Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin koira hoidossa, miten te koiran omistajat jaksatte niitä

Vierailija
20.04.2019 |

Kulkee joka paikkaan mun perässä, kun istun sohvalle tulee viereen ja tökkii tassullaan ja kuonollaan, vaatien rapsutuksia. Läheisriippuvainen koira.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä vielä...vähän huolestuttaa kun tuo ei juo mitään. Ymmärrän, että ruoka ei maistu kun ikävöi, mutta kai sen juoda pitäisi?

Tuli siis iltapäivällä ja aluksi koti hörpyn mutta sen jälkeen ei enää.

Vierailija
22/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä vielä...vähän huolestuttaa kun tuo ei juo mitään. Ymmärrän, että ruoka ei maistu kun ikävöi, mutta kai sen juoda pitäisi?

Vanhoilla koirilla voi, kuten vanhoilla ihmisilläkin, olla vähän ongelmia aistia janoa. Eli eivät juo tarpeeksi. Voit houkutella koiraa juomaan laittamalla juomakupin nenän eteen. Itse olen joskus vanhalle koiralle tehnyt laimeaa (suolatonta) lihalientä tai tosi löysää kaurapuuroa, että saa siitä nestettä, jos ei pelkkää vettä kiinnostu juomaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso koira. Menee hyvin keski-ikäisestä äijästä, kuorsaa, haisee, sotkee ja sen jälkiä joutuu siivoomaan. Mutta enpä ottaiskaan ukkoo enää. Koira on aina iloinen, ei motkota eikä piruile, on uskollinen ja tekee mut onnelliseks ihan vaan siksi, että on olemassa. Ollaan molemmat tyytyväisiä elämäämme, koira jaminä.

Vierailija
24/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö.. niin? Minä rakastan koiria yli kaiken ja olen hankkinut niitä siksi, koska haluan olla niiden kanssa.

Se on aivan ihanaa, kun koirat on lähellä ja aina kun tulee kotiin niin koirat on häntä heiluen vastassa ❤️

Vierailija
25/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan koiria :)

Vierailija
26/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä olenkin veko. Vapaaehtoisesti koiraton.

Ssiis sä et voi ymmärtää mitä oikea rakkus on ennenkuin hankit oman koirrrrran, nyt sä elät väärinn etkä tiiä sitä ite

Vierailija
27/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa se että koira seuraa koko ajan mitä teen, mutta se sotku mikä koirasta lähtee on ihan hirveä.

Miten te koiranomistajat jaksatte asua sotkun keskellä?

Ja se haju. Miten kestätte koiran hajua?

Miten kestätte miesten hajua? Mies hikoilee, koirat eivät. Miehet röyhtäilevät ja pierevät enemmän kuin koirat. En koskaan ottaisi haisevaa miestä!

Vierailija
28/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sormet veteen ja tee vesiääntä lip lip lainepintaa. Se sitten juo jos haluaa. Riippuu kuinka kauan koira on sinulla hoidossa, mutta joka päivähän se pitää saada juomaan. Kuten joku ehdotti niin liemi on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
29/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti kestää noita koiria kun on valittu lyhytkarvainen, pienikokoinen rotu. Ei hauku, ei haise. Kuorsaa välillä nukkuessaan ja piereskelee mutta ei siitä isompaa häiriötä ole ollut. Tarpeeksi kun saa liikuntaa niin kotona on sitten leppoisaa. Joskus on ollut isokokoinen noutaja hoidossa ja siitä irtosi paljon karvaa, semmoista en ottaisi.

Vierailija
30/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotioloissa omistajansa kanssa koira tuntee olonsa turvalliseksi eikä kulje koko ajan perässä. Oma koirani lähtee perääni, jos on ulosmenoaika tai jos sillä on nälkä ja menen keittiöön. Muuten se haahuilee kotona milloin missäkin, ei siis ole välttämättä edes samassa huoneessa kuin minä. Sillä on muutama lempinukkumispaikka ja todennäköisesti on juuri nytkin nukkumassa jossain niistä. Vieraassa paikassa tai vieraan ihmisen kanssa koira ei koe oloaan niin turvalliseksi vaan hakee turvaa siitä ihmisestä, joka on sen kanssa. Kulkee siis perässä. Olen hoitanut paljon muidenkin koiria ja vaikka olenkin näille koirille jo tuttu ihminen ja kotini on niille tuttu paikka, silti hakevat turvaa minusta. Yksi näistä koirista on jo niin tuttu, että se saattaa jäädä oman koirani kanssa nukkumaan, vaikka minä menenkin toiseen huoneeseen. 

Vierailija
31/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on ihkuja!

Vierailija
32/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa se että koira seuraa koko ajan mitä teen, mutta se sotku mikä koirasta lähtee on ihan hirveä.

Miten te koiranomistajat jaksatte asua sotkun keskellä?

Ja se haju. Miten kestätte koiran hajua?

Miten kestätte miesten hajua? Mies hikoilee, koirat eivät. Miehet röyhtäilevät ja pierevät enemmän kuin koirat. En koskaan ottaisi haisevaa miestä!

Kyllä koira haisee enemmän kuin normaali päivittäin suihkussa käyvä ihminen. Etenkin märkä/kostea koira :)

Vierailija
33/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhoilla koirilla voi, kuten vanhoilla ihmisilläkin, olla vähän ongelmia aistia janoa. Eli eivät juo tarpeeksi. Voit houkutella koiraa juomaan laittamalla juomakupin nenän eteen. Itse olen joskus vanhalle koiralle tehnyt laimeaa (suolatonta) lihalientä tai tosi löysää kaurapuuroa, että saa siitä nestettä, jos ei pelkkää vettä kiinnostu juomaan.  

Meillä on pian 1 v koira, joka saa kuivanappulat veteen liotettuina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi