Paljasta, kuka on se itseäsi huomattavasti vanhempi julkkis, joka viehättää seksuaalisesti?
Minulla se on Bruce Campbell Ash Williamsin roolissa. :D Itse olen 34v.
Kommentit (145)
Billy Idol.. En ymmarra miksi kun on jo todella kurttuinen jne. Mutta jotain ihme "pahan pojan" charmia on miehessä edelleen. Toinen on eräs vähemmän tunnettu muusikko nimeltä Blixa Bargeld. Hänen äänensä vetää jalat alta ja muutenkin on charmikas tyyppi. Mutta minulla on aina ollut muusikoiden suhteen heikko kohta, ei niinkään näyttelijöiden.
Pirjo Nuotio (ex-uutisankkuri). Hän on äitiäni vähän vanhempi. Olen melkein nelikymppinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Billy Idol.. En ymmarra miksi kun on jo todella kurttuinen jne. Mutta jotain ihme "pahan pojan" charmia on miehessä edelleen. Toinen on eräs vähemmän tunnettu muusikko nimeltä Blixa Bargeld. Hänen äänensä vetää jalat alta ja muutenkin on charmikas tyyppi. Mutta minulla on aina ollut muusikoiden suhteen heikko kohta, ei niinkään näyttelijöiden.
Mulla on kans Blixa! Siinä on jotain outoa vetovoimaa.
Ensinnäkään minua ei viehätä yksikään julkkis seksuaalisesti, toiseksi minua ei viehätä vanhemmat miehet seksuaalisesti. Oma mieheni on minua muutaman vuoden nuorempi ja häntä himoitsen.
Vierailija kirjoitti:
Mads Mikkelsen ja Liam Neeson Qui-Gon Jinninä! N30
Mulla myös Mads Mikkelsen! N31
Maija Lehmusvirta. Hän on upea ja nuorekas viisikymppinen ja niin suloinen.
Dave Grohl sekä Tommi Korpela, molemmat herrat aiheuttavat minussa psykofyysisdynaamishormonaalisen reaktion, joka on siis oikein miellyttävä asia :)
N43
No juu, eihän tuo 7 vuotta taida olla vielä huomattavasti vanhempi......,
Vierailija kirjoitti:
Sanna Savikko
M22
Sanna on kyllä kaunis. Ei ole mitään käsitystä hänen iästään, mutta olen olettanut hänet vielä melko nuoreksi.
Jens hulten, kristofer hivju, mikael persbrandt
Tuossa on kaksikin https://hs.mediadelivery.fi/img/658/e17eb5bd8f494334a8a849dd5d80747b.jpg
Clint Eastwood, Alec Baldwin ja Alan Rickman