Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivestä vihloo

19.04.2019 |

Vierailija
klo 17:17 | 19.4.2019
Hei olen 16 vuotta ja minulla on ollut nyt paripäivää outoa vihlontaa vasemmassa kiveksessäni. Uskon että se johtuu siitä kun oikea kivekseni on eri kokonein ja vähän eri muotoinen mutta kävin siitä noin vuosi sitten lääkärissä ja siinä epäiltiin vesikivestä. Mutta ongelmani on nyt se siis vasenta kivestä vihloo oudosti ja siis uskon sen johtuvan siitä kun tällä viikolla menin taas pieneen panikkiin oikean kiveksen kanssa kun se oli eri muotoinen ja hiplasin ja kokeilin päivittäin monta kertaa kiveksieni muotoja koska olin epävarma ja sitten luin netistä että kivekset ovat usein eri kokkoiset ja muotoiset ja helpotuin siitä mutta heti seuraavan päivänä usean päivän koskettelun ja puristelun jälkee vasenta kivestä alkoi vihloa ja on epämukava tunne kokoajan ja pelkoni kaikesta vahvistaa sitä kipua varmaan päässäni mutta voiko johtua vaan siitä että bokserini hieetävät usein kiveksiäni ja sen usean koskettelun ja puristelun jälkeen tutnuu se vihlonta ei ole turvoksissa ei ole kosketus arka melkein laisinkaa ei punota ei mitään muutakuin vihloo olisi kiva jos joku tästä tunteesta kertoisi tai joku aikuinen sanoisi että se ei olisi vakavaa koska en haluaisin mennä ihan vielä lääkärille

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinuna en valittaisi vaikka vähän sattuisikin. Meillä kaikilla kun ei edes ole kiveksiä, eikä mahdollisuutta niitä saada. Paha mieli tulee tällaisesta kiveksillä leuhkimisesta.

"Katsokaa kaikki minulla on kivekset, kaikki huomio kasseihini nyt!"

ME TIEDETÄÄN SE JO!

Vierailija
2/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua lääkäriin? Sieltä saisit varmemmin apua, netin välityksellä ei voi sanoa oikein juuta eikä jaata :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinuna en valittaisi vaikka vähän sattuisikin. Meillä kaikilla kun ei edes ole kiveksiä, eikä mahdollisuutta niitä saada. Paha mieli tulee tällaisesta kiveksillä leuhkimisesta.

"Katsokaa kaikki minulla on kivekset, kaikki huomio kasseihini nyt!"

ME TIEDETÄÄN SE JO!

Mitähän kettua nyt taas? :D

Vierailija
4/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä ihan oman mielenrauhasi vuoksi. Ei tarvitse yhtään ujostella, ne ovat nähneet ihan kaikki.

Vierailija
5/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se aina välillä eri muotoinen ja välillä ei? Vai miksi menit yhtäkkiä paniikkiin?

Vierailija
6/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mikä tahansa kipeytyy, jos sitä oikein urakalla räplää.

Isot pojat kertoivat, että tumputtaminenkin voi kipeyttää, kun kunnolla kiskoo ja nyrkki jyskyttää kivekseen. Sen huomaa vasta myöhemmin, koska tapahtuma-aikana mielihyvä on kipua voimakkaampi.

En ole nähnyt miestä, jonka pallit olisivat keskenään saman kokoiset. Oon aika läheltä ja tarkkaan katsonut.

Vierailija
7/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei huomisaamuun helpota niin menet lääkäriin. Oot voinut saada sen kiertymään. Se on niin kova kipu, ettei tule mieleenkään täältä apuja kysellä.

Vierailija
8/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen vanhan kansan poppaskonsti löytyi tuolta piirongin uumenista, mummoni peruja, kokeiles jos vaikka toimisi.

Kerää nokkosia ja villivadelman lehtiä ja jauhaa ne morttelissa sekaisin. Pirskauta joukkoon hiukan sitruunan mehua.

Anna mehun kuivua.

Laita seos alushousuihisi 48 tunnin ajaksi.

Poista seos ja huuhtele alapää.

Tuolla pitäisi kaikkien kivesvaivojen lähteä reseptin mukaan.

Vierailija
9/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen vanhan kansan poppaskonsti löytyi tuolta piirongin uumenista, mummoni peruja, kokeiles jos vaikka toimisi.

Kerää nokkosia ja villivadelman lehtiä ja jauhaa ne morttelissa sekaisin. Pirskauta joukkoon hiukan sitruunan mehua.

Anna mehun kuivua.

Laita seos alushousuihisi 48 tunnin ajaksi.

Poista seos ja huuhtele alapää.

Tuolla pitäisi kaikkien kivesvaivojen lähteä reseptin mukaan.

Av pelastaa :D

Vierailija
10/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla saattaa pientä vihlontaa esiintyä. Ei luultavasti mitään huolta. Ei kannata kyllä puristella niitä, ihan tunnustelun pitäisi riittää. Voihan niitä käydä näyttämässä, jos jatkuu pidempään tai kipu on häiritsevän voimakasta.

Vierailija
11/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tälle pojalle. Hän haluaa vain huomiota GENITAALEILLEEN! Ymmärrätkö poika yhtään kuinka tuo minua loukkaa!?

Vierailija
12/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaan hampaita. Pientä vihlontaa voi esiintyä, mutta ole huoleti, se menee ohi. :)

Vierailija
13/13 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy siellä lääkärissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän