Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähes kaikilla on nykyään ripsipidennykset?

Vierailija
19.04.2019 |

Oon alkanut ihan tarkoituksella kiinnittää asiaan huomiota ja huh, pidennykset on vähintään joka toisella vastaantulevalla.

Te joilla on, oletteko olleet tyytyväisiä? Onko omat ripsenne kärsineet?
Kannattaako laittaa vai pärjäiskö ilman niinku tähänki asti 😃

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjikset nyt tarttuu kaikkeen keinotekoiseen ja yrittävät kaunistaa mitäänsanomatonta naamaansa. Aiemmin sai naureskella oranssinaamaisille pissiksille kun vetivät itseruskettavat överiksi. Ei kukaan oikeasti kaunis ja tyylikäs tuollaisia käytä.

Vierailija
22/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjikset nyt tarttuu kaikkeen keinotekoiseen ja yrittävät kaunistaa mitäänsanomatonta naamaansa. Aiemmin sai naureskella oranssinaamaisille pissiksille kun vetivät itseruskettavat överiksi. Ei kukaan oikeasti kaunis ja tyylikäs tuollaisia käytä.

Oho. Yleensä suomalaisia naisia moititaan nimenomaan siitä, kun eivät koskaan laittaudu, ei koskaan naisellisia vaatteita, aina pieruverkkareissa meikittömänä jne. Mut sekään ei ole hyvä jos joku edes yrittää panostaa ulkonäköönsä? Siitäkin tulee näköjään monelle tosi paha mieli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Yleensä suomalaisia naisia moititaan nimenomaan siitä, kun eivät koskaan laittaudu, ei koskaan naisellisia vaatteita, aina pieruverkkareissa meikittömänä jne. Mut sekään ei ole hyvä jos joku edes yrittää panostaa ulkonäköönsä? Siitäkin tulee näköjään monelle tosi paha mieli...

On vuosi -19. Keksihän jotakin luovempaa.

Vierailija
24/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ku parisen kymmentä vuotta mennään eteenpäin nii 95% on.:D

Vierailija
25/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on ja suurin osa näyttää aivan järkyttäviltä. Tekoripsiefektin saa helposti aikaan ihan edullisella ripsarilla.

Vierailija
26/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Hassua, kun lähikaupan kassaneidillä on ripsipidennykset, mutta omat kulmat on poistettu ja tilalle maalattu Angry Birds- kulmat.

Taitaa olla pääsyvaatimuksena kassatädiksi, melkein kaikilla alle 50 v kassoilla on sama homma. Usein alkaa naurattaa niin, ettei kortti osu siihen härveliin.

Outoa että joku oikeasti nauraa tuollaiselle. Ripsipidennyksille ja kulmille? Opettele liikkumaan erilaisissa paikoissa missä on ihmisiä. Pikkuhiljaa laajennat maailman kuvaasi. Voi elämäkin helpottua, kun kaupassa maksaminen alkaa sujua.

Vierailija
27/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SiruX kirjoitti:

Luulen, että ku parisen kymmentä vuotta mennään eteenpäin nii 95% on.:D

Miksi olisi? Nyt ovat jo selvästi vähentyneet. Päinvastoin moni voi tuolloin muistella tämän päivän ripsimuotia luonnottomana.

Vierailija
28/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% näyttää kyllä aivan kauheilta.

Vierailija
29/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niitä ripsiä kovin monelta ole bongannut eli ei kyllä ole joka toisella ja kaveripiiristäni ei taida kenelläkään olla? 🤔

Joskus vuosia sitten itse laitoin ne ripset kun kampaajan tytär niitä teki.

Ihan kivat ne oli viikon verran ja suht luonnolliset. Sen jälkeen ei ollut enää niin kivat ja muutaman viikon päästä kun menin laitattamaan ne uusiksi niin näytti jo hirveiltä! Toinen laitto ei ollutkaan niin onnistunut. Laittaja työnsi niitä ripsiä jotenkin liian syvälle ja parin päivän päästä oli silmät ihan turvonneet! Jouduin itse repimään ne irti kun kampaajan tyttärellä ei ollut aikaa niitä poistaa. Uudet olisin saanut ilmaiseksi mutten enää ottanut enkä ota enää ikinä.

Suihkussakin oli epäkäytännölliset kun ei voinut hieroa silmiä ja piti pyyhkeellä painella silmät kuivaksi kesken suihkun.

Omat ripseni on ihan hyvät ilmankin ja saan kyselyitä että mitä ripsaria käytän. Cliniquen sellainen pieniharjainen ripsari on ollut luottoripsivärini jo monta vuotta!

Vierailija
30/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon ripsipidennyksent, hiuslisäkkeet, angrybirds kulmat, tiukat legginsit ja mitänäitänytolikaan... niin pointtina on vaan se, että pitää näyttää nyt siltä miltä ne 'muodikkaat' kaveritkin. Muistelkaas kasaria ja ysäriä, miten luonnonllista oli meininki silloin. Se miten hiukset laitettiin ponnarille (korkeus) tai miten otsahiukset tupeerattiin tais olla ainoita niiden levisten ja muovisten korvisten kanssa. Huolestuttaa tämä terveydellä leikkiminen, liimoja ripsissä ja ylitiukkoja leggareita. KOhta koittaa paremmat ajat, kunhan suomi taas jälkijunassa muiden perässä; lökö khakihousut, luonnollisuus (maisakin jo siihen siirtynyt) ja se iänikuinen hiusten värjääminen mustaksi ?? suomalaiset ei ole mustahiuksisia, antaa sen maantien brunan vaan kasvaa. Eläköön luonnollisuus !

Vierailija
31/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla? Eiköhän tuo joukko ole kuitenkin vain pieni vähemmistö.

Vierailija
32/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ajattelin lomalle laittaa noi ripset kun luulin olevan kätevät siellä, mutta en nyt sitten ehkä laitakkaan.

Vierailija
33/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yli kolmekymppinen nainen, ja koko ikäni ollut laiska meikkaamaan. Töihin lähden aamulla niin että hiukset kampaan ja kulmakynällä tasoitan kulmakarvat samanlaisiksi. Jos on joku yksittäinen näppy naamassa niin töpötän siihen sormenpäällä meikkivoidetta. Siinä se.

Inhoan meikkien pesemistä!! Varsinkin silmämeikin! Muutaman kerran vuodessa meikkaan jotain juhlia varten vähän ripsaria/kajalia silmiin ja puuteroin naamaa.

Omat ripseni ovat säälittävän lyhyet, suorat ja mitäänsanomattomat. Harmittelin säälittäviä ripsiäni. Lopulta mieheni osti mulle lahjakortin ripsenpidennyksiin kun olin äitiyslomalla.

Otin sellaiset mahdollisimman naturellit, käytännössä "pienimmät mitä oli tarjolla". Mun mielestä nekin jo näytti siltä että olisin laittanut 3 kerrosta pidentävää ja kaareuttavaa ripsiväriä, ja meikannut vähintään puoli tuntia pelin ääressä!

Kalliithan ne oli huoltaa ja pitää hyvinä, mutta ainakin puoli vuotta niitä pidin kun en malttanut luopua. Oli mahtavaa kun ilman meikkaamistakin aamulla peilistä katsoi näpsäkkä ja pirteä naama, ripset pelasti paljon!

Olen varma että laitan joskus taas pidennykset. Ne mahdollisimman naturellit. Yhtään isommat näyttäisivät mielestäni naurettavilta ja feikeiltä, wt-bimbolta tai pissikseltä... tuntuu että liian moni laittaa ne järkyttävät "tuulettimet" kun kerran samalla rahalla nekin saisi. Maltti on valttia tässäkin asiassa...

Vierailija
34/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Ehkä sinä vain kiinnität ripsipidennettyihin ihmisiin enemmän huomiota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan