Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi hukkasi pankkini avainlukulistan

Vierailija
20.04.2019 |

Miten saan uuden?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet listasi hukannut, kun luovutit sen lapsellesi...!

Vierailija
62/63 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenkodin ohjaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avainlukulista löytyi! Taisin olla liian hädissäni. Kysyin lapselta, että missä on äidin tärkeä paperi.

Vastasi: Te on tuolla kuolma-autotta ❤️️

Älkääkä nyt puuttuko lapsen kirjaimien osaamiseen.

Ihanko totta. Löytyikö te kuolma-autotta? Onko kuolma-auto minkä välinen? Tuleeko iti kohta teläs-kylpäntä kanssa ja antaa äitille pallua.

Mitä sinä oikeasti ajattelet? Pilkkaatko taaperon puhetta? Tyhmältähän se tietty kirjoitettuna näyttää, mutta kun työskentelen huostaanotettujen lasten (sinunko?) parissa niin välttämättä kaikki edes ~5-vuotiaat eivät ole puheessaan ikätasoaan vastaavassa tilanteessa. Heitä ei siltikään pilkata.

Eikö iti ole huomionut tinua tänä aamuna. Eikö ole koulinut tittiä.

Eikö sinua hävetä kirjoittaa noin uskomattoman typerää tekstiä? Minua hävettää sinun puolestasi, ja säälittää. On varmasti hirveää elää, kun on noin tyhmä kuin sinä olet.

😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiset päätelmät yksittäisen tapauksen perusteella. Lapset ehtii touhata vaikka mitä. Itse olen "hukannut" lapseni miehen kanssa kaupungilla. Siis pienen lapsen, alle 2-vuotiaan. Minä siirryin lähemmäksi seuraamaan yhtä tapahtumaa tungokseen ja mies jäi taakse pienemmän lapsen kanssa. Lapsi sitten halusi siirtyä minun ja isomman sisaruksen luokse. Mies sanoi, että näki lapsen tulevan minun viereeni ja sitten yhtäkkiä palasin sieltä tungoksesta isomman lapsen kanssa. Pienempää ei näkynyt missään. Siinä sitten pyörittiin pitkin katua Helsingissä ja huudeltiin lasta yleisen hulinan keskellä. Lopulta muksu löytyi. Semmoista sattuu, vaikka olisi huolehtivainen, vähälapsinen, ei-köyhä ja vielä kaupunkilainen...[/quote]

Velipoika unohti vaimonsa kyläpaikkaan ihan selvinpäin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme