Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia miettiä eroa?

Vierailija
18.04.2019 |

Mietin välillä eroa, koska mies on todella paljon kavereiden kanssa. Nytkin terassilla ja huomenna hänen päivä viereähtää harrastuksen parissa. Ensi viikolla taas hänen kaverin synttärit jolloin menee baariin. Baarissa tykkää viettää aikaa. Ei ole edes kuukauden taukoa ettei olisi baarissa. Itseäni ei kiinnosta baareilu yhtään. Jos on kotona niin yleensä pelaa tietokoneella. Ehkä noin kerran viikossa katsotaan yhdessä telkkaria. Seksissä mies ei ole tehnyt aloitetta 3 kuukauteen ja itse en jaksa enää tehdä, koska tulen aina torjutuksi. Meillä on kaksi pientä lasta.
Mitä mieltä olette?
Itse haluaisin olla enemmän miehen kanssa. Miten paljon te olette miestenne kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia miettiä eroa, sillä puolet avioliitoista päättyy eroon, avioliitoista vielä useampi.

Teidän tapauksessa en ihmettele yhtään, että mietit eroa. Miehesi elää kuin olisi poikamies, vaikka teillä on lapsiakin.

Vierailija
2/4 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...avoliitoista vielä useampi, piti sanomani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on toinen nainen?

Vierailija
4/4 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mielestäni ihan hyväkin parisuhde omine ongelmineen toki, mutta jostain syystä aina keväisin ero käy mielessä, vaikka mikään ei olisi pielessä. Pari kertaa oon huvitellut itseäni kattelemalla vapaana olevia kämppiä Helsingin keskustasta ja miettinyt sisustusta omaan kämppään ym.

Mut teidän tilanteessa auttais ehkä asiasta keskustelu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän