Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menen kampaajalle, haluan että kampaaja puhuu kanssani hiuksistani.

Vierailija
18.04.2019 |

Siitä että mitä tällä kertaa tehdään. Voin myös kysellä hiusten hoitovinkkejä tai tiedustella omien hiusteni kuntoa.
En halua kyselyitä työstäni tai uteluita lomien viettopaikoistani. Ei myöskään kiinnosta kampaajan lomareissut tai lastensa tapahtumat.
Kampaajat, jos en itse ala juttelemaan omista asioistani tai vastaan uteluihin lyhytsanaisesti, niin turpa tukkoon muuten paitsi hiuksiini liittyen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: kerro toiveestasi kampaajalle.

Osa meistä on normaaleja ja haluaa puhua mm. matkustamisesta.

Vierailija
2/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon otat stressiä tästä. Näin aspatekijän näkökulmasta: meille tulee paljon vastaan väkeä, jotka haluavat jutella henkilökohtaisia. Se on meidän työtä. Siihen me totutaan. Ei ole henkilökohtaista dissausta sinua kohtaan. Chillaa. Se on vain pari tuntia elämästäsi. Ole vähän avoimempi. Et mene rikki siitä..

Vierailija
4/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon otat stressiä tästä. Näin aspatekijän näkökulmasta: meille tulee paljon vastaan väkeä, jotka haluavat jutella henkilökohtaisia. Se on meidän työtä. Siihen me totutaan. Ei ole henkilökohtaista dissausta sinua kohtaan. Chillaa. Se on vain pari tuntia elämästäsi. Ole vähän avoimempi. Et mene rikki siitä..

Se on sinulle vain pari tuntia elämästäsi ja lisäksi saat siitä palkkaa. Joten tee asiakkaan toiveiden mukaisesti.

T. Eri

Vierailija
5/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat varmaan ymmärtävät, että asiakkaita on moneksi ja että osa haluaa sen kerrankin rentoutua ja olla vaikkapa hiljaa.

Itse kyllä sanonkin sen kampaajalle.

Vierailija
6/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin, että kampaajalla olisi oikeasti mielipide hiuksistani kun kysyn. Ovatko ne millaisessa kunnossa? Onko väritoiveeni realistinen? Minkälainen malli sopisi hiusten materiaaliin? Usein vaan kohauttavat olkiaan ja sanovat, että riippuu mitä haluat. Jotkut oikein tihkuvat kiinnostumattomuutta omaa alaa kohtaan.

Vierailija
7/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös ärsyttää kampaajien juttelu, väkisin pitää asioita kysellä. Monesti olen lopettanut muuten

hyvin leikkaavan kampaajan luona käynnit tuon takia. Nyt vihdoin sain suuni auki ja sanoin että haluan

istua rauhassa lehteä lukien hänen tehdessä työtään. Nolotti kyllä ja varmistin ettei hän loukkaantunut

sanoistani. Kuulemma koulutuksessa opetetaan että asiakkaalle täytyy jutella. 

Vierailija
8/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antisosiaalinen persoonallisuus. 

Vierailija
9/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin, että kampaajalla olisi oikeasti mielipide hiuksistani kun kysyn. Ovatko ne millaisessa kunnossa? Onko väritoiveeni realistinen? Minkälainen malli sopisi hiusten materiaaliin? Usein vaan kohauttavat olkiaan ja sanovat, että riippuu mitä haluat. Jotkut oikein tihkuvat kiinnostumattomuutta omaa alaa kohtaan.

Hiusten materiaaliin X"""DDDDD

Vierailija
10/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä muista käyntiä, missä ei olisi jossain kohtaa tuoliin istuttuani aloitettu keskustelua ; joko olet lomilla tai mikä nyt on juuri silloin ajankohtaista. MInä otan yleensä lehden käteen ja alan sitä selata sen jälkeen kun on päästy yhteisymmärrykseen pään osalta. Kyllä ammattilainen sen on oppinut erottamaan, milloin asiakas on juttutuulella ja milloin haluaa vain hiustensa tulevan kuntoon. Jos joku alkaa utelemalla utelemaan sinun jostain perhe/työasioista on se vähän epäasiallista, niinkuin edellä kirjoitettiin aloite tulkoon asiakkaalta.

Vierailija
11/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusten materiaaliin X"""DDDDD

Tarkoittikohan kirjoittaja tällä hiustensa suoruutta/hentoutta/kiharuutta/karkeutta ym... ei kai siinä nauramista ole ?

Vierailija
12/28 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei vielä koskaan ole ollut tungettelevaa kampaajaa. Yleensä ensin juttelen vähän hiuksista, saatan sanoa jotain ystävällistä säästä, sitten otan lehden käteen. Vastaan parilla sanalla, ystävällisesti, jos keskusteluyritys jatkuu. Aika nopeasti oikeastaan aina kampaaja hiljenee. Uskon että monet ovat helpottuneita, kun ei tarvitse kälättää kanssani.

Vierailija
13/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä missään muuallakaan asiakaspalvelutilanteisa juttele omista henkilökohtaisista asioistani. Miksi sitten kampaajalle pitäisi selittää ummet ja lammet omia juttujani.

Miksi ne aina lähtee sellaisia kyselemään?

Tästähän se kampaajien mainekin johtuu, että ovat pölöttäviä juoruakkoja.

Vierailija
14/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se syy, miksi käyn kampaajalla aina Tallinnassa. Kielimuurin takia saa olla paremmin rauhassa.

Vierailija
15/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kampaaja ei oo mulla ikinä kyselly matkustelusta, tosin en matkustelekaan joten hyvä vaan.

Tykkään sellasista jotka ei puhu paitsi just hiuksiin liittyen mutta niistäkään ei tarvi jauhaa lopputtomiin, olennaiset käydään läpi ja sit ollaan hiljaa.

Vierailija
16/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan kampaajalla latvat tasaa itse raidat tekee kaveri. Hiukset on ihanat nykyään. Kyllästyin tähän turhaan löpinään ainoastaan hiuksistani olisin puhunut, mutta se taas ei näille artisteille sopinut.

Viimeinen niitti oli kun hiukset pätkittiin lupaa kysymättä päälaelta asti, kun piti tasoittaa latvat.

Kerran hiukset värjättiin melkein mustiksi, kun piti vain tasoittaa väri, oma väri vaalean ruskea.

Vierailija
17/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun usein silmät kiinni kampaajalla. Silloin ei jutustelua tule.

Vierailija
18/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko nämä ap:n msinitsemat kampaajat jatkavat kyselyjään ja juttelemistaan, vaikka olette kertoneet haluavanne olla rauhassa? Vaikea uskoa.

Vierailija
19/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko nämä ap:n msinitsemat kampaajat jatkavat kyselyjään ja juttelemistaan, vaikka olette kertoneet haluavanne olla rauhassa? Vaikea uskoa.

mainitsemat*

Vierailija
20/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun minä menen kampaajalle niin en jaksa kahta tuntia puhua vain minun hiuksistani :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi