Ihmiset, jotka yllyttävät lyömään itseään
Jos joku on heille esimerkiksi vihainen niin jankkaavat ja jankkaavat, että lyö minua. Mitä yrittävät? Jos heitä lyötäisiin rupeaisivat varmasti pillittämään.
Kommentit (8)
Saa syyn lyödä takaisin ja/tai uhriutua. Varsinkin jos kyseessä on nainen joka yllyttää miestä lyömään, niin sen jälkeen voi sitten itkeä ympäri kyliä ja mielisairaaloita kuinka oli väkivaltaisessa parisuhteessa.
Joskus voi olla kyse myös siitä että kokee itse tehneensä väärin ja haluaa toisen rankaisevan itseään. Näin on ollut minun kohdallani. Olen vaatinut toista lyömään. En ole lyönyt takaisin, enkä käynyt ympäri kyliä itkemässä asiasta. Sain mitä ansaitsin (ja enemmänkin olisi kuulunut saada).
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi olla kyse myös siitä että kokee itse tehneensä väärin ja haluaa toisen rankaisevan itseään. Näin on ollut minun kohdallani. Olen vaatinut toista lyömään. En ole lyönyt takaisin, enkä käynyt ympäri kyliä itkemässä asiasta. Sain mitä ansaitsin (ja enemmänkin olisi kuulunut saada).
Ei kukaan ansaitse tulla lyödyksi.
Vierailija kirjoitti:
Saa syyn lyödä takaisin ja/tai uhriutua. Varsinkin jos kyseessä on nainen joka yllyttää miestä lyömään, niin sen jälkeen voi sitten itkeä ympäri kyliä ja mielisairaaloita kuinka oli väkivaltaisessa parisuhteessa.
Tarvitset terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on jeesustelijoiden lause. Tosiasiassa hyvin moni ansaitsee sen. Esim. lasten hyväksikäyttäjät, eläinten pahoinpitelijät jne. jne. Vai eivätkö sinusta? Aikamoinen äiti Teresa sitten olet.
Ihmisiltä puuttuu syyllisyys. Se on minusta hyvin kummallista. Tehdään jotain pahaa eikä koeta mitään tunnontuskia ja kehdataan vielä itkeä jos saa rangaistuksen.
Itse olen aina katunut pahoja tekojani. Siksi olen joskus pyytänyt uhriani lyömään tai jopa raiskaamaan minut. Olen myös itse rankaissut itseäni fyysisesti.
Ja kyllä, terapia on ihan jees. Ei silti ole tähänkään mennessä saanut multa omaatuntoa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, hyvinkin moni! Kuten koulukiusaajat. Turpiin vaan sellaisille, opetan omille lapsillekin. Sitä ne ymmärtävät ja kunnioittavat, eivät mitään pyskologien lässytystä.
Kyllä saman sanon että tarpeeksi ärsyttävä tai päälle käyvä tarvitsee iskun kun luulee voivansa ollevansa tai tekevänsä mitä tahansa eli konttrolli hänellä ei pelaa.
Terapia/hoidossa olo voi jopa olla haitaksi narsistiselle ihmiselle jolla on tapana uhriutua ja syyttää muita kaikesta. Olen tämän itse nähnyt. Täysin turhaa ajan ja resurssien viemistä sellaisen ihmisen ”hoito”. Tosin eihän se minunkaan tapani toimia ollut oikea (ja ihan hirveän raskas sille läheiselle jonka pakotin mua lyömään ym.). Mutta sentään ymmärsin katua
Saavat syyn lyödä takaisin.