Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jussi Halla-aho on kyllä harvinainen mies

Vierailija
19.04.2019 |

Edes puku päällä hän ei näytä yhtään komealta. Puku saa useimmat rumatkin miehet näyttämään hyviltä, mutta ei Halla-ahoa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan normimieheltä. Olet vain katteellinen Halla-ahon ylivertaiselle älylle.

Vierailija
2/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen halla-ahoa. Ajattelen häntä aina kuin mieheni nai minua. N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää kaikkien niiden puolesta jotka pitävät tätä miestä älykkäänä. Ihan sama mitkä poliittiset mielipiteet, mutta jos on noin yksioikoinen kannattaisi olla hissuksiin.

Vierailija
4/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää kaikkien niiden puolesta jotka pitävät tätä miestä älykkäänä. Ihan sama mitkä poliittiset mielipiteet, mutta jos on noin yksioikoinen kannattaisi olla hissuksiin.

Mua kiinnostaa enemmän miehen tarina. Tarjoilijasta tohtoriksi. Ja vaimokin on kaunis. Alkaa ihmetyttää tämä rumien miesten naispula...

Vierailija
5/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten millainen kuikelo tahansa, niin jättipää on se pahin. Ensimmäinen mieheni oli saman tyyppinen, siis ruumiinrakenteeltaan leptosomi, ja hänelläkin oli järkyttävän iso, kaljuuntuva ja jotenkin talille haiseva pää. Ja hänkin kuvitteli tietävänsä kaiken paremmin. Ei oikeasti tiennyt, eikä pysynyt viinasta erossa.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Somatotyypit

Minkäs näköinen itse olet? Onko tohtorin hattua?

Vierailija
6/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on jo laiton uhkaus. Kohdistuu tiettyyn henkilöön.

Vierailija
7/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieleni lyödä Halla-ahoa nyrkillä naamaan.

Naisten väkivalta on tabu. Naiset on vain äidillisiä höpsöttäjiä.

Tee toki rikosilmoitus äitisi höpsötyksistä, ettet itse edistä ja ylläpidä tabua. Vai pitääkö äitisi tehdä puolestasi sekin, kun et itse kykene?

Vierailija
8/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei sovi naisille. Sekoittaa hormonitoiminnan ja naisista tulee miesmäisiä. Ääni muuttuu bassoksi, kulmakarvat paksuuntuu ja vatsa kasvaa.

Vierailija
9/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että kun en itse omaa kovinkaan merkittävää kykyä saati taitoa arvioida kenenkään älykkyyttä, niin miten tai kuinka sinä olet tullut jotopäätökseen, että Halla-aho ei olisi kovinkaan älykäs. - En itse ole HAlla-ahon kannattaja, mutta ei minulla silti ole vaikeuksia sanoa, että hän kirjoittaa ja esittää kirjoituksissaan argumenteja, jos ei nyt "älykkäästi" niin ainakin omasta mielestäni hyvin vakuuttavan oloisesti. Sille en voi mitään, että hänen poliittiset kantansa ovat monella kohtaa erilaiset kuin omani, mutta poliittiset eroavaisuudet eivät tee hänestä yhään vähemmän, tai enemmän älykästä.    

Vierailija
10/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ihminen on "älykäs" jos puhuu omiaan mediassa.

Vierailija
11/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee toki rikosilmoitus äitisi höpsötyksistä, ettet itse edistä ja ylläpidä tabua. Vai pitääkö äitisi tehdä puolestasi sekin, kun et itse kykene?

Uhkailu on laitonta. Rikollista. Et voi haukkua ketään kun syyllistyt paljon pahempaan

Vierailija
12/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten millainen kuikelo tahansa, niin jättipää on se pahin. Ensimmäinen mieheni oli saman tyyppinen, siis ruumiinrakenteeltaan leptosomi, ja hänelläkin oli järkyttävän iso, kaljuuntuva ja jotenkin talille haiseva pää. Ja hänkin kuvitteli tietävänsä kaiken paremmin. Ei oikeasti tiennyt, eikä pysynyt viinasta erossa.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Somatotyypit

Minkäs näköinen itse olet? Onko tohtorin hattua?

Ei, mutta on pari muuta hattua ja osaan yhdyssanat. Toisaalta rikosrekisteriä minulla ei ole ja lasteni lukumäärän tiedän. Heidät on tehty yhdessä ja samassa laillisessa suhteessa.

En harrasta henkilöpalvontaa, kuten ei kukaan älykäs ja normaali ihminen.

Vierailija
13/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se tuntuu kiinnostavan, joka päivä siitä riittää useitakin ketjuja.   :)

Vierailija
14/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhkailu on laitonta. Rikollista. Et voi haukkua ketään kun syyllistyt paljon pahempaan

Vuh vuh vuh vuh vuh, lapsonen. Luepa Rikoslaista, mikä on laiton uhkaus. Näkyy olevan jokin väärinkäsitys sinulla siinäkin kohtaa.

Vierailija
15/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan normimieheltä. Olet vain katteellinen Halla-ahon ylivertaiselle älylle.

Ja hän on siis ylivertainen omiensa joukossa, joiden keskiälykkyys on alle 80.

Vierailija
16/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivertaiselle älylle :D Meinasin kuolla nauruun. Ylivertaisen älykäs mies ei esim. petä vaimoaan...

ohis

Vierailija
17/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on kiva matala ääni. Ei välttämättä ihan heti osaisi yhdistää ääntä ja ulkonäköä.

Vierailija
18/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ihminen on "älykäs" jos puhuu omiaan mediassa.

No siitä en tiedä, mutta Jussi on väitellyt tohtoriksi.

Vierailija
19/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylivertaiselle älylle :D Meinasin kuolla nauruun. Ylivertaisen älykäs mies ei esim. petä vaimoaan...

ohis

Onko jossain tutkimuksessa löydetty yhteys älyn ja pettämisalttiuden välillä?

Vierailija
20/52 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo on jo laiton uhkaus. Kohdistuu tiettyyn henkilöön.

Mikä?