Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä ymmärrä naisia alkuunkaan

Vierailija
18.04.2019 |

Eräskin nainen tuntui olevan minusta kiinnostunut, flirttaili ja sääti koko ajan jotain kanssani. Vaikutti kaikinpuolin siltä, että olisi ollut kiinnostunut, mutta pamautti tässä nyt pari päivää sitten ilmoille tiedotteen, että on alkanut seurustelemaan. Olin vähän puulla päähän lyöty. Sitten taas on ollut tapauksia joista ei voisi kuuna päivänä kuvitella, että olisivat kiinnostuneita, mutta sitten ovat kuulemma olleetkin.

Mikähän siinäkin on, että nämä jutut on niin vaikeita?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ei naisetkaan ymmärrä sinua.

Vierailija
2/56 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet ja leevit, vielä te joskus opitte jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, ei naisetkaan ymmärrä sinua.

No ei takuulla ymmärrä. Hyvä jos ymmärrän itsekään! :D

Ap

Vierailija
4/56 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja oudolta kuulostaa kuvaamasi käytös. En osaa selittää.

Vierailija
5/56 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkäpä hän olikin kiinnostunut. Kiinnostus ei kuitenkaan vielä tarkoita, että hän haluaisi seurustella kanssasi, tai edes että hän haluaisi treffeille kanssasi. Minä flirttailen kiinnostaville miehille. Jos juttu tuntuu luistavan, ja kiinnostus on molemminpuolista, niin suhdetta voi siitä alkaa syventää pikku hiljaa. Useimmiten juttu jää pelkkään flirttiin, ja se on ihan ok.  Joskus taas saatan olla kiinnostunut, mutta en uskalla flirttailla, koska kohde ei tunnu flirttaavan takaisin tms. Sellaista se on. Loppujen lopuksi asioihin saa selkoa van pyytämällä treffeille ja katsomalla, miten tilanne kehittyy. Ei se ole sen vaikeampaa.

Vierailija
6/56 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti huomasi, ettei sulla tarpeeksi tasaisia tuloja ja tarpeeksi maksukykyä. Siihen loppui kiinnostus.

Vierailija
7/56 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sun ois pitänyt tehdä jotain aloitetta ap kun nainen antoi ymmärtää että on kiinnostunut. kyllähän siinä nyt vissiin ihan periaatteen vuoksi mies voi osoittaa edes että ymmärtää naisen kiinnostuksen. ei nainen kauan jaksa perässä roikkua jos annoit ymmärtää ettei sua kiinnostanut. että ehkä ihan siitä oli nyt kyse.

Vierailija
8/56 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kenties haku päällä ja kiinnostunut monesta yhtäaikaa?

Tai sitten hänelle tuollainen käytös oli normaalia, minkä laskit kiinnostukseksi ja ymmärsit väärin?

Tai sitten on sen tyyppinen ihminen joka flirttailee huvin vuoksi?

Näitä vaihtoehtoja tuli mieleen. Olen ollut naisena samanlaisessa tilanteessa niin että mies vaikutti hyvin, hyvin kiinnostuneelta, muttei sitten ollutkaan. Flirttaili ja antoi ymmärtää, sellainen kiltti seurakuntamies vieläpä. Luulen, että se vain halusi mun huomiota eikä tajunnut olevansa hieman julma. Miehellä ei ollut pahemmin kokemusta naisista, liekö tajunnut että meilläkin on tunteet.

Joskus minusta on kuviteltu kiinnostusta, koska olen hymyilevä ja ystävällinen kaikille. Joku saattaa käyttäytyäkin niin vain kiinnostuneena, joten ymmärrän hyvin. Kannattaa tarkkailla myös sitä, eroaako käytös muiden ihmisten kohdalla.

Vierailija
9/56 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kenties haku päällä ja kiinnostunut monesta yhtäaikaa?

Tai sitten hänelle tuollainen käytös oli normaalia, minkä laskit kiinnostukseksi ja ymmärsit väärin?

Tai sitten on sen tyyppinen ihminen joka flirttailee huvin vuoksi?

Näitä vaihtoehtoja tuli mieleen. Olen ollut naisena samanlaisessa tilanteessa niin että mies vaikutti hyvin, hyvin kiinnostuneelta, muttei sitten ollutkaan. Flirttaili ja antoi ymmärtää, sellainen kiltti seurakuntamies vieläpä. Luulen, että se vain halusi mun huomiota eikä tajunnut olevansa hieman julma. Miehellä ei ollut pahemmin kokemusta naisista, liekö tajunnut että meilläkin on tunteet.

Joskus minusta on kuviteltu kiinnostusta, koska olen hymyilevä ja ystävällinen kaikille. Joku saattaa käyttäytyäkin niin vain kiinnostuneena, joten ymmärrän hyvin. Kannattaa tarkkailla myös sitä, eroaako käytös muiden ihmisten kohdalla.

Samoja vaihtoehtoja mietin. Minulta sai helpon huomion, ja ehkä sitten nainen vaan otti sen ensimmäisen joka teki tarpeeksi selvän aloitteen.

Ap

Vierailija
10/56 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja vaihtoehtoja mietin. Minulta sai helpon huomion, ja ehkä sitten nainen vaan otti sen ensimmäisen joka teki tarpeeksi selvän aloitteen.

Ap

Toivottavasti et ehtinyt liikaa ihastua ja pettyä!

Vierailija
11/56 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No molempia ehdin kyllä vähän, mutta en onneksi liikaa kuitenkaan.

Ap

Vierailija
12/56 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No molempia ehdin kyllä vähän, mutta en onneksi liikaa kuitenkaan.

Ap

Harmi :(

Vierailija
13/56 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ainoo

Vierailija
14/56 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä naisia. Aluksi seksi maistuu jopa muutaman vuoden. Sitten se alkaa vähenemään ja lopulta suoranaista puutetta. Pitääkö tosiaan vaihtaa aina välillä että on mielenkiintoa seksiin?

Vierailija
15/56 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelelaulu "La donna e mobile." Tosiaan tuo ensimmäinen on flirttaillut kanssasi, nauttinut ehkä saamastaan huomiosta ehkä antanut ymmärtää enemmän kuin mitä on ollut tulossa... Tähän varmaan syyllistyy niin naisia kuin miehiä. No sitten taas jos et ole osannut lukea tietyistä naisista, että ovat kiinnostuneita, niin voivat olla ujoja ja introvertteja. Kyllä se oikea sinullekin löytyy. Vaikutat mukavalta tyypiltä.

Vierailija
16/56 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että riiputit naista löyhässä hirressä, etkä tehnyt mitään aloitetta. Nainen selvästi teki, et tarttunut siihen mitenkään. Kun nainen osoittaa vihreää valoa, niin silloin pitäisi tehdä jotain. Se jotain on treffipyyntö. Kukaan ei jaksa ikuisesti vain hymyillä ja tuijottaa. Se alkaa vituttamaan. Itse siirryn seuraavaan mieheen, jos mies vain pelailee, eikä tee mitään konkreettista. Sinä pelasit itsesi ulos ja nainen reiluna ilmoitti, että on alkanut seurustemaan, että turha enää kiinnostua.

Vierailija
17/56 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että riiputit naista löyhässä hirressä, etkä tehnyt mitään aloitetta. Nainen selvästi teki, et tarttunut siihen mitenkään. Kun nainen osoittaa vihreää valoa, niin silloin pitäisi tehdä jotain. Se jotain on treffipyyntö. Kukaan ei jaksa ikuisesti vain hymyillä ja tuijottaa. Se alkaa vituttamaan. Itse siirryn seuraavaan mieheen, jos mies vain pelailee, eikä tee mitään konkreettista. Sinä pelasit itsesi ulos ja nainen reiluna ilmoitti, että on alkanut seurustemaan, että turha enää kiinnostua.

Olen tätäkin vaihtoehtoa pohtinut, että olisin mokannut koko homman vaan sillä, että flirttailin ja jätin aloitteen tekemättä. Aloitteen jätin tekemättä, koska olen mokannut näitä ns. "varmoja kiinnostuksen merkkejä"  niin monesti, ja nainen ei mielestäni mitenkään kovin suoraan ilmaissut, että olisi ollut kiinnostunut vakavammin. Nainen ilmoitti, että on alkanut seurustelemaan, mutta hänen käytöksensä on edelleen samaa kuin ennen. Eli on ilmeisesti vaan joku huomiosta ja flirttailusta nauttiva yksilö. Tai sitten on niin kiinnostunut minusta edelleenkin, että ei voi pysyä erossa. 

Ei tosiaan ole minua varten nämä pariutumisleikit. Olen joko liian tyhmä, tai sitten liian fiksu, että pyörittelen aina nämä jutut ihan solmuun päässäni. Joku tässä kuitenkin mättää pahasti.

Ap

Vierailija
18/56 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä teit ap silloin, kun huomasit naisen olevan kiinnostunut? Ai et mitään? Ajattelit vain, että sen naisennolisi pitänyt jäädä odottelemaan mahdollidta aloitettasi seuraavaksi 40 vuodeksi yksinään? Noin siinä käy, kun ei tee mitään, joku aikaansaavampi mies vie naisen nenäsi edestä.

Vierailija
19/56 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et osaa lukea naisen kiinnostusta. Näköjään tuo nainen on vain iloinen ja ystävällinen luonne. Moni mies esim. luulee hymyilyä kiinnostukseksi naisen taholta. Minä mm hymyilen eniten niille, joista en ole yhtään kiinnostunut ja olen jännityksestä hermostuneen vakava ja välttelevä, jos olen kiinnostunut.

Vierailija
20/56 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et osaa lukea naisen kiinnostusta. Näköjään tuo nainen on vain iloinen ja ystävällinen luonne. Moni mies esim. luulee hymyilyä kiinnostukseksi naisen taholta. Minä mm hymyilen eniten niille, joista en ole yhtään kiinnostunut ja olen jännityksestä hermostuneen vakava ja välttelevä, jos olen kiinnostunut.

No joo, en todellakaan osaa. En oikein osaa ymmärtää sitä, että minulle hymyilevät, flirttailevat, seuraani hakeutuvat yms. tekevät naiset eivät ole kiinnostuneita, mutta sitten taas jossain seinän varressa hiljaa hiippailevat naiset ovatkin. Olen tosiaan aika monesti tehnyt sen virheen, että olen luottanut noihin edellämainituihin merkkeihin ja sitten pettynyt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi