Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin äitienpäivälahjaksi MYLF-paidan

Vierailija
18.04.2019 |

Tilasin T-paidan ja hupparin, jossa lukee edessä isolla MYLF. Nyt alkoi mietityttämään sopiiko näinä paitoja antaa lahjaksi. Tuli tosin maksamaan jonkin verran kun tulee ulkomailta.

Mitäs palstalaiset mittisi vastaavasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mother You(?) Like to F#... Ei kiitos minulle ainakaan. Jossain lenkillä tai kauppareissulla takin alla voisin pitää tai mökillä työpaitana mutta ei arkikäytössä kuitenkaan. Arkeni koostuu pienten lasteni kanssa olemisesta, leikkipuistoista ja (seurakunnan) perhekerhoista jne. enkä näe alatyylin huumoria niihin kovin sopivaksi.

Jos olisin teiniäiti, saattaisin tykätäkin. Teininä pidin tuon tapaisia juttuja hauskana. Näin kolmekymppisenä lähinnä aiheuttavat myötähäpeää.

Vierailija
2/3 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mother You(?) Like to F#... Ei kiitos minulle ainakaan. Jossain lenkillä tai kauppareissulla takin alla voisin pitää tai mökillä työpaitana mutta ei arkikäytössä kuitenkaan. Arkeni koostuu pienten lasteni kanssa olemisesta, leikkipuistoista ja (seurakunnan) perhekerhoista jne. enkä näe alatyylin huumoria niihin kovin sopivaksi.

Jos olisin teiniäiti, saattaisin tykätäkin. Teininä pidin tuon tapaisia juttuja hauskana. Näin kolmekymppisenä lähinnä aiheuttavat myötähäpeää.

Hauska kotipaita. T-paita hyvä, mutta huppari on ehkä vähän turhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska kotipaita. T-paita hyvä, mutta huppari on ehkä vähän turhempi.

Siksi turhempi, koska hupparia ei saa piiloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme