Aivan helvetin hyvännäköinen mieheni pitää muka minunkaltaistani kuunaamaa seksikkäänä
Otsikossa "ongelma".
Tunnen olevani käsittämättömän vastenmielisen näköinen taikinanaama, mutta mies jaksaa kyllä kehua, vaikka mielestäni tälle ei ole yhtään mitään perusteita. Enemmänkin huolestuttaa miehen huono arvostelukyky ulkonäköäni kohtaan. Pelkään jatkuvasti, että jossain vaiheessa hän tajuaa, miten ruma olen ja päätyy jonkun kauniimman matkaan. Tuntuu, että on vain ajan kysymys, milloin hän tulee järkiinsä.
Miten tästä eteenpäin? Meillä on todella hyvä parisuhde. Rakastan miestä kovasti ja mies rakastaa minua. En vain oikein tiedä, miten elää tämän asian kanssa, että mies on tyytynyt minuun.
Kommentit (41)
Miltä se sun miehesi sitten näyttää?
Ainoa huijaus tässä lienee tuo sinun huono itsetunto.
Voi myös olla että näkee sussa monenlaista taikaa, olet ilmeikäs, sulla on nauravat silmät, söpö hymy, hauskat jutut/hyvä huumorintaju. Peruskivannäköinen voit olla. Et vaan usko itseesi?
te olette nyt molemmat ihan rakkauden sokaisemia niin kaikki on vaaleanpunaista. pysytelkää siellä kuplassa vaikka ikuisesti se on rakkautta se! onnea ja menestystä ! ihanaa rakkauden kevättä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion tästä lähtien antaa mieheni ottaa minusta kuvia, jos hänestä siltä tuntuu (on valokuvaaja). Jos olen niissä karmean näköinen, niin antaa olla. Olette oikeassa, pakko lopettaa tämä märehtiminen ja tukea miestä, kun hän arvostaa minua.
Ap
Sellaisen ihmisen kanssa on ihan älyttömän raskas olla, joka ajattelee heikon itsetuntonsa kanssa olevansa kokoajan partnerinsa alapuolella.
Eiköhän se korjaannu useimmilla ajan kanssa. Kun on superihastunut, sitä saattaa mennä ujoksi/takellella jne. Aina sanotaan, miten miehet ovat ulkonäön perään ja vaikka nainen pitäisi itseään muuten huippukivana ja laadukkaana, mutta ulkonäkö on vähän niin ja näin, tietää miehen saavan helposti kauniimmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion tästä lähtien antaa mieheni ottaa minusta kuvia, jos hänestä siltä tuntuu (on valokuvaaja). Jos olen niissä karmean näköinen, niin antaa olla. Olette oikeassa, pakko lopettaa tämä märehtiminen ja tukea miestä, kun hän arvostaa minua.
Ap
Sellaisen ihmisen kanssa on ihan älyttömän raskas olla, joka ajattelee heikon itsetuntonsa kanssa olevansa kokoajan partnerinsa alapuolella.
Eiköhän se korjaannu useimmilla ajan kanssa. Kun on superihastunut, sitä saattaa mennä ujoksi/takellella jne. Aina sanotaan, miten miehet ovat ulkonäön perään ja vaikka nainen pitäisi itseään muuten huippukivana ja laadukkaana, mutta ulkonäkö on vähän niin ja näin, tietää miehen saavan helposti kauniimmankin.
En ihan ymmärtänyt mitä tuo takeltelu ja alun ujous liittyy asiaan.
On hyvä, että seurustelevat ihmiset kummatkin kokevat toisen olevan parasta, mitä voi saada. Ja molemmat myös kokevat olevansa ns. samalla viivalla toisen kanssa. Oli se sitten ulkonäkö tai älykkyys, sivistys tai mikä lie. Muuten seuraa ongelmia.
Kyllähän miehet naivat lapsia ja eläimiäkin. Monilla on sairaita fetissejä ja rumilus nainen voi olla yksi niistä.
Minullakin oli suhteen alussa tällainen olo. Olin välillä melkein paniikissa asiasta. Uskaltauduin sitten jossain vaiheessa tunnustamaan miehelle ajatukseni. Mies vastasi että ei kun hänhän tässä on se ruma osapuoli, joka on saanut poikkeuksellisen kauniin naisystävän. :D Kumpikin oli salaa pelännyt, että toinen jättää kun tajuaa kuinka ruma itse on toiseen verrattuna.
Totuus taitaa olla että ihan samantasoisia olemme tosielämässä, ja näemme vain toisemme äärimmäisen hyvännäköisinä, koska olemme niin rakastuneita. Nykyään kumpikin on jo jättänyt nuo pelot taakseen, ja uskallamme luottaa siihen että olemme toisillemme aidosti se elämän rakkaus. :)
Mitäpä luulet, kumpi on tärkeämpi pitkässä juoksussa parisuhteessa: ulkonäkö vai luonne?
Ajattelen rehellisesti ihastuksestani, että hän on maailman komein mies ja kuvittelen, että kaikki naiset pyörtyvät hänen jalkojensa juureen. En tiedä, onko näin :D Kaverini kyllä kaikki sanovat, että hän on komea mutta en tiedä pitävätkö ihan niin jumalaisena, niinkuin minä..
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen rehellisesti ihastuksestani, että hän on maailman komein mies ja kuvittelen, että kaikki naiset pyörtyvät hänen jalkojensa juureen. En tiedä, onko näin :D Kaverini kyllä kaikki sanovat, että hän on komea mutta en tiedä pitävätkö ihan niin jumalaisena, niinkuin minä..
Miehet eivät ole niin ulkonakökeskeisiä kuin yleensä luullaan. Riittää, että nainen on tarpeeksi viehättävä.
Kaikki eivät myöskään halua panna ihan jokaista tuntematonta naista, joka yrittää iskeä. Itse asiassa mies haluaa yleensä tehdä itse aloitteen.
Älä vie itsetunto-ongelmiasi parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole niin ulkonakökeskeisiä kuin yleensä luullaan. Riittää, että nainen on tarpeeksi viehättävä.
Kaikki eivät myöskään halua panna ihan jokaista tuntematonta naista, joka yrittää iskeä. Itse asiassa mies haluaa yleensä tehdä itse aloitteen.
Niin? Miten tämä liittyi tekstiini, jota lainasit? Luuletko, että kuvittelen itse olevani jotenkin tavanomaisen näköinen? Ihastukseni on ihan aidosti mielestäni järjettömän komea, ja olisi mielenkiintoista tietää onko se niin vain minun silmissäni.
Ap saattaisi tunnistaa piirteitään Yle Areenan Aikuiset-sarjasta. Enkä puhu nyt ulkonäöstä, minä eikä kukaan muukaan tiedä, miltä ap näyttää. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Miten tämä liittyi tekstiini, jota lainasit? Luuletko, että kuvittelen itse olevani jotenkin tavanomaisen näköinen? Ihastukseni on ihan aidosti mielestäni järjettömän komea, ja olisi mielenkiintoista tietää onko se niin vain minun silmissäni.
Sori, piti vastata ensimmäiseen viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä ajatus on minulla ollutkin mielessä, kun olen epävarmuuksissani miettinyt, että mies voi vaihtaa kauniimpaan. Niitä kun on niin paljon, mutta ei tietenkään minun luonteeltani.
Ap
Sama, pelkään että joku pv hän huomaa kaikki virheeni.
Kauneus ja seksikkyys ovat eri asioita.
Kauneus liittyy ulkonäköön, seksikkyys eroottisuuteen. Kaunis voi olla täysin "makaronilaatikko", rumempi taas "hot and juicy".
Kauneus on katsojan silmissä. Lisäksi voi olla, että olet oikein herttainen ja eläväinen liikkeessä, vaikka sinänsä valokuvasta katsottuna olisitkin vain täysin tavallinen typy.