Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä olit 6.9.1995 joskus myöhään illalla tai yöllä? Seurasitko uutisia kun Mark Fuhrman vetosi itsekriminointisuojaan?

Vierailija
20.04.2019 |

Ennen sitä julkisuuteen oli tullut tietoja joiden mukaan Fuhrman olisi ollut väkivaltainen r a si sti ja on aiemmin voinut väärentää todistusaineistoa. Miten reagoit siinä tilanteessa? Noteerattiinko edes tapaus Suomen lehdistössä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2kk ikäinen joten varmaan olin kotona valvottamassa vanhempiani. En tiedä oliko telkkari auki mutta en usko että tuo juttu olisi kiinnostanut.

Vierailija
2/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ollut nukkumassa, olin nimittäin tuolloin 10v.

Vierailija
4/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nukkumassa, kun ottaa huomioon että olin 7v tuolloin.

Vierailija
5/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on tullut Suomessa uutisissa tuota! XD

Vierailija
6/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti ollut sängyssä lukemassa tai nukkumassa. Noihin aikoihin ei oikein ollut suoria uutislähetyksiä ulkomailta, joten ainakaan Simpson-nujakkaa en seurannut livenä. Uutisissahan se valkoinen auto oli monta päivää, mutta kun todistusaineistosta alettiin riidellä, ei suomalaisia enää kiinnostanut.

Kolme neljästä ensimäisestä kirjoittajasta muuten on ilmoittanut olleensa pikkulapsi ap:n kysymyksen aiheen aikaan. Oletteko te mielestänne tosi nokkelia vai mikä pakottaa avaamaan suun silloin, kun ei ole mitään sanottavaa? Tämä luonteenpiirre askarruttaa minua aina, kun puoli tusinaa kirjoittajaa ehtii ilmoittaa, että "no en aja ylinopeutta, kun mulla ei oo autoo" ja "ähä ähä en käytä mitään lääkettä kuukautiskipuihin, kun olen mies".

Vierailija
7/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 23v eikä mulla ole hajuakaan kenestä kyse.

Täytyypä googlata.

Vierailija
8/8 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti ollut sängyssä lukemassa tai nukkumassa. Noihin aikoihin ei oikein ollut suoria uutislähetyksiä ulkomailta, joten ainakaan Simpson-nujakkaa en seurannut livenä. Uutisissahan se valkoinen auto oli monta päivää, mutta kun todistusaineistosta alettiin riidellä, ei suomalaisia enää kiinnostanut.

Kolme neljästä ensimäisestä kirjoittajasta muuten on ilmoittanut olleensa pikkulapsi ap:n kysymyksen aiheen aikaan. Oletteko te mielestänne tosi nokkelia vai mikä pakottaa avaamaan suun silloin, kun ei ole mitään sanottavaa? Tämä luonteenpiirre askarruttaa minua aina, kun puoli tusinaa kirjoittajaa ehtii ilmoittaa, että "no en aja ylinopeutta, kun mulla ei oo autoo" ja "ähä ähä en käytä mitään lääkettä kuukautiskipuihin, kun olen mies".

Ford Bronco-ajojahti niin. Simpson oikeasti yritti paeta. Hänellä oli mukana iso määrä käteistä rahaa ja oli valmiiksi varannut, mitä, huvijahdin tai hotellin jostain karibianmeren postimerkkivaltiosta.

Näin jälkeenpäin ei voi muuta kun naamapalmuttaa. Kuten TV-sarjassa selviää, poliisi teki pahan virheen kun ei ottanut häntä kiinni heti kun sai vaan suostui Kardashianin junailemaan diiliin että Simpson antautuu vapaaehtoisesti. Vaikka olisikin onnistunut pakenemaan niin yksikään valtio ei olisi suojellut Simpsonia, vaan hänet olisi luovutettu Yhdysvaltoihin ennemmin tai myöhemmin.