Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulaja Adele erosi miehestään, sen siitä taas näkee että...

Vierailija
20.04.2019 |

...kaikki suhteet ovat väliaikaisia. On vain sinun vuoro.

Ei kannata mennä naimisiin enää, ei kannata investoida koko elämäänsä tähän. Suhteet loppuu. Aina.

Mieti nyt omaa elämääsi, olet ehkä kolme tai nelikymppinen... jokainen suhde elämäsi aikana on PÄÄTTYNYT ja historia on toistanut itseään jo kolme vuosikymmentä.

Mikä muuttuisi seuraavassa suhteessa? Ei mikään. Paras ennuste tulevaisuudesta on menneisyys.

Linkki uutiseen.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000006078938.html

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä naimisiin nykypäivänä, todellakin. Ainakaan Suomessa, naiset ei edes hyödy mitään saaden puolet omaisuudesta kuten Jeff Bezosin vaimo.

Vierailija
2/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä naimisiin nykypäivänä, todellakin. Ainakaan Suomessa, naiset ei edes hyödy mitään saaden puolet omaisuudesta kuten Jeff Bezosin vaimo.

Tästä sen näkee mitä nainen on.

Vaimo.

Tunnetun miehen vaimo.

Edes nimeä ei tiedetä.

Hänet tunnetaan vain Jeff Bezoksen vaimona, tuo nainen joka on maailman rikkain nainen.

Miehen myötä.

Huutista naisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään mun parisuhde ole päättynyt. En sano, etteikö voisi päättyä. Mutta väitteesi on kuitenkin väärä.

Vierailija
4/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa niissä päättyneissäkin kai aina sen aikaa ainakin munaa. Loppua kohden tosin yleensä vähemmän ja vähemmän.

Vierailija
5/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on hyvä vaihtaa ukko uuteen tasaisin väliajoin. Lurppa mikö lurppa ja hoitoa ei hae. Pari vuotta pas aa s.ksiä.

Vierailija
6/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole eronnut vielä koskaan, olen naimisissa ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Tunnen muitakin, jotka ovat olleet vuosikymmeniä yhdessä. Ihan hyvä, että nykyään ei tarvitse olla hampaat irvessä yhdessä eroamisen häpeän vuoksi.

Vierailija
7/7 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä eromietinnöistä ahdistuvat ihmiset, jotka kuvittelevat menettävänsä jotain antamalla itsensä suhteeseen. Olen eronnut 30-kymppisenä nuoruuden avoliitosta, eronnut 40-kymppisenä suhteesta ja nyt 50-kymppisenä naimisissa. On ymmärrettävä, että rakkaus on vain lainaa ja miksi pelätä jos on jo saanut kaiken eikä ole mitään menetettävää. Eroista huolimatta olen onnellinen. Naimisiin mentiin koska viimeisin rakkaus on sitä mitä olen koko elämäni aikana kaivannut. Näin sen piti, ja pitää mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme