollut hieman yllättynyt, kun jokainen treffikumppani on sanonut: ”sähän näytät oikeesti hyvältä, yllättävää.” Jokainen on siis kertonut, että harvoin treffikumppani on näyttänyt siltä miltä on pitänyt. Eli tuo on siis yleistä. Naiset laittakaa realistisia kuvia, niin ei tule näitä yllätyksiä. Miesten kohdalla harvemmin käy noin. Jokainen voi kuvitella tuon tunteen, kun vastassa ei olekaan sitä mitä piti. Ymmärrän siis aloittajan ärsyyntymisen, vaikka en pinnallinen olekaan. Olen vain kuullut miehiltä, että tuo on arkipäivää Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Että ensin saa ruinata ja anoa pitkään ja treffeillä se sitten jo tyrkyttää itseään. Taijat olla semmonen tosi kuuma Porvoon poika.
Ihan loogista se on. Eka ovat hermostuneita kun kuvat näyttää paremmilta kuin peilikuva. Sitten kun ne alkavat luulemaan että on jotain syvällisempää kyseessä niin uskaltautuvat.
Tietenkin pitää sitren kompensoida se rumuus olemalla helppo. Moni mies varmaan on haksahtanut tohon ajattelemalla että reikä kuin reikä, ei kai siinä mitään häviä. Myöhemmin sitten kuitenkin on likainen ja hyväksikäytetty olo.
Terv AP
Ai jaa, mulle on sanottu että näytän paremmalta kuin kuvissa. Totta varmaan, ei musta saa helposti hyviä kuvia. Kärsivällisyyttäkin on riittämiin. Mutta kivoja miehiä ei ole kuitenkaan löytynyt. Useimmista ei ole ollut keskustelemaan Tinderissä eikä luonnossa. Muutaman ison pettymyksen jälkeen poistin koko tinderin. Harmi, ettei saa miesseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, mulle on sanottu että näytän paremmalta kuin kuvissa. Totta varmaan, ei musta saa helposti hyviä kuvia. Kärsivällisyyttäkin on riittämiin. Mutta kivoja miehiä ei ole kuitenkaan löytynyt. Useimmista ei ole ollut keskustelemaan Tinderissä eikä luonnossa. Muutaman ison pettymyksen jälkeen poistin koko tinderin. Harmi, ettei saa miesseuraa.
Minä kyllä löysin ihanan miehen noin 15 treffien jälkeen :) ei siis kannata ihan heti luovuttaa. Mutta turhauttavaahan se oli käydä niillä treffeillä, kun ei tuntunut löytyvän sopivaa.
Siellä on taikina naamoja riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se on. Ota tai jätä.
Ok eli alan sikaileen samalla mitalla? Tyylin joku turkkiarabi malli profiiliin, vedän vaan hoteimmat 18-21v oikealle. Treffeillä alan heti tarjoon kunnon rahat seksistä. Jätän kuitenkin sitten maksamatta.
Juuri tämän takia Tinderissä naisten kannattaisi keskittyä tissi- ja per sekuviin. Jännitys säilyy ekan treffinkin jälkeen.
Naista olen etsinyt viisi vuotta ja yli 50 treffit eikä löydy. Osa edennyt tapailuun, mutta tinderin kautta tullut keskimäärin treffit/vuosi.
Olen hoikka urheilullinen nainen, jonka ilmoitin profiilissa. Aika moni tivasi, kuinka paljon minulla on ylipainoa. En enää jatkanut tilaajille viestittelyä. Treffeillä melkein kaikki puhuivat hoikkuudestani. Haloo! Annatte itsestänne myös tyhmän kuvan, jos päivittelette sitä, että nainen on sellainen kuin sanoo olevansa.
Että ensin saa ruinata ja anoa pitkään ja treffeillä se sitten jo tyrkyttää itseään. Taijat olla semmonen tosi kuuma Porvoon poika.