Libressellä liian härski mainos
Kommentit (178)
Joo aattelin ostaa jotain merkkiä, joka ei häpäise sukupuoltani teeveessä.
Todella mauton mainos, ei edes tee mieli enää ostaa tuota merkkiä, onneksi löytyy muitakin
Kerrankin pil lu on esitetty ihan vaan pil luna. Sen ei tarvitse olla se ainainen vaatimaton käyttöesine, joka on olemassa vain panemista tai synnyttämistä varten. Ihan hauska mun mielestä :)
En usko, että miesten vehkeille naurettais noin. Läpsyteltäisiin jotain ruttuisia nakkeja ja banaaneja musan soidessa.
Sus siunakkoon! Onpas kauhea...
Tai sitten ei. Kyllä taas mielenne pahoititte!
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin pil lu on esitetty ihan vaan pil luna. Sen ei tarvitse olla se ainainen vaatimaton käyttöesine, joka on olemassa vain panemista tai synnyttämistä varten. Ihan hauska mun mielestä :)
Ai, no tuossa mainoksessahan se just muikisteli kutsuvasti huulillaan kuin just panemista varten. Ei ainakaan mikään varsinainen ekan vuotopäivän menkkap*llu
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni se oli kyllä esitetty greippinä, simpukkana ja ties minä mummon lankakeränä.
Vau, runkkarille se toi ihan uusia ideoita välineistä. Taitaa taas olla joku ruotsalaisten tekemä filmi. Niillä kun ei oo tekemisessään ollut mitään häpyä! Nyt vähän enemmänkin.
Kyllä se naisen paras tavara saa aina vähän hiljaiseksi!
Ihana mainos, tottahan se on ettei se ronttönen aina niin kaunis ole mutta mutta mielummin juhlii sitä kun häpee :)
Ja tossahan tietty yritetään kertoa, että se oma toosa ansaitsee parasta huolimatta siitä millanen se on, en osaa nyt tosta loukkaantua.
Ihana mainos. Olemme oppineet häpeämään naisen elimistöä, kiitos valtauskontojen.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että miesten vehkeille naurettais noin. Läpsyteltäisiin jotain ruttuisia nakkeja ja banaaneja musan soidessa.
Miehillä ei ole Roosa Mehiläisiä ja penismonologeja ja muuta oman alapään tuijottelua samalla tavalla kuin naisilla, vaikka nimenomaan miehen alakerta kaipaisi sitä rakkautta ja hyväksyntää ja vastikkeetonta seksiä.
Ihan sairas. Ei varmasti ainakaan myyntiä lisää, joten siinäkin suhteessa turha ja epäonnistunut.
Liian pitkä, muuten ihan hauska.
Minkälainen se mainos on? En muista yhtään