Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähes kaikilla on nykyään ripsipidennykset?

Vierailija
19.04.2019 |

Oon alkanut ihan tarkoituksella kiinnittää asiaan huomiota ja huh, pidennykset on vähintään joka toisella vastaantulevalla.

Te joilla on, oletteko olleet tyytyväisiä? Onko omat ripsenne kärsineet?
Kannattaako laittaa vai pärjäiskö ilman niinku tähänki asti 😃

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti-ilmiö, menee ohi kuten muutkin vouhotukset.

Vierailija
2/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut säännöllisesti jo 10 vuotta. Olisi katastrofi jos allergisoituisin liimalle. Olen laiska meikkaaja ja olen laittanut kestopigmentoinnit ja kaikki mahdolliset nopeuttaakseni aamulähtöjä. Huultenrajauskynä ja huulirasva on ainoita meikkejä mitä enää käytän arkena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut säännöllisesti jo 10 vuotta. Olisi katastrofi jos allergisoituisin liimalle. Olen laiska meikkaaja ja olen laittanut kestopigmentoinnit ja kaikki mahdolliset nopeuttaakseni aamulähtöjä. Huultenrajauskynä ja huulirasva on ainoita meikkejä mitä enää käytän arkena.

Onko omat ripsesi kuinka kärsineet?

Vierailija
4/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on yks typerimmistä ja turhimmista muoti-ilmiöistä. Mulla on monta tuttua, jotka on saaneet allergiaoireita näistä ripsistä. Monta tuttua, jotka on joutunut ottamaan ripset pois, kun silmät on muurautuneet umpeen. Ja niilläkin joilla ei muka omien sanojensa mukaan oo oireita, on AINA ihan punaiset ja vetiset silmät.

Vierailija
5/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole.

-- Mies, 48 v

Vierailija
6/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en tunne yhtäkään jolla olisi ripsienpidennykset. Osa niistä luonnollisista on hyvännäköisiä, osa on aivan kauheita hämähäkkivirityksiä enkä ymmärrä miksi haluavat näyttää siltä.

Vierailija
7/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan enää nykyään ole. On niin w h i T e t r a s h. Mauttomuuden huippu, niinkuin kaikki ”teko”.

Vierailija
8/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fiksuilla ole. Ovat todella white trash meininkiä, hyi että.

Vierailija
9/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä. Ripsenpidennykset tai irtoripset näyttää liian raskailta itselläni, koska minulla on muutenkin tummat piirteet ja suuret silmät. Olisin ihan Helunan näköinen.

Vierailija
10/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kun lähikaupan kassaneidillä on ripsipidennykset, mutta omat kulmat on poistettu ja tilalle maalattu Angry Birds- kulmat.

Vierailija
11/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää ilman pidennyksiäkin. Ei mene roskia silmiin yhtään sen enempää.

😉

Vierailija
12/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan samalla lailla ja saman määrän irtoripsiä niihin saa laitettua ripsiä kuin aina ennnekin, olettaisin että seuraus näistä vois olla ripsien harventuminen/kokonaan pois tippuminen tai näillä asioilla ainakin pelotellaan käyttäjiä aina.

En ole huomannut mitään tuollaista. Itselläni ripsiä on aina ollut paljon mutta pisimmät ovat olleet 5mm mittaiset eli aivan olemattomat. Kiitän iltaruokuksissani näiden keksijää.

Vierailija
13/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ole enää edes muodissa.

Vierailija
14/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmassa ne on jo poissa "muodista". Suomi tulee aina jälkijunassa,

P#rseimplantitkin on jo niin last season.

Vierailija
15/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehille ei laiteta teko viiksiä. Hirveä muoti villitys ja kaikilla samanlaiset. Hitleri malli olisi suosituin.

Vierailija
16/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pahin ripsienpidennyshuuma on mennyt jo ohi. Tuntuu, että nyt suositaan enemmän luonnollisuutta. 

Vierailija
17/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on kauheat pikimustat ripsimöykyt silmien yläpuolella kauniita tai sieviä kasvoja pilaamassa.

Vierailija
18/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kombo mitä vieläkin näkee, on ylipitkät ja raskaat ripsienpidennykset ja Angry birds-kulmakarvat samassa naamassa. Unohtamatta contour meikkiä eli tummanruskeita läiskiä pitkin naamaa. Todella kaunista😊 Näitä vieläkin näkee. Kaikista kauneimmilla on vielä turvotetut ankkahuulet pisteenä iin päällä.

Vierailija
19/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Hassua, kun lähikaupan kassaneidillä on ripsipidennykset, mutta omat kulmat on poistettu ja tilalle maalattu Angry Birds- kulmat.

Taitaa olla pääsyvaatimuksena kassatädiksi, melkein kaikilla alle 50 v kassoilla on sama homma. Usein alkaa naurattaa niin, ettei kortti osu siihen härveliin.

Vierailija
20/34 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan samalla lailla ja saman määrän irtoripsiä niihin saa laitettua ripsiä kuin aina ennnekin, olettaisin että seuraus näistä vois olla ripsien harventuminen/kokonaan pois tippuminen tai näillä asioilla ainakin pelotellaan käyttäjiä aina.

En ole huomannut mitään tuollaista. Itselläni ripsiä on aina ollut paljon mutta pisimmät ovat olleet 5mm mittaiset eli aivan olemattomat. Kiitän iltaruokuksissani näiden keksijää.

Miksi tätäkin vastausta alapeukutetaan? :D

Harmittaako ripsienvastustajia kun mitään ongelmia, tulehduksia ja vaurioita ei olekaan ollut? Vaikka jo kymmenen vuotta käytetty putkeen. Ootte kyllä sangen viihdyttäviä täällä aina :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän