Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin koirista riesaa

Vierailija
20.04.2019 |

Naapurillamme on kaksi metsästys koiraa (en kerro rotuja jotta ei olisi liikaa infoa, mutta metsästykseen käytettäviä koirarotuja ovat ja metsällä käyvätkin), joita naapuri pitää toisinaan irti. Irti ollessaan koirat käyvät meidän pihassa kakalla ja pissalla, ajavat takaa pihassamme olevaa kissavanhusta (pysyy pihassa tämä kissa) ja yrittävät päästä kanitarhaan. Kanit eivät asu ulkona, mutta ulkoilevat tarhassa.
Naapureille olen sanonut, että pitäisi heidän valvoa, ettei koirat tule pihallemme, mutta vastaukset ovat tyyliä "ajakaa ne vaan pois jos tulevat, vaikea ne on saada välttämään nimenomaan teidän pihaa". Kiinni eivät aijo koiriaan pitää 24/7. Ilmeisesti pihan aitaaminenkaan ei ole heille vaihtoehto eikä kyllä meillekään.

Kaipaisin vinkkejä, millä koiran saa pelästettyä niin hyvin, ettei enää siihen pihaan jalallaan astu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt olet jo naapurille sanonut koirien häiritsevän, itse pyytäisin poliisia vielä ohjeistamaan

Vierailija
2/6 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun voisin sietää, mutta en sitä, että kissaa kiusataan. Tosiaan poliisiasia, jos muu ei auta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärrätkää paskat naapurin tontille. Laittakaa aita. Valittakaa asiasta seuraavalle taholle.

Vierailija
4/6 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näille auta kuin poliisi. Meillä oli vastaavia naapureita, jotka ei edes kutsuneet koiraansa pois, vaikka se kävi meille räksyttämässä ettei oltaisi saatu olla omalla pihalla ja itse olivat omallaan ja näkivät miten se päivittäin tuli meitä ahdistelemaan. Kuspiät omistajathan ei ole koiran vika, joten en säikyttelisi, ellei ole todella hätätilannetta saada niitä pois sillä sekunnilla.

Vierailija
5/6 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näille auta kuin poliisi. Meillä oli vastaavia naapureita, jotka ei edes kutsuneet koiraansa pois, vaikka se kävi meille räksyttämässä ettei oltaisi saatu olla omalla pihalla ja itse olivat omallaan ja näkivät miten se päivittäin tuli meitä ahdistelemaan. Kuspiät omistajathan ei ole koiran vika, joten en säikyttelisi, ellei ole todella hätätilannetta saada niitä pois sillä sekunnilla.

Pelkään että onnistuvat tappamaan nuo kanit, kun selkeästi niihin käsiksi yrittävät päästä. Näkevät ne riistana.

Naapurihan se joutuisi kanit korvaamaan, mutta paljopa se varsinkaan lapsia lohduttaisi.

Muuten kivoja koiria, ihmisille ystävällisiä. Mutta pyrin häätämään ne enkä paijaamaan jotta en ainakaan omalla toiminnallani niitä tänne houkuttele. Tuo ulosteen määrä näin keväällä oikein korostuu, näkee kuinka paljon ne oikeesti pihaamme vessana käyttävät.

Pentuina koirat veivät lasten lelut ja söivät ne pilalle..

Ap

Vierailija
6/6 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt olet jo naapurille sanonut koirien häiritsevän, itse pyytäisin poliisia vielä ohjeistamaan

Tää on teoriassa hyvä ajatus, mutta kun naapurit on muuten tosi kivoja ihmisiä. Tulee itselle k*sipää olo jos menen poliisin tykö.

Siksi haluaisinkin itse yrittää ensin saada nuo koirat pysymään poissa. Pari päivää sitten heitin lumipallon kohti kun toinen koirista lähti juoksemaan kuistilla nukkuvaa kissaa kohti, otti onneksi jalat alleen ja luimisteli takaisin kotiin. Kissa ei edes herännyt ihmettelemää :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi