Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menen kampaajalle, haluan että kampaaja puhuu kanssani hiuksistani.

Vierailija
18.04.2019 |

Siitä että mitä tällä kertaa tehdään. Voin myös kysellä hiusten hoitovinkkejä tai tiedustella omien hiusteni kuntoa.
En halua kyselyitä työstäni tai uteluita lomien viettopaikoistani. Ei myöskään kiinnosta kampaajan lomareissut tai lastensa tapahtumat.
Kampaajat, jos en itse ala juttelemaan omista asioistani tai vastaan uteluihin lyhytsanaisesti, niin turpa tukkoon muuten paitsi hiuksiini liittyen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun minä menen kampaajalle niin en jaksa kahta tuntia puhua vain minun hiuksistani :D

Tee muistiinpanoja ja tukisanalista. Etsi taustatietoa. Helposti onnistuu kaksi tuntia.

Vierailija
22/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun minä menen kampaajalle niin en jaksa kahta tuntia puhua vain minun hiuksistani :D

Tee muistiinpanoja ja tukisanalista. Etsi taustatietoa. Helposti onnistuu kaksi tuntia.

Sehän olis kuin terapiaa, joka kuukausi tuntitolkulla jauhaa hiuksista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua juuri jutella kampaajille. Yhden kanssa oli ihan mielenkiintoinen keskustelu kerran kampaajasta ammattina, kertoi vuokratuoleista yms. työhön kuuluvasta, mistä en aiemmin tiennyt. Kyselin silloin häneltä itseltään näitä, koska oli aikalailla ikäiseni eikä kampaamossa ollut silloin muita.

Jotkut haluavat väkisin kysellä jotain minusta, usein kysyvät mitä opiskelen, vaikka olen valmistunut maisteriksi jo monta vuotta sitten ja siten työelämässä. Usein ne keskustelut tyrehtyvät nopeasti, koska en jaksa alkaa selittää omia kuvioitani ventovieraalle, enkä usko että heitä se juuri kiinnostaisikaan, kunhan lätisevät lämpimikseen.

Kerran kuuntelin viereisen tuolin asiakkaan väkinäistä keskustelua parturinsa kanssa: "Mites, oletko sä hiihtäjäihmisiä?" "No juu kyllähän sitä tulee hiihdeltyä..." Oli KESÄKUU. Asiakas oli nuori mies ja vastaili vain pakon edessä. Ketä tällainen, täysin sisällötön keskustelu kiinnostaa? Paitsi tietenkin minua salakuuntelijaa, jolla meinasi pokka pettää :D

Vierailija
24/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viikolla kävin leikkauttamassa tukkaani ja sen reilun puolen tunnin aikana ehdimme hyvin käsitellä niin hiusteni kunto kuin leikkaustyylikin. Sen lisäksi ehdimme hyvin päivittää kuulumiset, omat ja sukulaisten ja tuttavien, huom! juoruilematta. Niin ja olen lopputulokseen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
25/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun usein silmät kiinni kampaajalla. Silloin ei jutustelua tule.

Minä taas korvat kiinni.

Vierailija
26/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun lääkäri alkais udella, missä oon töissä ja onko lomasuunnitelmia.

Vierailija
27/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko nämä ap:n msinitsemat kampaajat jatkavat kyselyjään ja juttelemistaan, vaikka olette kertoneet haluavanne olla rauhassa? Vaikea uskoa.

Yritäpä itse joskus. Kokevat kai olevansa jotain terapeutteja, joiden luota jokainen lähtee keskustelujen jälkeen hyvillä mielin.

Not.

Vierailija
28/28 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Usein vaan tuntuu että kampaaja ei jaksa jutella hiuksista, eikä itsekään sitten kehtaa vaivata kampaajaa. Pursuaa varmaan korvista kaikki hiusasiat.

Mutta silti siitä haluaisin keskustella. En yhtään tykkää kun kampaaja kyselee lomasuunnitelmista, yleensä vastaankin lyhytsanaisesti.

Olen itse lääkäri, ja toden totta keskustelen potilaan kanssa vain hänen vaivastaan ja siihen liittyvistä asioista. Ei siihen sitäpaitsi kyllästy, joutavaan jutusteluun voisinkin kyllästyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi