Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleistä on suhteessa seksikuvitelmissa

Pohtija
19.04.2019 |

Että nainen ajattelee seksin aikana ja etenkin orgasmin saadakseen, ihan muuta kuin omaan mieheen liittyvää?
Siis normaalia varmaan, että ajattelee jotain random henkilöitä jne, mutta että oma mies ei ole lainkaan kuvitelmissa mukana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tarvitse kuvitella kun se on siinä läsnä? Ja seksin aikana ajattelen vain seksiä eli sitä sormea, lelua tai kalua joka tekee hyvää ja ehkä hieman sitä mitä itse olen tekemässä..

Vierailija
2/9 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole normaalia ajatella ketään randomhenkilöitä, mun kuvitelmissa läsnä on mies, mutta ei se henkilöidy kehenkään, ei edes omaan mieheen. Kuvitelmissa olen todella useinmyös itse se mies ;) Toisaalta olenkin sellainen, että otan mielelläni orgasmin ja paneskelun eri kertoina. Ensimmäisessä tapauksessa olen kokonaan ottavana osapuolena, ja mies on ikään kuin väline siihen, toisessa tapauksessa olen peuhaamassa juuri sen oman miehen kanssa, ja silloin en kyllä ajattele mitään fantasioita, vaan olen pelkästään siinä hetkessä läsnä nauttimassa miehestäni.

Vierailija
4/9 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin aikana en koskaan, orgasmia halutessa ihan normaalia. Voin ajatella jotain lukemaani tai näkemääni lempifantasiaa. Mies ei ole niissä mukana, mutten ole minäkään.

Vierailija
5/9 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso-Britanniassa tehtiin muutama vuosi sitten tutkimus, jonka mukaan 46% naisista fantasioi seksin aikana jostain muusta henkilöstä kuin senhetkisestä partneristaan. (Miehillä vastaava luku oli 'vain' 42%.) Elleivät brittinaiset ole jotenkin oleellisesti erilaisia kuin suomalaiset siskonsa, voitaneen olettaa luvun olevan jotakuinkin samaa luokkaa täälläkin.

Vierailija
6/9 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joku kesä sitten kauniin nuoren naisen imevän mehujäätelötikkua paksuilla huulilla. Verkkokalvoilleni paloi kuva kun mehujää suli huulien välissä ja valui leualle. Tämän jälkeen olen joskus fantasioinut yhdynnässä, että tuon naisen kasvot ovat lantioini edessä, ja työnnyn noiden paksujen huulien väliin syvälle ahtaaseen nieluun samalla kun oikeasti laukean voimakkaasti vaimoni p.lluun. 

Vierailija
7/9 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siitä että pukeudun seksikkäästi ja minut sidotaan sänkyyn tiukasti x-asentoon. Kun sitten silmilleni laitetaan side alan fantasioimaan että lähelläni onkin aivan joku muu henkilö.....elokuvatähti, julkkis, kuuluisuus, työkaveri, ystävä jne.....

Eli kyllä ajattelen muita muehiä kuin omaani kun olen saamassa orgasmin.

Vierailija
8/9 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidessa / rakastellessa ei kyllä tule kukaan muu mieleenkään. On niin hyvää ja ihanaa.

Vierailija
9/9 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fantasioinut, että tuon naisen kasvot ovat lantioini edessä, ja työnnyn noiden paksujen huulien väliin syvälle ahtaaseen nieluun samalla kun oikeasti laukean voimakkaasti p.lluun. 

Jos suuseksiä ei saa, niin sitten pitää kuvitella. Ei liene keneltäkään pois.