Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaiset määrittelevät itsensä kristillis-sosiaaliseksi liikkeeksi, "koti, uskonto ja isänmaa" ovat tärkeitä. Mutta miksi pj itse

Vierailija
19.04.2019 |

ei noudata näitä arvoja? Hän on eronnut kirkosta, eikä koe itseään uskovaiseksi. Myöskään kristillinen moraali ja kodin arvo ei hänen omassa käytöksessään (aviorikos) näy. Kotimaakin on vähän siinä ja siinä, koska ei ilmeisesti aio ottaa eduskuntapaikkaa vastaan vaan lähtee mieluummin Brysseliin.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuissa on vaikka kuinka paljon ateisteja. Ei se mikään uskonliike ole.

Kyllä jäsenistö ja ehdokkaat ovat keskimäärin uskonnollisempia kuin muissa puolueissa, aika samalla linjalla KD:n kanssa. 

Mika Niikko ja Toimi Kankaanniemi on uskovaisia. Myös persuista postuneet  Simon Elo ( papin poika ) ja Sampo Terho uskovaisia.

Vierailija
22/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun soinilaiset ulostettiin puolueesta, niin se siirtyi reilusti vasemmistokonservatismista kohti oikeistoliberalismia. Esim. monta homoa otettiin heti puolueeseen ja yksi heistä pääsi eduskuntaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jäsenistö ja ehdokkaat ovat keskimäärin uskonnollisempia kuin muissa puolueissa, aika samalla linjalla KD:n kanssa. 

Mika Niikko ja Toimi Kankaanniemi on uskovaisia. Myös persuista postuneet  Simon Elo ( papin poika ) ja Sampo Terho uskovaisia.

Samoin vaalikoneiden uskontoaiheisten kysymysten vastaukset ovat paljastaneet että persut ovat keskimääräistä uskonnollisempaa väkeä.

Vierailija
24/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo koti uskonto isänmaa on kokoomuksen vaalislogan.

Tausta on vanhempi, mutta joo Persujen lisäksi Kokoomus ja KD ovat käyttäneet tuota iskulausetta.

Vierailija
25/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILLÄ PERUSTEELLA "koti uskonto isänmaa" on Kokoomuksen slogan? "Koti" = tanssitaan Eu:n pillin mukaan? Uskonto= ööh, talouskasvu? Isänmaa = Eu???

Olen iloinen jos joku näyttää tämän vääräksi, että miten Kokoomus toimii ja mitä ajaa.

Vierailija
26/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä 3 sanaa eivät merkitse mitään sen nänsä, vaan se miten he toimivat esim viime kaudella, mitä heidän pitää politiikkaansa oli.

Äänestivät ihmisiä vastaan jokaikisessä äänestyksessä.

Eli se kertoo enemmän kuin 3 tai tuhat sanaa.

Sanat ovat sanoja. Teot puhuvat puolestaan.

Vierailija
27/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MILLÄ PERUSTEELLA "koti uskonto isänmaa" on Kokoomuksen slogan? "Koti" = tanssitaan Eu:n pillin mukaan? Uskonto= ööh, talouskasvu? Isänmaa = Eu???

Olen iloinen jos joku näyttää tämän vääräksi, että miten Kokoomus toimii ja mitä ajaa.

Tuo on ollut aiemmin, silloin kun äänestäjät olivat lähinnä valkokaartilaisten jälkeläisiä.

Vierailija
28/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho erosi ev.lut.kirkosta samoihin aikoihin kuin Soini. Sen jälkeen kun naiset hyväksyttiin papeiksi.

Vierailija
29/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS ei todellakaan ole kristillinen. Tämän näkee helposti vaikka vertailemalla Kirkko ja kaupunki -lehteä PS:n äänenkannattajaan Suomen Uutisiin. Kyseiset tiedotusvälineet edustavat täysin päinvastaisia poliittisia linjoja.

On se kristillinen mutta ev.lut.kirkossa persuja ärsyttää mm. nykyinen homomyönteisyys, naispappeus ja se että muitakin uskontoja suvaitaan.

Vierailija
30/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus oli koti, uskonto ja isänmaa -tyyppinen puolue silloin kun Kari Suomalainen oli vielä hengissä ja teki pilapiirroksiaan (k. 1999).

Kari esitti silloiset puolueet mieshahmoisina pilapiirroksissaan: kokoomus oli sellainen iso lihava mies liperi kaulassa ja sotilaskypärä päässä. Muutkin hahmot olivat sellaisia, joita on tänään vaikea tunnistaa, kepu oli maatalon juntti isäntä, kristilliset olivat körttiläisiä, demarit langanlaiha duunari haalareissaan, jne.

Vierailija
31/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä naispappeutta minäkin ja nuori nainen olen. Jotenkuten olen uuden testamentin lukenut. En ole paikalta poistunut kun nainen saarnaa mutta kiusaannun.

Täällä tämän saa sanoa :)

Vierailija
32/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivari ateisti

Vierailija
33/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soini korosti puolueen arvojen pohjautumista kristillispohjaiseen eurooppalaiseen kulttuuriin, ei niinkään uskoon.

Soini on hyvin ahdasmielinen, eikä hyväksy muita arvoja kuin omansa. Hän piti aika kovaa kuria puolueessa ja toisella tavalla ajattelevat eivät saaneet äänestää oman tahtonsa mukaan. Jos äänesti, niin siitä tuli seuraamukset. Halliksen aikana puolueesta on tullut paljon suvaitsevaisempi, uskokaa tai älkää.

Vierailija
34/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti korkeakoulutettu nainen ja kannatan perussuomalaisia. Siksi koska mielestäni he tekevät oikeaa politiikkaa. Kristilliset arvot sopivat minulle, vaikken jumaliin voi uskoa. Kristinusko on myös eurooppalaisen kulttuurin perusta. Teen mielelläni yhteistyötä uskovien kanssa koska heillä on oikeita arvoja, en koe siinä mitään ristiriitaa. Uskonto on henkilökohtainen asia, politiikka taas yhteistyötä.

Vierailija
35/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapuhe FM 19.4.2019: Katso tästä KAIKKI eurovaaliehdokkaat

Vierailija
36/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on määritellyt persut kristillisiksi? Äänestäjät ova samanlaista sekasoppaa kuin muillakin puolueilla. 

Vierailija
37/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä naispappeutta minäkin ja nuori nainen olen. Jotenkuten olen uuden testamentin lukenut. En ole paikalta poistunut kun nainen saarnaa mutta kiusaannun.

Kai tiedät että se oli vain misogyyni Paavali, joka oli naispappeja vastaan. Ei Jeesuksella ollut mitään sitä vastaan, että naisetkin saarnaavat.

Vierailija
38/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla tulee olemaan kiusallista entistä enemmän, sillä papeista jo puolet on naisia ja osuus kasvaa koko ajan.

Vierailija
39/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho ei ole myöskään lastenkasvatuslinjassaan kovin kristillinen. Lukitsee lapset komeroon vaikka Raamatussa kehotetaan käyttämään vitsaa.

VANHASSA Testamentissa. Onko VT sinulle kristillisempää arvopohjaa kuin Uusi Testamentti, joka on sentää Jkr. kirjoitettu? "Isät, älkää kiihottako lapsianne vihaan", kirjoittaa apostoli Paavali.  

Jeesus erikoisesti voidaan kai mainita KRISTILLISEN lastenkasvatuksen tuojana: "lastenkaltaisten on Taivasten Valtakunta", hän sanoi,. otti syliin lapsia ja siunasi heitä.  

Vierailija
40/65 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapakristillisyys on jees. Sunnuntait huilitaan, joulut ja pääsiäiset vietetään kuten ennenkin perheen kanssa, lapset ristitään, rippijuhlat vietetään, mennään kirkossa naimisiin ja siellä myös vietetään hautajaiset. Suvivirsi lauletaan ja uskontotunnilla istutaan kiltisti. Länsimainen juutalaiskristillisyys on vauraan ja demokraattisen yhteiskuntamme moraalikäsityksen perusta, parempi kuin kommunismi, islam tai fasismi. Aaaaaamen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi