Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä ymmärrä naisia alkuunkaan

Vierailija
18.04.2019 |

Eräskin nainen tuntui olevan minusta kiinnostunut, flirttaili ja sääti koko ajan jotain kanssani. Vaikutti kaikinpuolin siltä, että olisi ollut kiinnostunut, mutta pamautti tässä nyt pari päivää sitten ilmoille tiedotteen, että on alkanut seurustelemaan. Olin vähän puulla päähän lyöty. Sitten taas on ollut tapauksia joista ei voisi kuuna päivänä kuvitella, että olisivat kiinnostuneita, mutta sitten ovat kuulemma olleetkin.

Mikähän siinäkin on, että nämä jutut on niin vaikeita?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on sitten ihan tavallista vain "testata" viehätysvoimaansa. 

Näin olen ymmärtänyt, mutta en sitä en ymmärrä, että milloin näin aina tapahtuu. Mikä on milloinkin naisen käyttäytymisen syynä.

Ap

Juu en minäkään sitä tiedä mistä milloinkin on kyse. 

Lisäksi naisilla on kuulemma ns. varamiehiä katsottuna valmiiksi, eli jos ne on suhteessa niin houkuttelevat yhden tai kaksi miestä ihastumaan itseensä, jotta on mies varalla jos tulee ero. Tämän on naiset itse sanoneet, että ihan normaalia heille ja ihmettelivät että eikö muka miehillä ole varanaisia.

Vierailija
42/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nainen flirttaa ja säätää kanssasi kaikenlaista ja osoittaa selvästi olevansa sinusta kiinnostunut. Ilmeisesti sinä et osoittanut kuitenkaan mielenkiintoa syventää suhdettanne, kun nainen kerran kyllästyi säätämään ja etsi miehen joka haluaa seurustella. Mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Nainen toivoi sinulta vastakaikua kiinnostukselleen, mutta ei saanut sitä. Sitten hän siirtyi seuraavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on sitten ihan tavallista vain "testata" viehätysvoimaansa. 

Näin olen ymmärtänyt, mutta en sitä en ymmärrä, että milloin näin aina tapahtuu. Mikä on milloinkin naisen käyttäytymisen syynä.

Ap

Juu en minäkään sitä tiedä mistä milloinkin on kyse. 

Lisäksi naisilla on kuulemma ns. varamiehiä katsottuna valmiiksi, eli jos ne on suhteessa niin houkuttelevat yhden tai kaksi miestä ihastumaan itseensä, jotta on mies varalla jos tulee ero. Tämän on naiset itse sanoneet, että ihan normaalia heille ja ihmettelivät että eikö muka miehillä ole varanaisia.

No höpö höpö!  XD

"Houkuttelevat miehet ihastumaan" - voi kerro, miten se tehdään! Niin monesti olen saanut ihastuksiltani nuorena pakit!

Kun olen suhteessa, en ole kiinnostunut muista.

Jos suhde on pelkkä p*nosuhde, voin miettiä varamiehiä siihen. N

Vierailija
44/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehti ensin..

Vierailija
45/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näkee sinussa veljensä kaverin ja yrittää olla siksi itsekin sinun kaveri. Tuskin heittäisi ronskia läppää ihastukselleen.

Vierailija
46/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kenties haku päällä ja kiinnostunut monesta yhtäaikaa?

Tai sitten hänelle tuollainen käytös oli normaalia, minkä laskit kiinnostukseksi ja ymmärsit väärin?

Tai sitten on sen tyyppinen ihminen joka flirttailee huvin vuoksi?

Näitä vaihtoehtoja tuli mieleen. Olen ollut naisena samanlaisessa tilanteessa niin että mies vaikutti hyvin, hyvin kiinnostuneelta, muttei sitten ollutkaan. Flirttaili ja antoi ymmärtää, sellainen kiltti seurakuntamies vieläpä. Luulen, että se vain halusi mun huomiota eikä tajunnut olevansa hieman julma. Miehellä ei ollut pahemmin kokemusta naisista, liekö tajunnut että meilläkin on tunteet.

Joskus minusta on kuviteltu kiinnostusta, koska olen hymyilevä ja ystävällinen kaikille. Joku saattaa käyttäytyäkin niin vain kiinnostuneena, joten ymmärrän hyvin. Kannattaa tarkkailla myös sitä, eroaako käytös muiden ihmisten kohdalla.

Tuo sinun seurakuntamies kuulostaa vähän yhdeltä mieheltä, johon joskus tutustuin. Tosi charmantti ja kaikkea mutta ei kyennyt etenemään naisten kanssa mihinkään ellei kokenut hallitsevansa tilannetta täydellisesti. Annoin olla, joku muu alistuvampi nainen sitten vei.

Vierailija
47/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea tätä ketjua, joten kerron vain sen, että kyllä miehetkin osaavat.

Olin tapaillut erästä lähes viisikymppistä miestä jonkin aikaa, ja hän oli tehnyt kaikenlaisia suunnitelmia yhteisen tulevaisuutemme varalle. Minun mielestäni hän eteni aivan liian nopeasti, mutta ajattelin, että kai hän vain oli niin innostunut. Yllätyin aika tavalla, kun hän katosi puhelimen ulottumattomiin juuri ennen isoa sovittua menoa ja palasi maisemiin kahden viikon kuluttua mentyään juuri naimisiin. Entinen naisystävä oli kävellyt eräänä päivänä vastaan ja intohimo oli näemmä leimahtanut.

Tämä oli kummallisin omalle kohdalleni sattunut tapaus, mutta muitakin omituisia on ollut. Miten miehet voivat olla noin vaikeita ja oikukkaita?

Vierailija
48/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea tätä ketjua, joten kerron vain sen, että kyllä miehetkin osaavat.

Olin tapaillut erästä lähes viisikymppistä miestä jonkin aikaa, ja hän oli tehnyt kaikenlaisia suunnitelmia yhteisen tulevaisuutemme varalle. Minun mielestäni hän eteni aivan liian nopeasti, mutta ajattelin, että kai hän vain oli niin innostunut. Yllätyin aika tavalla, kun hän katosi puhelimen ulottumattomiin juuri ennen isoa sovittua menoa ja palasi maisemiin kahden viikon kuluttua mentyään juuri naimisiin. Entinen naisystävä oli kävellyt eräänä päivänä vastaan ja intohimo oli näemmä leimahtanut.

Tämä oli kummallisin omalle kohdalleni sattunut tapaus, mutta muitakin omituisia on ollut. Miten miehet voivat olla noin vaikeita ja oikukkaita?

Tajuat varmaan kuitenkin, että näitä oikkutapauksia löytyy ihan sukupuolesta riippumatta. Juuri yksi tuttuni kertoi, että hän tarvitsee rauhoittavia kestääkseen poikaystäväänsä, joka tempaisee mihin ilmansuuntaan milloinkin.

Vierailija
49/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuat varmaan kuitenkin, että näitä oikkutapauksia löytyy ihan sukupuolesta riippumatta. Juuri yksi tuttuni kertoi, että hän tarvitsee rauhoittavia kestääkseen poikaystäväänsä, joka tempaisee mihin ilmansuuntaan milloinkin.

Niinhän minä heti alussa sanoinkin.

Vierailija
50/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no huh huh ei voi muuta sanoa. taidan itse seukkailla samanlaiset elämäntuulahduksen kanssa joka ei tosin sure eilistä ei huomista ei mitään vaan antaa tuulen viedä ja lepattaa ja tahtoo naimisiin muttei ole pakko hei elämä on seikkailu jee! hän on ulkomaalainen. sillä tuskin on mitään tekemistä asian kanssa vaan tämä ihmistyyppi löytyy joka kulttuurista. en ihmettelisi vaikak paukkaisi naimisiin las vegasissa viikon tuttavuuden jälkeen tai jotain.

Vierailija
51/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään ymmärrä, vaikka itsekin olen nainen.

Suora puhe on paras tapa selvitellä missä mennään.

Vierailija
52/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä naisia. Aluksi seksi maistuu jopa muutaman vuoden. Sitten se alkaa vähenemään ja lopulta suoranaista puutetta. Pitääkö tosiaan vaihtaa aina välillä että on mielenkiintoa seksiin?

Aika reilusti alapeukkua tosiasian toteamisesta. Näkyykö sen koko tekstistäkin? Tavis siis naisten mielestä pieni pas.. jonka omaavan olisi viisainta tehdä yhden narun keinu.

Vierailija
53/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ole mies ja puhu naiselle ja kerro sitten meillekin miten kävi! Saattaisi auttaa muita samassa veneessä olijoita!

Vierailija
54/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt kuulostaa että nainen oli tosi kiinnostunut ja ihastunut, kun harva pelaa mitään pelejä ellei ole aivan sekopää ,kun on ihastunut niin kyllä se kaikki energia silloin menee vaan siihen lepertelyyn ja vaikutuksen tekoon :) kuulostaa että sua jäi vähän kaivelemaan vaikket ensin tainnutkaan lämmetä tuolle naiselle. jos taas tunnet puhdasta narsistista huomion saamista ja se tuntuu hyvälle niin nauti, ei mitään pahaa siinä ole! nainen on kuitenkin ollut vissiin vähän nöyryytetty kun et innostunut hänestä ja siksi töräytti että on varattu nyt.  näin se musta on mennyt. joten tässähän pitää nyt ihmetellä miten et tätä kaikkea tajua?? no miehet ja naiset näinhän se menee, onneksi voidaan selventää toisillemme näitä ajatuksia

En tiedä. Voi olla, että se on mennyt noin tai sitten ei. Kuten todettua, niin minulla on lievähköjä vaikeuksia ottaa naisista selkoa. Ja niin vaikuttaisi olevan muillakin, ainakin jos keskusteluun on uskomista.

En ehkä ihan aluksi ollutkaan kovin kiinnostunut naisesta, mutta paremmin tutustuttuamme aloin pitää hänestä aika paljonkin, hänen flirttailunsa ja jatkuva läsnäolo ei ainakaan helpottanut asiaa. Olin kyllä flirtissä mukana alusta alkaen, heti kun nainen sen itse aloitti. Enkä mielestäni ole naista mitenkään nöyryyttänyt, eikä hän mielestäni myöskään ole käyttäytynyt mitenkään ikävästi minua kohtaan missään vaiheessa, että voisin olettaa hänen olevan minulle jotenkin erityisen vihainen. Ehkä hän oli ihastunut, ehkä testasi viehätysvoimaansa, ehkä oli vain kaverillinen, ehkä taas vain piti flirttailusta. Tai sitten oli sekopää. Kuka tietää varmaksi.

Ap

Vierailija
55/56 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt kuulostaa että nainen oli tosi kiinnostunut ja ihastunut, kun harva pelaa mitään pelejä ellei ole aivan sekopää ,kun on ihastunut niin kyllä se kaikki energia silloin menee vaan siihen lepertelyyn ja vaikutuksen tekoon :) kuulostaa että sua jäi vähän kaivelemaan vaikket ensin tainnutkaan lämmetä tuolle naiselle. jos taas tunnet puhdasta narsistista huomion saamista ja se tuntuu hyvälle niin nauti, ei mitään pahaa siinä ole! nainen on kuitenkin ollut vissiin vähän nöyryytetty kun et innostunut hänestä ja siksi töräytti että on varattu nyt.  näin se musta on mennyt. joten tässähän pitää nyt ihmetellä miten et tätä kaikkea tajua?? no miehet ja naiset näinhän se menee, onneksi voidaan selventää toisillemme näitä ajatuksia

En tiedä. Voi olla, että se on mennyt noin tai sitten ei. Kuten todettua, niin minulla on lievähköjä vaikeuksia ottaa naisista selkoa. Ja niin vaikuttaisi olevan muillakin, ainakin jos keskusteluun on uskomista.

En ehkä ihan aluksi ollutkaan kovin kiinnostunut naisesta, mutta paremmin tutustuttuamme aloin pitää hänestä aika paljonkin, hänen flirttailunsa ja jatkuva läsnäolo ei ainakaan helpottanut asiaa. Olin kyllä flirtissä mukana alusta alkaen, heti kun nainen sen itse aloitti. Enkä mielestäni ole naista mitenkään nöyryyttänyt, eikä hän mielestäni myöskään ole käyttäytynyt mitenkään ikävästi minua kohtaan missään vaiheessa, että voisin olettaa hänen olevan minulle jotenkin erityisen vihainen. Ehkä hän oli ihastunut, ehkä testasi viehätysvoimaansa, ehkä oli vain kaverillinen, ehkä taas vain piti flirttailusta. Tai sitten oli sekopää. Kuka tietää varmaksi.

Ap

Ehkä sun vaan pitäisi nyt ottaa selvää asiasta ;) 

Vierailija
56/56 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmin puolin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä sun vaan pitäisi nyt ottaa selvää asiasta ;) 

Ehkä sitten joskus.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi