Mun kampaaja ei osaa laittaa raitoja ihan juureen? mitä teen?
Jää pari senttiä raidatonta aluetta juuressa, tyhmän näköistä kun pidän paljon hiuksia kiinni. En kehtaa enää valittaa, kerran jo valittanut. :(
Kommentit (15)
kehtaanko, sanoin jo että tulen takaisin.
ap
Vaihda kampaajaa. Vai oletko yksi niistä, jotka kerrasta toiseen voivottelevat etteivät mitenkään kehtaa vaihtaa? Se valitsee, joka maksaa. Haloo.
Mulla oli sama juttu, kampaaja on hyvä tuttuni enkä kehdannut sanoa. Teki raidat foliolla.
Vaihdoin kampaaja, tekee raidat kammalla eikä enää ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
kehtaanko, sanoin jo että tulen takaisin.
ap
Voi luoja.
Hupulla saa paremmin. Siistimmin ja lähemmäs päänahkaa. Ei enää koskaan folioilla.
Ei se välttämättä vaihtamalla parane, foliolla se tulee noin. Ei nyt ehkä 2 cm mut..
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama juttu, kampaaja on hyvä tuttuni enkä kehdannut sanoa. Teki raidat foliolla.
Vaihdoin kampaaja, tekee raidat kammalla eikä enää ongelmaa.
ok, kiitti vinkistä. harmittaa vaan tää rahanmeno turhaan.
ap
Mun kampaaja sanoi ettei raitoja saa enää tehdä päänahkaan saakka, kun niistä väreistä kai imeytyy sitten jotain myrkkyä. Olen myös kerran sanonut, että haluaisin raidat tyveen asti, enää en kehtaa. En kehtaa myöskään vaihtaa kampaajaa, koska olen käynyt tällä jo yli 15 vuotta.
mä haluan vaan eteen raitoja, en koko päähän, siksi ei huppuraitoja
ap
Siis mitä ihmettä, porukka käy koko elämänsä kampaajalla, jonka työ ei miellytä. Nyt kuulkaa lapatossut, elämä omiin käsiin ja muutos parempaan. Ei ole itsellä koskaan edes käynyt mielessä, että näin voisi olla.
Luuletteko jotenkin olevanne noille kampaajille elämänne velkaa? Tai selityksiä velkaa? Ei kuulkaa tarvitse selitellä yhtään mitään. Jos välttämättä haluaa, niin voi vaikka sanoa että halusi kokeilla jotain uutta. Nyt hei naiset ryhtiliikettä!
Oon vasta pari kertaa käynyt samalla, eli voin vaihtaa, oli vaan edullinen koska opiskelija.
ap
Siis itse olen kuullut että ihan päänahasta asti ei onnistu siksi että väri leviää helposti päänahkaan jolloin lopputulos on niin että tyvessä on laikukas koko pää värjäys :D
Ei sillä että sen takia sitten jätetään 2 cm väli päänahkaan ei, hyvin lähelle päänahkaa ne kuuluu tehdä ettei se tulos näytä heti tyvikasvulta.
Kammalla saa vissiin parhaiten, mutta en sitten tiedä miltä ne näyttää vs folioilla tehdyt. Folioilla saa ainakin ns säännöllisesti tulevat raidat, hupulla ne tulee sikin sokin. Kammalla ei ole minulle tehtykään, mutta folioraidoista olen aina tykännyt ja aina on niin mulle kampaaja ne tehnyt (olen käynyt muutamalla, ero on kyllä siinä kuka tekee folioilla).
Ammattitaitoiset kampaajat eivät tee raitoja aivan tyvestä asti! Lopputulos ei suurella todennäköisyydellä ole silloin hyvä, kuten yllä oleva kirjoitti, ja lisäksi aina on terveellisempää jos väri ei kosketa päänahkaa.
Itse käyn erittäin hyvällä kampaajalla joka maalaa raidat aineella joka kuivuessaan kovettuu eli folioita tms ei tarvita. Ei koskaan laita aivan tyveen niin kuin ei kuulukaan - ja upealta näyttää silti.
Miten teette seuraavalla kerralla raidat?
Kohtahan on koko pää pelkkää raitaa. Ja eihän raidan tyvikasvua voi värjätä.
En ymmärrä.
Onko joka kerran pakko ottaa ensin oman värinen koko pään värjäys ja siihen sitte raidat.
Vierailija kirjoitti:
Miten teette seuraavalla kerralla raidat?
Kohtahan on koko pää pelkkää raitaa. Ja eihän raidan tyvikasvua voi värjätä.
En ymmärrä.
Onko joka kerran pakko ottaa ensin oman värinen koko pään värjäys ja siihen sitte raidat.
Kyllä pelkän tyviosan voi raidottaa ei se mikään pakko ole vetää koko hiusta. Jos vetää aina uusia raitoja päälle nii tottakai se ilme vaalenee joka kerralla mutta ei sinusta koko pää blondia tule raidoilla jos pohja on tumma
Vaihda kampaajaa