Isonenäisillä miehillä on aina iso
Ja tämä on fakta. Siitä tunnistatte, olkaa hyvä. Jos on yhtään siro nenä, on myös sirompi tai suorastaan pieni. Aina. Tämä koskee siis paksuutta, mutta pituus on myös yleensä käynyt yks yhteen.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Minulla on iso nenä, mutta kalu on ihan normaalikokoa, vähän ohuenpuoleinen jopa.
Mutta ei siis pieni 🤷♀️
Ei kyllä minun hurjan kahden nenän otannallani pidä ollenkaan paikkansa. :D
Juu-u, isonenäisillä on iso nenä. Hyvä ap!
Ei kai voi yleistää. Mutta hotain yhteyttä kai. Mene ja tiedä..
Ei todella ole, muttas isokätisillä kyllä on.
Ja ohuempi sitä paitsi kutittelee parhaiten.
Ja isojalkaisilla miehillä on aina.....iiiiso kenkä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla isot kädet, (hanskat kokoa 12)ja iso nenäkin, mutta ihan tavallisen kokonen on kyllä vehe alakerrassa.
M36
Tuota en allekirjoita, mutta luin viikolla tutkimuksen, jonka mukaan jollain apinalla ulkoinen koreus ja vehkeiden koko korreloivat kääntäen. Eli komealla apinalla oli pienet vehkeet.
Sama pätee omassa pienessä otannassani miehillä, mutta mene tiedä, komeus on kovin subjektiivinen käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla isot kädet, (hanskat kokoa 12)ja iso nenäkin, mutta ihan tavallisen kokonen on kyllä vehe alakerrassa.
M36
Ja olet verrannut sitä poikien kanssa valmiustilassa?
Muutama vuosi sitten edesmennyt isonenäinen laulaja oli ainakin poikkeus väittämästäsi. Toki hyvä oli sekstailemaan kalun koosta huolimatta.
Ei koko ole se merkittävin tekijä vaan mitä muita taitoja on ja miten toimii seksuaalisuus kokonaisuutena,
Kokeilemalla se viimeistään selviää. Tavis nenä ja tavis sekin eli niin pieni että antaa olla homman niille joilla koko riittää.
Isonenäisillä miehillä on aina iso mikä?????
Minulla on ihan erilaisia kokemuksia.
Mummo 65v
Mulla on iso nenä, mut alakerran vehje ihan perusmittainen, eikä mikään paksukaan.
Mulla on pieni kaunis ohut nenä ja pituus 18-19cm riippuen päivästä.
Ei pidä paikkaansa. Minulla on iso nenä, mutta kalu on ihan normaalikokoa, vähän ohuenpuoleinen jopa.