Instassa ym näyttää siltä, että suurella osalla nuorista naisista ei enää ole "levenevää lantiota"
Vaan kylkiluista lantioon on suora "pötkö". Mistä se johtuu ja olisiko siihen voinut itse vaikuttaa? Mulla on lantio leveämpi kuin kylkiluiden kohdalla ja haluaisin myös tuollaisen suoran vartalon.
Kommentit (13)
Höyläät sitä persettä sivuilta pois. Tai vaikka sahaat.
Kuka nainen oikeasti haluaa suoran vartalon? Eikö se lantio juuri näytä hyvältä?
Nykyinen malli ?? Siis mitä niin... kyllä nuo mallit periytyy äideiltä tyttärille ja äitejä on erilaisia joka lähtöön. Vai onko multa mennyt jotain taas ohi nykytrendeistä, eli leveä lantio on not hot. Entäs Kardashianien lanteet, mitä maailmalla ihannoidaan, vai onko se pelkkä se takakontti kun pitää olla ryhdikäs ?
Mitä tarkoittaa levenevä lantio lainausmerkeissä? Lantio ei siis oikesti levene tai kysyksessä ei ole lainkaan lantio?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa levenevä lantio lainausmerkeissä? Lantio ei siis oikesti levene tai kysyksessä ei ole lainkaan lantio?
kysymyksessä*
Miksi haluat suoran lantion!?!?
Sama kuin minä miehenä haluaisin kapeat hartiat :D
Enpä ole moista huomannut. Mielumminkin päin vastoin. Leveääkään persettä ei piilotella.
Juoksemalla. Harvalla juoksijalla on sivukurveja.
Juu. Ei meitä naisia enää kiinnosta, mikä teistä näyttää hyvältä vaan mikä meistä tuntuu parhaimmalta. Puhkaiskaa silmänne, vaikka sukkapuikoilla, jos naisvartalo niin ällöttää, ryhtykää homoiksi tai nu*ssikaa omaa täydellistä peilikuvaanne.
Kyllä tämä tätä fitness buumia. Fyllinkiä pitää olla mahdollisimman paljon pakaroissa, jotta ne sivuselfiet olis mahdollisimman hot.. perinteinen lantio eli siis levenevä koetaan jotenkin epänormaalina vai ? se nyt kuuluu lisääntyvän naissukupuolen genetiikkaan. Kyllä voi olla sporttinen ihan sillä levenevälläkin lantiolla. Mutta ehkä on taas alkanut joku uusi 'trendi' että tosiaan sahautetaan kurveja pois älkää sanoko ??
Olen kuin palstaileva Chuck Norris, kaikki kaikkoaa tieltä =D
Poikamainen lantio ja jenkkakahvat on nykyinen malli.