Kannabispsykoosi vei nuoren miehen itsemurhaan!
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/aa166c87-f825-4f35-b769-fe334c1…
Saastainen ja kauhea huumekulttuuri tuhosi tämän elämän ja ties kuinka monta muuta ennen, nyt ja tulevaisuudessa! 😠
Kommentit (16)
Mä olen poltellut satunnaisesti aika kauan. Kesällä tulee 30 vuotta hiisailua. Jos nyt poltan kun määrittelemätön tauko menossa. Kuitenkin tunnen kymmeniä jotka ovat käyttäneet todella pitkään. Kukaan ei ole joutiunut psykoosiin. Kukaan ei edes tiedä yhtä joka olisi saanut psykoosin kannabiksesta.
Jos se kannabis on riski pään sekoamiselle niin se on pieni riski. Alkoholista seonneita tiedän muutaman vanhempieni tutun. Ne on nähneet olemattomia ja puhuneet henkilöille joita ei ollut paikalla.
Haitatonta päihdettä ei ole mutta älä viitsi valehdella kannabista erityisen vaaralliseksi. Se on nykyisen tiedon mukaan yksi vähiten haitallisia päihteitä. Ehkä jopa vähiten haitallinen päihde?
Elämä on parasta huumetta :D. Jos elämää ei kestä ilman pöhnää tai sekotunteita, kannattaako edes yrittää keinotekoisesti?
Mulle tuli määrätyistä ssri lääkkeistä psykoosi enkä olisi hengissä nyt jos joku avulias henkilö ei olisi soittanut ambulanssia ja elvyttänyt eloon.
Että se psykoosi voip tulla mistä vaan, enkä koita puolustaa kannabista mutta se on meidän suruista pienin.
Kiittäkäämme Jumalaa todellisuudesta.
...ja keinoista joilla paeta sitä.
Nuoret miehet, tehkää töitä, kerätkää pulloja, haravoikaa tai mitä vaan ulkona puuhailette ja kuunnelkaa linnun laulua, kalastakaa. Paistakaa makkaraa. Luonto on parasta huumetta. Ei tarvitse sauhutella.
Miksi mielisaitailta ei oteta kortteja pois? Aseluvat on onneksi otettu jo pois.
Masennuksen aiheuttamaan itsemurhaanhan hän kuoli eikä psykoosiin.
Olisi kiva tietää onko armeijan vai kannabiksen aiheuttamat psykoosit yleisempiä. Omilla tutuilla tilanne on 3-1
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet, tehkää töitä, kerätkää pulloja, haravoikaa tai mitä vaan ulkona puuhailette ja kuunnelkaa linnun laulua, kalastakaa. Paistakaa makkaraa. Luonto on parasta huumetta. Ei tarvitse sauhutella.
Näin on. Naiset kyllä saa unohtaa sillä pössypäät vie kaikki naiset. Kiltti mies kävelee luonnossa kahdestaan koiransa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Naiset kyllä saa unohtaa sillä pössypäät vie kaikki naiset. Kiltti mies kävelee luonnossa kahdestaan koiransa kanssa.
Tinderiin kuva koirasi kanssa, niin kyllä tulee viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin kuva koirasi kanssa, niin kyllä tulee viestejä.
En usko, että tinderi on minunlaiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kiittäkäämme Jumalaa todellisuudesta.
...ja keinoista joilla paeta sitä.
Hyvin sanottu vaikka kannabiksella ei todellisuuspako onnistu. Pitkän käyttöhistoriani aikana poltin yhtä kyytiä kolme vuotta päivittäin. Se oli aikaa kun kasvatin itse. Läheisen ihmisen , mummoni hautajaisten jälkeen pajautus oli virhe. Tumtui ettei itkeminen lopu koskaan. Sitten reilusti vahvaa viinaa niin todellisuus alkoi hellittää.
Nyt olen jotain 16-17 vuotta poltellut vain toisinaan. Tauoissa on sekin hyvä puoli että sitten kun polttaa niin todella tuntuu. Outoa on tämän nyt kestävän tauon syy. Tuli aivan outoja fiiliksiä että joku haistaa ja jään kiinni. Ihme pelkoja kun olen jo kerran jäänyt kiinni kasvatuksesta, hallussapidosta ja käytöstä.
On se vaan kummallista että itseensä kohdistuva teko on muka rikos. Jos toiste joudun oikeuteen niin alkaa tinkaus. Onko sitä itsemääräämisoikeutta vai olenko valtion omaisuutta jne. Käytön myönnän kyllä mutta en sitä että se olisi rikos.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen poltellut satunnaisesti aika kauan. Kesällä tulee 30 vuotta hiisailua. Jos nyt poltan kun määrittelemätön tauko menossa. Kuitenkin tunnen kymmeniä jotka ovat käyttäneet todella pitkään. Kukaan ei ole joutiunut psykoosiin. Kukaan ei edes tiedä yhtä joka olisi saanut psykoosin kannabiksesta.
Jos se kannabis on riski pään sekoamiselle niin se on pieni riski. Alkoholista seonneita tiedän muutaman vanhempieni tutun. Ne on nähneet olemattomia ja puhuneet henkilöille joita ei ollut paikalla.
Haitatonta päihdettä ei ole mutta älä viitsi valehdella kannabista erityisen vaaralliseksi. Se on nykyisen tiedon mukaan yksi vähiten haitallisia päihteitä. Ehkä jopa vähiten haitallinen päihde?
Kahden tuttuni huumatarina alkoi kannabiksesta se kun ei ole vaarallista. Molemmat jatkoivat koviin aineisiin, LSD:hen ja heroiiniin. Toisen vapautti aineista uskoontulo, toisen itsemurha. Surullisia tapauksia perheille molemmat. Tämä on totta, alapeukuttakaa jos haluatte.
Odottakaahan vaan, pian kannabishullu saapuu tähänkin keskusteluun kertomaan viesti toisensa jälkeen kuinka pössyttelykerta vastaa muutamaa viinilasillista ja kuinka lääkekäytössäkään kannabiksen päivittäisestä polttelusta ei ole mitään haittoja. Unohtamatta linkkiä siitä, kuinka DEA:n on poistanut valheita nettisivuiltaan.
Hyvä. Yksi roska vähemmän yhteiskunnassa.
Poltan silti kohta!