Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei päästä miehen kanssa sopuun!

Vierailija
20.04.2019 |

Oon ihan kypsä. Mies on nyt kahtena yönä salaa säätänyt lämmityksen täysille niin että oon herännyt aivan läkähdyttävään kuumuuteen tunnin -1,5h nukkumisen jälkeen. .Mies haluaa nukkua alasti eikä halua pitää peittoa. mä en pysty olemaan jossain 23 asteessa kuumemmasta nyt puhumattakaan. mun lämmönsieto ollut sama niin kauan kun muistan enkä voi päättää että alan pystyä olemaan kuumemmassa kun näin ollut jo 30 vuotta. mulle sopiva 20-21. Ollaan nyt käytännössä eroamassa tän takia, lapsiakin on. :( mikä *ittu miehel on, 21 on normaali hukkalämpö missä mies ei nykyään enää tarkene. kun alettiin seurustella ei koskaan valittanut, samoin ei mökki tai harrastusreissuilla vaikka olis 10 astetta mökissä. mulla ei auta vaikka olisin kesämekossa, tollainen tehty kuumuus on ihan sietämätöntä. Mies ei jousta yhtään. tuntuu idiootilta että mies mieluummin eroaa kun käyttää vaatteita. :( viimeksi tänään sanoi että pidä kesävaatteita mutta ulkona 9 astetta. en vaan jaksa enää. Mies tykkää siis 25 asteesta.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai eroatte. Ei sen takia, että viihdytte eri lämpötiloissa, vaan siksi että mies on hullu eikä arvosta tai kunnioita sinua lainkaan. Hän haluaa tahallaan aiheuttaa sinulle kärsimystä, eli vihaa ja halveksii sinua. Käytä nyt vähän järkeä!

Näinhän se on. Oon niin hajalla kun olen tajunnut tän kun tuntuu että tahallaan kiusaa. tuulettaa ei voi kun hän ei voi asua ikkunat auki vaikka talossa aika moni muu asuu lämmön takia. kun otan tän puheeksi mies huutaa ja kiroaa että mä en huomioi muita. ap

Odottelinkin jo tätä, että mies alkaa raivoamaan. Voisit vähän yrittää.

luuletko ettei tästä ole riidelty miljoona kertaa, eihän muuten ero olisi mielessä. älä jaksa. haen täältä perspektiiviä kun mies tietysti syyttää että vika mussa. ap

Se vika on aivan yksiselitteisesti pelkästään miehessäsi. Jos on kylmä, voi laittaa vaatteita päälle. Kuumalta ei mitenkään pysty suojautumaan. Meillä myös tyttöystävä viihtyy viileämmässä kuin minä, joten asunto pidetään mahdollisuuksien mukaan viileänä, ja minä pidän enemmän vaatteita päällä. Ikinä ei ole tullut mieleenkään riidellä asiasta.

Miehesi käytös on aivan törkeää. Mielestäni ei kannata edes yrittää mitään terapioita tai neuvotteluja, kun mies on jo tehnyt selväksi, että haluaa vain tahallaan kiduttaa sinua. Ei tuollaisen sadistin kanssa ole mitään järkeä olla. Älä nyt vaan rupea kynnysmatoksi ja peru eroaikeitasi, kun hän alkaa ruikuttaa sinua takaisin eron todellisuuden iskiessä vasten kasvoja. Pysy lujana. Hän ei rakasta eikä kunnioita sinua, ei nyt eikä ikinä.

Vierailija
22/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun 19-asteisessa makuuhuoneessa ja miehen valitettua käskin laittaa villasukat jalkaan ja pyjaman päälle. Kylmässä pärjää lisäämällä vaatteita ja peittoa, mutta liian kuumaa ei pääse pakoon millään sen jälkeen, kun vaatteet on jo vähennetty.

Muuttakaa erillenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tukiverkkoja ja miehen minua syyttävä asenne tietysti laittaa epäröimään miten saan arjen hoitumaan yh:na, jo nyt vaikeaa kun mies osallistunut tosi vähän. Nyt sentään päivät hoitaa lapsia kun kotona. mä hoidan kuitenkin yöt ja illat, 1,5v herää vielä melkein joka yö. vanhempi 4v, hän ei niin "työläs" enää. ja miehen syyttely kaupan päälle kun pää sumussa muutenkin valvomisesta. Ei jaksa vääntää eikä ajattele selkeästi. lähettiin nyt ulos lasten kanssa. Ei ole mies edes kysynyt missä ollaan tai tullaanko. nytkin jo tuntuu etten jaksa niin kun se vähäkinapu olisi Poissa. ap

Vierailija
24/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aika paljon tullut siedettyä mieheltä mutta en voi nukkua enää yhtää vähempää mitä lapsilta pystyn. ja esim nyt mulla silkkipaita ja ohut neule, en T-paidassa tarkene missään muualla mutta 24+ tuntuu sisällä epämukavalta ihan vaatteista riippumatta. ap

Vierailija
25/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö faktat pöytään, löytyy vaikka kuinka paljon tutkimuksia siitä että paras nukkumalämpö on 20 tai alle...se jooa pidentää elinikää. Lisäksi tuollainen kämpän hehkuttaminen vie tajuttomasti energiaa ja altistaa erilaisille sairauksille ja homeille. Pienemmästäkin on pistetty lusikat jakoon, mm. jugurttipurkkien kierrättämättä jättäminen ja lusikoiden ja haarukoiden sotkeminen tiskikoneessa (ne kuuluu olla erikseen). Ei muutakun paprut vetämään....se ei tuosta parane.

Vierailija
26/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts lasten takia en halua alkaa vaihtaa joka kerta ulos lähdössä omiakin vaatteita jos tässä pitäisi jossain hellemekossa alkaa olla sisällä. itseni tykkään saada kuntoon takki niskaan tyylillä. ap

Vierailija
27/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyö faktat pöytään, löytyy vaikka kuinka paljon tutkimuksia siitä että paras nukkumalämpö on 20 tai alle...se jooa pidentää elinikää. Lisäksi tuollainen kämpän hehkuttaminen vie tajuttomasti energiaa ja altistaa erilaisille sairauksille ja homeille. Pienemmästäkin on pistetty lusikat jakoon, mm. jugurttipurkkien kierrättämättä jättäminen ja lusikoiden ja haarukoiden sotkeminen tiskikoneessa (ne kuuluu olla erikseen). Ei muutakun paprut vetämään....se ei tuosta parane.

Olen käynyt läpi mm kaikki kätkytkuolematutkimukset ettei lasten nukkumatiloissa saa olla yli 19 astetta, samoin kuin etten kohdallani koe lämmintä fyysisesti epämukavaksi.jne. miehestä kylmä (20 asteen) asunto homehtuu, lapset jäätyy jne. vaikka neuvolakin pari krt kysynyt ovatko aina niin kuumia. ap

Vierailija
28/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä ” kenkä puristaa” nyt muustakin , kuin lämmöstä. Miten olet vasta 1.5 vuotta sitten tehnyt miehen kanssa lapsenkin siihen eripuraan lisäksi. Vai oliko tilanne silloin aivan fine. Jos näin on , niin jommalla kummalla teistä ei ruumiin lämpö ole normaali ,mikäli yhtäkkiä on muuttunut.

Mikäli muuten kaikki ok , menet nukkumaan eri huoneeseen ja ovi kiinni. Älä väitä ,ettei ole ovea.No sen voi laittaa ,ei paljon maksa. Avioero tulee tuhat kestaa kalliimmaksi.

Meillä minä nuku aina ikkuna auki ja herään mahd myöpään ,mutta puolisolla on varmaan erilainen verenkierto ja nukkuu paljon lämpimämmässä ( yläkerrassa) ,ja herää viiden aikaan aamuisin.

Loistava järjestely nukkua omissa huoneissa. Me ihmiset ollaan vaan erilaisia, eikä kukaan tervejärkinen kiusaa läheisintä ihmistä, jonka kanssa tekee just lapsiakin,vai.

Vierailija
29/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se joku ulkomaan elävä? Yksikään suomalainen mies ei tarvi mitään 25 asteen lämpötiloja, missään, ikinä!

JSSAP!

No, minä juuri erosin täsmälleen tuollaisesta supisuomalaisesta vilumiehestä. Sääti salaa koko ison talon lämmitystä ylemmäs. Minä ruuvasin sen alas ja käskin käyttää villasukkia. Olin se, joka sähkölaskun maksoi.

Luultavasti palelu johtui verisuonisairaudesta, jota hän ei viitsinyt hoitaa. Suonet tukossa.

Vierailija
30/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai eroatte. Ei sen takia, että viihdytte eri lämpötiloissa, vaan siksi että mies on hullu eikä arvosta tai kunnioita sinua lainkaan. Hän haluaa tahallaan aiheuttaa sinulle kärsimystä, eli vihaa ja halveksii sinua. Käytä nyt vähän järkeä!

Näinhän se on. Oon niin hajalla kun olen tajunnut tän kun tuntuu että tahallaan kiusaa. tuulettaa ei voi kun hän ei voi asua ikkunat auki vaikka talossa aika moni muu asuu lämmön takia. kun otan tän puheeksi mies huutaa ja kiroaa että mä en huomioi muita. ap

Odottelinkin jo tätä, että mies alkaa raivoamaan. Voisit vähän yrittää.

luuletko ettei tästä ole riidelty miljoona kertaa, eihän muuten ero olisi mielessä. älä jaksa. haen täältä perspektiiviä kun mies tietysti syyttää että vika mussa. ap

Sulla on se ero mielessä joka päivä. Milloin mistäkin syystä. Ja mammat uskoo sun tarinoita.

Vierailija
31/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei tukiverkkoja ja miehen minua syyttävä asenne tietysti laittaa epäröimään miten saan arjen hoitumaan yh:na, jo nyt vaikeaa kun mies osallistunut tosi vähän. Nyt sentään päivät hoitaa lapsia kun kotona. mä hoidan kuitenkin yöt ja illat, 1,5v herää vielä melkein joka yö. vanhempi 4v, hän ei niin "työläs" enää. ja miehen syyttely kaupan päälle kun pää sumussa muutenkin valvomisesta. Ei jaksa vääntää eikä ajattele selkeästi. lähettiin nyt ulos lasten kanssa. Ei ole mies edes kysynyt missä ollaan tai tullaanko. nytkin jo tuntuu etten jaksa niin kun se vähäkinapu olisi Poissa. ap

Sun olo helpottuu, kun pääset ääliöstä eroon.

Vierailija
32/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen vilukissa tarvitsee noin korkean sisälämpötilan? 21-22 astetta sopiva, ja makkarissa voi olla mieluusti vähemmänkin paremman unen takia. Eihän tuollaisessa lämpötilassa voi olla mukavaa asua. Miehesi on pösilö.

Vierailija
33/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä voit täyttää eropaperit ja pistää menemään,mutta muista mitata sen uuden kumppanin ruumiinlämpö ennenkuin teet sille lapsia. Ja tee sopimus ,että jos tilanne muuttuu,ts tarvisee lämpimämmän kodin kuin sinä, heität ulos. Helppoa ja yksinkertaista ,kun on noin iso ongelma.

Vierailija
34/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teillä ” kenkä puristaa” nyt muustakin , kuin lämmöstä. Miten olet vasta 1.5 vuotta sitten tehnyt miehen kanssa lapsenkin siihen eripuraan lisäksi. Vai oliko tilanne silloin aivan fine. Jos näin on , niin jommalla kummalla teistä ei ruumiin lämpö ole normaali ,mikäli yhtäkkiä on muuttunut.

Mikäli muuten kaikki ok , menet nukkumaan eri huoneeseen ja ovi kiinni. Älä väitä ,ettei ole ovea.No sen voi laittaa ,ei paljon maksa. Avioero tulee tuhat kestaa kalliimmaksi.

Meillä minä nuku aina ikkuna auki ja herään mahd myöpään ,mutta puolisolla on varmaan erilainen verenkierto ja nukkuu paljon lämpimämmässä ( yläkerrassa) ,ja herää viiden aikaan aamuisin.

Loistava järjestely nukkua omissa huoneissa. Me ihmiset ollaan vaan erilaisia, eikä kukaan tervejärkinen kiusaa läheisintä ihmistä, jonka kanssa tekee just lapsiakin,vai.

Älä raiskaa sitä pilkkua!

Vierailija
35/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää valittaminen alkoi viime talvena, siis puoli vuotta. aiemmin ei valittanut ei kuumasta ei kylmästä. alkuun luulin jopa viihtyvän viileässä kun veneilee ja kalastaa, sukumökki sähköön jne. yksi ovi on, mutta lapsi ei mahdu siihen huoneeseen ja mun kuultava hänet yölläkin. Mies nukkuu vuodesohvalla työhuoneessa jossa Sermi puoli seinän mittaa. mutta siis se älytön kuumuus on jotain sellasta että ei kyse ole pelkästä nukkumisesta. ja jo muustakin kun koen käytöksen tosi loukkaavana ja itsenkäänkö. mä en aikiusaa ketään, ei ole valintakysymys että olo tukala jo 23 asteessa. helpoin ja kivoin olis viihtyä joka lämmössä! ap

Vierailija
36/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis kyse ei pelkästään että nukkuessa kuuma vaan että miehen toivelämmöt yhtä kärsimystä hetkilläkin ja nukkuminen ei onnistu. Aina kun näistä puhuttu niin syy minä, mun pukeutuminen ym. koskaan ei mies. miehen tyyli yhä enemmän sellainen my way or highway. Saa nähdä mitä nyt, oltiin koko ilta Poissa. Varmaan mykkäkoulua luvassa. ap

Vierailija
37/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa monella tasolla väkivaltaiselta ja alistavalta. Se alkaa juuri tyypillisesti esim ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, kun hän arvelee sinun olevan niin nalkissa, ettet voi enää lähteä. Hän siis tietää, mitä tekee ja tekee sen tahallaan. Nyt sun täytyy erita. Elämäsi muuttuu parrmmaksi sen jälkeen! Soita Naisten linjalle saadaksedi lisätukea.

Vierailija
38/38 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies näköjään taas vedonnut mun vanhempiin ja ne aina miehen puolella. jouluna kun sitten vähän avasin tiuskinnan jälkeen ikkunaa niin vanhemmat täysin tuki miestä ja paleli. ovat siis jo vanhoja ja istuvat takki päällä 20 asteessa. Nyt tullut läjä puheluita äidiltä ja whatsup vilkkuu. nice. Mies käänsi eilisenkin riidan että mä en halunnut osallistua kun luulin ettei henkilö x ole tulossa vaikka häivyn kun mies sanoi että laita kesävaatteet. hohhoijaa.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi