Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpyhuulten kauneusleikkauksesta kokemuksia?

Vierailija
20.04.2019 |

Onko kellään? Paljon maksoi? Missä teetit? Oletko itse/Onko miehesi tyytyväinen lopputulokseen? Minulla on siis outie pimppi jonka haluaisin korjauttaa. :/

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkauksessa on riskejä, harkitse hyvin tarkkaan. Googleta tietoa, menetelmiä on erilaisia ja lopputulos vaihtelee.

AP on laudan innie-pakottaja jolla on outieta enintään napa.

Vierailija
62/69 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suurentamassa kunnon Welhonhihat erään sieninäyttelyn inspiroimana.

Keltavahveromalliin tuuttasin torven.

Ninni, 24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin suurentamassa kunnon Welhonhihat erään sieninäyttelyn inspiroimana.

Keltavahveromalliin tuuttasin torven.

Ninni, 24

Kuinka sisempiä häpyhuulia saa suurennettua, paitsi venyttämällä? (jossa auttavat lävistykset)

Vierailija
64/69 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliksellä sama paska baitti. Tunnistettu.

Vierailija
65/69 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhu pojat ootko nähneet luonnossa kun kaksi naista saksiotteella hinkuttavat häpyhuuliaan yhteen? Minäpä oon nähnyt,oli makeeta katsottavaa. Tallinnassa kaksi ihanaa horatsua teki niin, puolituntia kesti kun laukesivat ja voi luoja sitä tärinää minkä ne saivat aikaan, minulla meinasi taju karata kun niin makiaa katsottavaa oli. Jos olisin nainen olisin varmasti lespo.

Pitääpä seuraavalla Tallinareisulla käyä tsekkaamassa.

Vierailija
66/69 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pyllynreijän ympärillä suuret häpyhuulten kaltaiset lirpukkeet. Lääkärikin kerran huomautti joku luonnonoikku tuolainen on. Sanoi jos kipua joskus niihin tulee täytyy tutkia.(viellä vähän virnuili) On hinttimäinen olo kyllä, päätinkin vaikka kuinka olisi jotain vikaa niissä en kyllä enään lääkäriin mene.

Vierailija
67/69 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pyllynreijän ympärillä suuret häpyhuulten kaltaiset lirpukkeet. Lääkärikin kerran huomautti joku luonnonoikku tuolainen on. Sanoi jos kipua joskus niihin tulee täytyy tutkia.(viellä vähän virnuili) On hinttimäinen olo kyllä, päätinkin vaikka kuinka olisi jotain vikaa niissä en kyllä enään lääkäriin mene.

Kannattais kyllä leikkauttaa pois.

Vierailija
68/69 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ne pehvan ympärillä olevat roippeet on tietysti tyhjentyneiden/tyhjennettyjen peräpukamien venyttämää kudosta. Kai lääkäri nyt sen tietää.

Vierailija
69/69 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala homohuoraksi olisi kysyntää markkinoilla, tekisit hyvän tilin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän