Mies haukkuu ohjelmat ja myös musiikin mitä kuuntelen
Niin, eli jos katson TV:stä jotain ohjelmaa, josta aidosti pidän, niin miehen on aina pakko tulla sanomaan mielipiteensä ohjelmasta/jostain ihmisestä siinä, ei ainoastaan kerran, vaan joka välissä (!). Vaikka pyydän olemaan hiljaa, niin tulee aina vaan uudestaan mölyämään TV:n päälle kuinka vihaa ohjelmaa tai jotain ihmistä siinä. Nyt oli taas pakko laittaa TV kiinni kun en kestä kuunnella, kun meni totaalisesti fiilikset. Tosi raskasta!! Musiikkia en ole aikoihin edes kuunnellut miehen kuullen. Ei tulisi edes mieleen. Vinkkejä miten toimia tai mitä sanoa miehelle?
Kommentit (21)
Meillä pitkään sama tilanne. Lakkasin välittämästä. Kuuntelen musiikkia kuulokkeilla ja katson ohjelmat iPadilta. Eihän tämä parisuhde kovin hyvin voi...
No sitähän se hakee, että sulta menee fiilikset.
Naura vaan päälle kun vänkyttää ja väännä volat kaakkoon.
Vierailija kirjoitti:
No sitähän se hakee, että sulta menee fiilikset.
Naura vaan päälle kun vänkyttää ja väännä volat kaakkoon.
Miksi? Oikeasti miten tuollainen ihminen kestää itseään? Haluaa pilata vaimon illan joka ilta?
Aina on mahdollista, että katsot paskoja ohjelmia ja kuuntelet paskaa musaa🤗
Kyllä sen ymmärtää, katsot Putousta ja bigbrotheria, kuuntelet jotain mercedesbentsoa.
Mulla oli kans aikoinaan suhde narsistisen miehen kanssa, joka koitti vaikuttaa ohjelmiin joita katsoin, sekä musiikkiin jota kuuntelin. Esim. silloin (2000-luvun alussa) tykkäsin katsoa Sinkkuelämää, jonka hän koki uhkaksi, koska siinä hänen mielestään ihannoitiin sinkku-elämää. Eli kun katsoin kyseistä ohjelmaa, niin hän pelkäsi, että haluan alkaa elämään samanlaista elämää. Musiikki jota kuuntelin, oli hänen mielestään vääränlaista. Olen aina tykännyt pop-musiikista, mutta hänen mielestään minun olisi täytynyt kuunnella "aikuismaisempaa" musiikkia. Voisin jatkaa listaa loputtomiin, mitä kaikkea tein väärin (mm. pesin omat hampaani liian lämpimällä vedellä (kylmä vesi vihloo hampaitani), veden olisi täytynyt olla jääkylmää), mutta en jaksa. Onneksi tajusin jättää hänet ajoissa (hänen mielestään hän päätti suhteen), mutta pitkään kesti, ennen kuin kykenin uuteen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kans aikoinaan suhde narsistisen miehen kanssa, joka koitti vaikuttaa ohjelmiin joita katsoin, sekä musiikkiin jota kuuntelin. Esim. silloin (2000-luvun alussa) tykkäsin katsoa Sinkkuelämää, jonka hän koki uhkaksi, koska siinä hänen mielestään ihannoitiin sinkku-elämää. Eli kun katsoin kyseistä ohjelmaa, niin hän pelkäsi, että haluan alkaa elämään samanlaista elämää. Musiikki jota kuuntelin, oli hänen mielestään vääränlaista. Olen aina tykännyt pop-musiikista, mutta hänen mielestään minun olisi täytynyt kuunnella "aikuismaisempaa" musiikkia. Voisin jatkaa listaa loputtomiin, mitä kaikkea tein väärin (mm. pesin omat hampaani liian lämpimällä vedellä (kylmä vesi vihloo hampaitani), veden olisi täytynyt olla jääkylmää), mutta en jaksa. Onneksi tajusin jättää hänet ajoissa (hänen mielestään hän päätti suhteen), mutta pitkään kesti, ennen kuin kykenin uuteen parisuhteeseen.
Ohis, mutta pesetkö hampaasi vedellä, siis oikein runsaalla? Minä ainakin vain kastelen harjan, laitan tahnaa, harjaan ja syljen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta pesetkö hampaasi vedellä, siis oikein runsaalla? Minä ainakin vain kastelen harjan, laitan tahnaa, harjaan ja syljen pois.
Heh, siis HUUHTELIN hampaani pesun jälkeen liian lämpimällä vedellä :D Veden olisi täytynyt olla jääkylmää, kuten hänellä...
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa miten pesen hampaani tms, mutta kaikki mikä liittyy johonkin mediaan tai muihin ihmisiin, myös kavereihini, niistä hän aivan varmasti sanoo jyrkän mielipiteensä. Ja jos suutun/loukkaannun siitä, niin oikeasti mullahan on ongelma kun en tajua että hän ei voi esim sietää jotain julkkista kenen ohjelmaa seuraan. T. Ap
ap katsoo temppareita, bacheloria ja salkkareita. kyllähän näillä jo uhriutuu ja pääsee haukkumaan "sikamiestä!"
Vierailija kirjoitti:
Mies on narsisti, kun ei pidä holittoman degeneraation ihannoinnista? Just just.
Kai olet sinkkuelämässä edelleenkin kiinni ja Tinder laulaa?
Miehesi halusi, ettet katso tiettyjä ohjelmia, ja sinä tottelit häntä. Hän sai pilattua nautintosi, sinulla ei pidä oleman muita nautintoja kuin mitä miehesi sallii.
Sama ilmeisesti pätee musiikkiin.
Vastakysymys tällaisiin vastaavanlaisiin uli-uli-ruikutuksiin täällä: miksi olette noin helposti provosoitavissa tai manipuloitavissa? Missä on se kuuluisa oma tahto, oma elämä? Miehen taskussa?
Ja sitten tänne ruikuttamaan milloin mistäkin ja kerjäämään ilmeisesti vastauksia 'sä oot niin kauhian lumoava, et sun miesparka on mustasukkainen jopa sun tv-ohjelmille ja sun musiikkimaulle'. Tirsk.
ei sentään heitä vaatteitasi ja tavaroitasi roskiin, niin kuin naiset tekevät. kysymättä.
Niin, pitäisi vaan katsoa vaikka toinen pauhaa ja häiriköi aina vaan vieressä. Mutta kun ei vaan jaksa!! Mielummin laittaa TV:n kiinni. T. Ap
Mun mies oli samanlainen ennen. Valitti myös, että syömästäni ruoasta, vaikka söi itse erilaista ruokaa... Kilahin siitä, aina. Tai annoin samalla mitalla takaisin.. Joko ymmärsi yskän tai alko pelätä mun kilahteluita. Mutta anyvei, luulen, että ei vaan ymmärtänyt, että omassa tekemisessään oli jotain pielessä.
Sun miehellä on sellainen piirre, että hän ei välitä siitä, että sinulle tulee paha mieli. Se on tässä olennaista tulevaisuutta ajatellen. Jos kumppanille on tärkeämpää se, että saa aina tyhjentää likasankonsa toisen niskaan kuin se, miltä niskan omistajasta tuntuu, ollaan asian ytimessä. Paljon on tulossa niskaan tavaraa tulevina vuosina ja vuosikymmeninä, jos huonosti käy. Pitkän ja onnellisen liiton salaisuus on siinä, ettei aina päästetä kaikkia ajatuksia pihalle vaan kunnioitetaan puolisoa ja hänen oikeuksiaan olla eri mieltä.
No niinhän meilläkin mies ei siedä mun musiikki makua, onneksi on kuulokkeet. Tv no katselen rohkeita, veitolaa, sairaala sarjoja ym mies ei voi sietää. Enmäkäänkyllä jimiltä tykkää auton kasaus juttuja yms. Onneksi makkarassa toinen telkkari ja nauhottava dvd. Voi vapailla katsoa nauhottamansa ohjelmat rauhassa. Ei niinvakavaa😃yhdessä oltu noin 25v. Naimisissa 10v.
Sano hänelle hyvästi. Minilla on samanlainen vaimo ja hän arvostelee aina myöskin musiikkia jota kuuntelen tai tv ohjelmia sekä kaupan kassaa jos se hidastelee tms. Pysy kaukana! Mulla jo vaikeaa kun kaksi lasta:-(
Siis makkarissa😃 yritin äkkiä kirjoittaa ennenkuin tää sulkeutuu., tuli kirjoitus virheitä sori😑
Sano hänelle hyvästi - tai narise KAIKESTA, mitä hän sanoo, tekee tai katsoo.