Voiko 25 avioliittovuoden jälkeen
enää edes vaatia rakkautta?
Mietin avioeroa koska minulle ei riitä että menee ihan hyvin? Olen miehelle ikuinen kakkonen, kaikki muut asiat menee aina edelle. Pettämistä tms ei tietääkseni ole.
Olenko ihan kahjo kun olen sitä mieltä että parempi yksin kuin itsestäänselvyys? En usko/oleta mitään suurta rakkautta enää löytäväni, mieheni oli se minulle.
Kommentit (3)
On yhtä tärkeää rakastaa kuin saada rakkautta. Jos rakastat etkä usko toista haluavasi, miksi eroaisit? Kai sinä jotakin kuitenkin puolisoltasi saat?
Vierailija kirjoitti:
On yhtä tärkeää rakastaa kuin saada rakkautta. Jos rakastat etkä usko toista haluavasi, miksi eroaisit? Kai sinä jotakin kuitenkin puolisoltasi saat?
Jos "jotakin" ei riitä?
Riittäisikö sinulle että puoliso ei juo eikä lyö, on ihan kiltti mutta jolle sinä et ole kovin tärkeä?
Oikeasti?
Voi olla rakkautta paljonkin. Me ollaan oltu 20v yhdessä ja oltiin eron partaalla, mutta tehtiin työtä sen eteen ja meillä menee nyt paremmin kuin koskaan. Jutellaan avoimesti kaikesta ja ymmäretään toisiamme enemmän koko aika. Itse muistutin itselleni, että hän oli se joka minut hurmasi ja sama mies se on edelleen. Tämä on elämäni paras päätös etten ja emme luovuttaneet.